Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennene mine sier jeg står som frakoblet selv om det ikke ser slik ut herifra..(pålogget) står det her...!!

Men nå skulle jeg spørre en annen venninne om jeg var frakoblet for henne å.. og da fikk jeg bare melding om at beskjeden ikke kunne leveres...!!

Noen flere som har det sånn i dag??

Videoannonse
Annonse
Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg får ganske enkelt ikke til å logge på:P

Skrevet

Fatter ikke at folk fortsatt bruker hotmail og msn ...

Skrevet

Ja msn har problemer, samme som i går, hva nå enn det var..

Skrevet

Jeg håper du er så opplyst at du vet at man ikke må bruke hotmail for å bruke msn?

Msn virker ikke her heller.

Skrevet

Ja jeg er såpass opplyst ja, jeg bare nevnte begge to da msn stammer fra hotmail.

Skrevet

Hva er så galt med msn? :klø:

Kommer ikke inn jeg heller! Arg.

Skrevet

Msn er ofte full av virus og spytter ut spam i store doser om dagen.

Skrevet

Hva er galt med det?

Skrevet

Hva som er galt med hotmail og MSN?

Vel, det er fobanna enkelt å cracke seg inn der og spre virus.

Og om ingen andre gjör det så klarer de som regel å få inn viruset selv som spres ut til brukere.

Ikke klarer de å vedlikeholde programmene, og det er til stadig ett eller annet som er galt til enhver tid.

Skrevet

Jeg har hatt msn i mange år, og har aldri opplevd og fått virus fra det.. Er kjempefornøyd med det :) Men i dag funker det imidlertid ikke..

Skrevet
Hva som er galt med hotmail og MSN?

Vel, det er fobanna enkelt å cracke seg inn der og spre virus.

Og om ingen andre gjör det så klarer de som regel å få inn viruset selv som spres ut til brukere.

Ikke klarer de å vedlikeholde programmene, og det er til stadig ett eller annet som er galt til enhver tid.

Jeg har ALDRI fått noe fra msn, og det er svært sjeldent det er noe galt. Men om du er dum og åpner meldinger fra ukjent, trykker på linker osv så er det ikke msn det er noe galt med.

Skrevet

Det er lettere å få virus av å surfe på nettet.

Skrevet

jeg logget meg litt av og på etter meldingen i sta.. og jeg kom plutselig ikke på igjen jeg heller...!!

Blir såå irritert..!

hjemmekontor i dag.. og da det dette den letteste måten å kontakte andre prosjekmedlemmer... ikke alle som har pella seg på "communicator" enda..!

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg har heller aldri fått virus fra msn, det er bare å la være å trykke på linkene som blir sendt ut. Skulle trodd at folk flest klarte det.

Skrevet
Msn er ofte full av virus og spytter ut spam i store doser om dagen.

Man får ikke virus om man lar vær å klikke på mistenkelige linker og mailer... ;)

Skrevet
Man får ikke virus om man lar vær å klikke på mistenkelige linker og mailer... ;)

Jeg har ikke gjort det men mens jeg var på ferie drev msn min å sendte ut masse spam/virus.

Jeg har ikke åpnet et eneste vedlegg eller mail fra fremmende. Sletter alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...