idaida Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg går på Loette p-piller, og alle pillene har samme mengde hormoner, jeg har nå gått på det i lang tid, men denne mnd har jeg gått litt i surr på hvor mange piller jeg har tatt, da jeg har hatt ett brett hos meg og ett hos kjærsten. Jeg vet at jeg har tatt ca ett og et halvt brett sammehengende. For to dager siden hadde jeg ikke brettet tilgjengelig og bestemte meg for å ta 7 dagers opphold for å få mensen... Det jeg lurer på, er om jeg bare kan ta oppholdet midt i brett nr2, da jeg hoppet over pausen etter brett nr1?? Går det da an å bare vente 7 dager, og så starte på et nytt brett og så er det trygt?? Eller må jeg nå vente til jeg får mensen, og så gå en mnd uten piller til jeg får mensen igjen og så starte på mensens første dag, slik man gjør når man skal starte på p piller etter å ha hatt et større opphold? eller kan jeg bare starte igjen etter syv dager, og så vente 10 dager med å ha ubeskyttet sex, de sier jo at om man glemmer en pille, må man vente 10 dager før det er sikkert igjen.... takk for hjelp!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå