Bomull Skrevet 11. september 2008 #21 Skrevet 11. september 2008 Jeg har ikke gjort det men mens jeg var på ferie drev msn min å sendte ut masse spam/virus. Jeg har ikke åpnet et eneste vedlegg eller mail fra fremmende. Sletter alt. Det trenger ikke ha vært vedlegg eller link fra fremmede. Grunnen til at disse virusene spres så raskt, er fordi folk åpner linker sendt fra venners eposter som har gjort det samme og fått virus.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 11. september 2008 #22 Skrevet 11. september 2008 Generelt bør man ikke åpne epost som man ser er videresent (men mindre det er avtalt og du vet hva det er).
Gjest virvelvind Skrevet 11. september 2008 #23 Skrevet 11. september 2008 Vel, nå virker msn iallefall.
heeggee Skrevet 11. september 2008 Forfatter #26 Skrevet 11. september 2008 Vel, nå virker msn iallefall. Jaaaaaa
skrue Skrevet 11. september 2008 #27 Skrevet 11. september 2008 Vennene mine sier jeg står som frakoblet selv om det ikke ser slik ut herifra..(pålogget) står det her...!! Jeg satte meg selv som en kontakt i listen min for mange år siden. Jeg bruker en messenger klient som sier fra når noen logger seg ut og det hender jeg kan seg meg selv logge ut selvom jeg ikke gjør det. Det skjedde tidligere idag.
Muffinsdilla Skrevet 22. september 2008 #28 Skrevet 22. september 2008 Har nesten sluttet å bruke msn, etter å ha vært nesten avhengig Har selv fått virus på pc'en fra msn.. Link som ikke virket mistenksom. Men nå lar jeg vær å trykke på alt av linker. Man lærer av sine feil.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå