Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har ikke gjort det men mens jeg var på ferie drev msn min å sendte ut masse spam/virus.

Jeg har ikke åpnet et eneste vedlegg eller mail fra fremmende. Sletter alt.

Det trenger ikke ha vært vedlegg eller link fra fremmede. Grunnen til at disse virusene spres så raskt, er fordi folk åpner linker sendt fra venners eposter som har gjort det samme og fått virus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt bør man ikke åpne epost som man ser er videresent (men mindre det er avtalt og du vet hva det er).

Skrevet
Vennene mine sier jeg står som frakoblet selv om det ikke ser slik ut herifra..(pålogget) står det her...!!

Jeg satte meg selv som en kontakt i listen min for mange år siden. Jeg bruker en messenger klient som sier fra når noen logger seg ut og det hender jeg kan seg meg selv logge ut selvom jeg ikke gjør det. Det skjedde tidligere idag.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Har nesten sluttet å bruke msn, etter å ha vært nesten avhengig :)

Har selv fått virus på pc'en fra msn.. Link som ikke virket mistenksom. Men nå lar jeg vær å trykke på alt av linker. Man lærer av sine feil.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...