Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hei! Jeg er en jente på 18år som har en kul i det høyre brystet helt nede i "kanten" mot midten/kløfta. Den er ikke stor, men ganske øm. Merket den for en stund siden, men så glemte jeg den på en måte bort, før jeg nå igjen har "oppdaget" den. Den har ikke vokst. Bør jeg sjekke det?
Gjest *Mim* Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Ja. De aller fleste kuler er harmløse.
Gjest Emilia titter innom Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Hadde selv en kul i brystet i et år, den var veldig øm og var gjennom flere grundige undersøkelser. Men valgte selv og få den fjernet til slutt da den var ubehagelig. Men er det kreft, så er den verken øm eller vond. Blir litt bakvendt, fordi at er den vond er det ikke kreft og da vil de helt ikke fjerne den. Er det kreft er den ikke vond, men blir fjernet. Nå har jeg et langt og mindre pent arr på undersiden av brystet. Men hadde alikevel valgt det samme som jeg gjorde. Men gå til legen og sjekk den.
Liisemor Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Gå til legen for å få sjekket det. Legen vil heller skryte av at du tok det seriøst, for det finnes en del som ikke gjør det. Jeg opplevde å finne en klump i brystet, som var ganske hard, men øm. Reiste til legen, og fikk faktisk mye skryt, selv om han allerede da kunne si at det ikke var noe. Allikevel sendte han meg til ultralyd/mammografi. Det var en fettkul som har plassert seg lengre opp på brystet hos meg. Ta kroppen din seriøst, og ta en tur til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå