Gå til innhold

GREASE


Anna Svingtrapp

Anbefalte innlegg

Har sett litt på Grease på TVN, og håper det blir bra senere også:) Men, i den endelige forestillingen, skal de synge sangene på engelsk, eller er de på norsk?

Men er det bare jeg som irriterer meg over liksom-unge Guri Schankes latter når noen er flinke til å danse?? Bah!!

Hva mener dere om serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er kjemperart med alle menneskene som faktisk tror at de har noe i en slik forestilling å gjøre! Hva skjer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der var det mye rart. Jeg lurer på om det var mange flinke de ikke viste, eller om det faktisk var så stor overvekt av dårlige.

Ts, du er ikke den eneste som irriterte seg over Schanke-latteren.

Ellers var det ganske underholdende, men gleder meg til de blir flinkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del ble så provosert av de såkalte "Hip hoperne" som "ble såå sjokkert når vi måtte synge".

Eh, er det ikke Sandy og Danny de leter etter?

Og nei, vi vil ikke ha noen hip hopere i Grease! Det blir helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være fryktelig vanskelig for dommerne å finne de riktige for rollene; det var jo så mange som regelrett sugde! Noen av de som var flinke til å danse, og som også kom videre til neste Grease-skolen, var jo ikke gode sangere! Det er jo like viktig, om ikke viktigere, å kunne synge i Grease!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det jeg mener og det jeg tror - er at de fleste av seerne synns det er gøy å se på de som driter seg ut!

Jeg syns det - men blir flau på dems vegne da!

Tipper at jeg ikke er den eneste som mener det.....???!???

Mulig jeg er den eneste på det spørsmålet som sier sannheten om dette showet, eller en av få som innrømmer at de som driiiter seg utgjør programmet komplett artig.. :popcorn:

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hender jeg må skru av lyden, blir ganske pinlig berørt til tider :fnise: men skjønner virkelig ikke at folk som har null talent ikke ser det selv?? :hakeslepp: Æsj, også er hun danse dommeren så teit, Hip hop har ingenting med Grease å gjøre! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også hun hiphopdansedommeren er litt ensporet. Men jeg velger å la tvilen komme Guri til gode når det gjelder den påtatte maska og latteren. Hun er jo en teaterdame, så det er sikkert ikke så lett å "bare være seg selv" når hun sitter der med et kamera opp i ansiktet.

Ellers er det jo standard audition-underholdning. Artig hvis man er i det humøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA!

Tenker på de 2 jentene som måtte finne ut hvem av de 2 som skulle få gå videre. Så kom hun ene blonde videre. Så skulle hun si det til moren sin. Verdens mest dårligste energi mellom mor og datter. Var så vidt de var ani hverandre når de klemte. Reagerte litt på det ja.. Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt irritert på hun som kom videre (av de to jentene som måtte avgjøre hvem som skulle videre) - hun viste jo nesten ingen takknemmelighet ovenfor den andre jenta som ga henne plassen. Oppførte seg som det var en selvfølge at det skulle være hun som gikk videre bare fordi hun hadde kledt seg ut som Sandy... :fy_fy:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde gjerne sett en all hip-hop versjon av Grease anno 2008! Håper de velger det :kul:

Greit nok at de to jentene faktisk sang ganske bra, men han gutte-hip-hoperen som gikk videre kunne jo ikke synge :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i avsmaken for hun som fikk plassen av de to jentene. Og når hun prata med moren sin, så sa hun at hun hadde fintet ut den andre jenta? På ingen måte, hun fikk jo rett og slett plassen, og burde vært litt mer ydmyk og takknemlig. Håper ikke det er hun som ender opp som Sandy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsæssa
Greit nok at de to jentene faktisk sang ganske bra, men han gutte-hip-hoperen som gikk videre kunne jo ikke synge :klaske:

Du kødder? Han mørke? Han var jo kjempemusikalsk, bortsett fra at han ikke hadde nok trøkk i stemmen da. Spørs om det går an å trene opp da, jeg vet ikke så mye om teknikker og stemmebruk til å si noe om det, men jeg digga han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kødder? Han mørke? Han var jo kjempemusikalsk, bortsett fra at han ikke hadde nok trøkk i stemmen da. Spørs om det går an å trene opp da, jeg vet ikke så mye om teknikker og stemmebruk til å si noe om det, men jeg digga han :)

Musikalsk, ja. rytmisk, ja. Men han har ikke sjans til å bli god nok til å synge på den tiden som er til rådighet. (ja, jeg kan mye om sangteknikk) Han var rett og slett ikke god nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...