Gjest TS Skrevet 9. september 2008 #1 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg har nå fyllt 25 år og er fortsatt singel. Har alltid vært singel. Hver gang noen har vist interesse har jeg ikke klart å fulgt det opp Noen som har en eller annen genial flørteteknikk? Helst ikke noe som er alt for rett-på-sak, heller noe kvinnelist-aktig som gjør at jeg beholder stoltheten min etterpå, hvis det går galt. Er utrolig sjenert så jeg klarer ikke å være alt for åpenbar. Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 10. september 2008 #2 Del Skrevet 10. september 2008 Henger meg på denne! Jeg vil også lære! Helt "lost" når det kommer til flørting og hvordan vise interesse på et tidlig stadie, og trenger hjelp og gode tips. Jeg kan bli litt tøffere dersom jeg er veldig sikker på at oddsene er gode, ellers er jeg en skikkelig "pusekatt". Håper på mange gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Del Skrevet 10. september 2008 Bruk blikk og smil. Det er ikke verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 10. september 2008 #4 Del Skrevet 10. september 2008 Bruk blikk og smil. Det er ikke verre Så du mener at når jeg prøver å fokusere på å få blikkontakt, smiler og sier hei, så kan det gjøre underverker etterhvert? Hvordan kan han legge merke til MEG blant alle de andre? Hva om de også bruker blikk og smil? Jeg vil at han skal se meg... Og bare meg... Ahh... disse mannfolka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 10. september 2008 #5 Del Skrevet 10. september 2008 Selvsikkerhet, selvsikkerhet og selvsikkerhet. Du kan si "jeg stapper lysestaker opp i musa mi, mens jeg spiser ansjos og ser på gamle bonanza repriser" så lenge du gjør det med selvsikkerhet og en ro over det hele. Et hot tips er vel å se på slike jentesjekkeserier, og ikke bare for underholdningen sin del. Sex og singelliv er det noe som heter. Se på hva de typiske flørterne gjør i praten, holdningen, kroppspråk, etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 11. september 2008 #6 Del Skrevet 11. september 2008 smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #7 Del Skrevet 11. september 2008 Når jeg er ute går og ser ei jente jeg synes er fin eller søt, så prøver jeg å få blikk-kontakt. Og hvis jeg får så snur jeg meg veldig fort unna, dessverre. Blir litt flau. Hva synes dere om at noen prøver å få blikk-kontakt ute på gata eller hvor det nå enn er? Pleier så smile hvis jeg ser de ser meg. Men har det noe å si om jeg ser på de sånn? eller er det glaning? føler kanskje jeg glor litt da. Ville noen av dere sagt hei eller på noen måte tatt kontakt hvis en gutt får øye-kontakt med deg? eller må det mere til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 11. september 2008 #8 Del Skrevet 11. september 2008 Ser du fort vekk når det er du som tar iniativ til øyekontakt er det et tegn på usikkerhet. Møter du et blikk og ser fort vekk er det enten usikkerhet eller mangel på interesse. Hold blikket litt og hold et "jeg er meget fornøyd med meg selv" smil rundt munnen, men ikke noe som kan oppfattes som arroganse eller overlegenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #9 Del Skrevet 12. september 2008 Så hvis en mann "tar blikket ditt" er det tegn på interesse? Elsker når det skjer;) Jeg er ikke redd for mennesker, hvis jeg liker en så sier jeg det, bruker mye smil..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #10 Del Skrevet 12. september 2008 Ja det hender vel at jeg tar blikket fort bort bare pga ingen interesse. Men i de fleste tilfeller er det nok pga sjenertheten, dessverre. Redd for hva for blikk jeg får tilbake. For min del vil jeg si at blikket mitt vil vise en interesse for jenta. Så du digger det? Hvis jeg ser et nydelig smil tilbake, kan det da være interesse tilbake, eller er det kun av vennlighet? Synes blikk-kontakt kan virke som en uhøytidlig flørting, uskyldig, men kan kanskje føre til noe...? hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #11 Del Skrevet 12. september 2008 Ja det hender vel at jeg tar blikket fort bort bare pga ingen interesse. Men i de fleste tilfeller er det nok pga sjenertheten, dessverre. Redd for hva for blikk jeg får tilbake. For min del vil jeg si at blikket mitt vil vise en interesse for jenta. Så du digger det? Hvis jeg ser et nydelig smil tilbake, kan det da være interesse tilbake, eller er det kun av vennlighet? Synes blikk-kontakt kan virke som en uhøytidlig flørting, uskyldig, men kan kanskje føre til noe...? hmmm Har litt forskjellige erfaringer, når du står i en matbutikk og plutselig får ett lengre blikk som holder deg fast kan jeg reagere med sjeanse, det kommer så "brått" er jeg i godt humør holder jeg blikket lenger selv for å pirre litt.. hadde vært kult og oppleve en skikkelig mann som faktisk tørde ta det videre...opplevd det og, men da var jeg opptatt:) smil er alltid positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå