Gå til innhold

Svigerforeldre...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Næææ! Så søtt det hun sa om at begge barna var hjemme! THNÅ! :hakeslepp:

Men skjønner hva du mener at det kan bli slitsomt når de er "overalt hele tiden". Dere burde kanskje ta en prat med dem om det? :forvirret:

Jeg ville iallfall gjort det hvis det er noe dere går å irriterer dere over!!

Men det er jo bra at dere irriterer dere over det fordi de er SNILLE da, og ikke "slemme" som mange andre her:fnise:

ja... jeg vet... er vel egentlig et luksusproblem... :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Fru Mæla
Skrevet

Hehe, ja flere av oss har nok det luksusproblemet at de blir veldig hjelpsome! Hehe, de mener det jo bare godt :) Er ikke sikkert jeg merker så mye til det siden de bor i Telemark og vi i Oslo!

Jeg også er personlig VELDIG glad i brettspill og har kjøpt inn et nytt et til familien hans kommer på besøk i helgen.

Jeg har også vært velsignet med en flott svigerfamilie. De er varme og omtenksomme mennesker, som det alltid er hyggelig å komme på besøk til. Der sitter man ved kjøkkenbordet og snakker om alt og ingenting. Jeg og svigerfar har nok aller mest til felles, men jeg har et godt forhold til begge, samt til mine svogere. Mannen min er tydelig preget av familien han kommer fra, noe som i dette tilfellet betyr at jeg har mye til felles med familien hans siden jeg har mye til felles med ham. Det har også vært fint å komme dit, når ting har vært hakket mer dramatisk i min egen familie til tider. Det er ofte sånn at jeg tar initiativ til å dra dit, fordi det er så koselig der.

De har dessuten vist tydelig at de setter pris på meg, og de nevner stadig at jeg fungerer som et samlende element når alle barna er hjemme. Foreldrene der kan være litt oppgitt over at barna har en tendens til å sette seg i kjellerstua, og de blir veldig fornøyde når jeg overtaler flere generasjoner til å bli med på brettspill el.

Det eneste er at særlig svigermor kan være litt for hjelpsom noen ganger, selv om jeg vet at hun mener det godt. Mannen min er heldigvis av samme slaget som meg selv - en som liker å gjøre ting på egenhånd, noe som betyr at han sier tydelig i fra når det blir for mye.

Men jeg må si jeg er spent på hvordan det blir når det kommer småtroll til etter hvert. Jeg hører flere som sier at forholdet til svigerforeldre kan endre seg noe da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...