Blåklokke Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg har malt noen møbler, og de delene jeg kunne male med en liten rull ble kjempefine Men detaljer som jeg måtte male med pensel, fikk jeg ikke helt samme slengen på, det ble penselstrøk og litt ujevnt her og der.. Jeg har hørt om malepute før, men har aldri sett / brukt det. Noen med erfaring på området ?
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Har ikke prøvd malepute, men har malt møbler før med godt resultat. Det er veldig viktig å bruke en skikkelig pensel, gå i en. malebutikk og spør hvilken som egner seg best. Så er det viktig å ikke bruke for mye maling på penselen, heller male flere strøk,det blir penest!Og bruk oljemaling
pittie Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Malepute har jeg aldri hatt behov for. Så jeg sier meg enig med Gjest at du kanskje bør prøve andre pensler? og tynne strøk. Jeg selv bruker jordan perfect, og det blir perfekt Malt mange møbler med profiler og ser like bra ut hver gang. (og kosten kan vaskes og brukes mange ganger, fin invistering)
Blåklokke Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Tusen takk for svar ! Jeg får komme meg til farvehandleren og kjøpe meg en skikkelig pensel. Jeg har nok vært litt for "økonomisk" på det området ! Liksom greit å raske meg seg en billigpakke med mange pensler i ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå