Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hvilken skole/kurs tok du før du følte deg trygg nok til å jobbe profesjonellt? Jeg bor på østlandet og etter som jeg kan finne på nett er det tre muligheter : Neglakademiet,Tone Lise akademiet,og abc for nails(?). Hva bør jeg velge? Jeg har ingen erfaring fra før!
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Hei du. Negldesigner er et spennende yrke med mange muligheter! Det er virkelig behov og stort marked for gode negldesignere med bred erfaring. Jeg vil anbefale deg Tone Lise akademiet som har lang efaring og som jeg selv har hørt mye bra om! Selv er jeg utdannet hudpleier, og har kurs og eksamen i negldesign.(utenom acryl) I disse kursene manglet jeg dybde og god kunnskap om negl,negltilstander og hygiene.Selv hadde jeg dette fra hudpleier yrket, men vil anbefale folk uten denne utdannelsen og IKKE bare ta "åpne"kurs - gå på skoler med undervisning,trening og god kunnskap!.... vet lite om de andre skolene du nevner men Tone Lise har jeg hørt MYE bra om(selv om de er litt stive på prisene...både på kurs og produkter) Lykke til!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå