Gå til innhold

Word som ikke vil lagre ordentlig.


*snuppis*

Anbefalte innlegg

i word dokumentet mitt dukker det opp et vindu med følgende tekst:

"noen av funksjonene i dette vindu støttes ikke av tidligere word versjoner. disse funksjonene kan gå tapt eller degraderes når du lagrer dokumentet i et eldre fl format. klikk fortsett hvis du likevel ønsker å lagre dokuemnet. hvis du vil beholde alle funksjonene , klikker du avbryt og lagrer filen i ett av de nye filformatene."

"enkelte egendefinerte egenskaper som er lagret i dokumentet, vil gå tapt. antall forekomster :1"

okey, skjønner ikke bæret jeg!

Jeg trykker lagre og den ser ut til å lagre det. Dette er nemlig en oppgave jeg holde rpå med, så det er big shit om den en dag ikke lagrer. Men det vil jo bli lagret i det samme "eldre" dok siden jeg skriver oppå.

skjønner ikke noe jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da Office 2007 kom byttet programmene format, Word gikk fra doc til docx, og enkelte nye funksjoner i Word kan kun lagres som docx. Når du nå lagrer som en gammeldags doc-fil betyr det at en eller annen ny og forhåpentligvis unødvendig sak ikke blir lagret. Når den sier "forekomster: 1" vil jeg tro det betyr at du har satt inn én ting som ikke er støttet av det gamle doc-formatet.

En mulig løsning er å trykke på "lagre som..." og gi filen et nytt navn, samt bytte fra doc til docx. Da vil du få en fil som ikke er leselig for f.eks. Word 2003, men som alle med Word 2007 kan bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry:( Men det er ingen funksjon som heter "lagre som" på min word. JA, jeg har sett det før på andre word, men ikke på min:( Er den gjemt noe sted kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...