Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hei! Har nettopp begynt med lysbehandling for eksem, og har noen spm. Dere som tar, eller har tatt lysbehandling, hvor mange behandlinger tok det før du så resultater? Ble det mye bedre, eller merket du ikke stort? Jeg har nemmelig hørt mange forskjellige historier rundt omkring.. Takk på forhånd!
Reveal Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg har tatt lysbehandling for psoriasis. Noen ganger har det hjulpet etter 10-12 behandliger (med behandling annenhver dag), andre ganger har det ikke hjulpet noe særlig og endt med behandlingsreise.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Mannen min brukte lysbehandling en stund. Jeg husker ikke hvor mange behandlinger han hadde men det var over 10 i all fall. Han ble kvitt psoriasis på hele kroppen, utenom hodebunen som er det han er mest plaget av. Det har heller ikke kommet tilbake på resten av kroppen hans i løpet av de to årene som har gått siden behandlingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå