Gossip girl Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #1201 Del Skrevet 25. mars 2009 Se der ja svipa Men vil det si de har lov å å øke leia med 2.5 %?! Bod her siden 2007 og de har ikke økt den før, så treng egentlig ikke klage. Betalte 4500 og nå er det + 700 kr, så dyrt blir det jo ikke, men litt har det å si på studentøkonomien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 25. mars 2009 #1202 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja det stemmer. Men så er det også sånn at etter tre år kan utleier heve leia til gjengs leie. Kankje det er det han har tenkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. mars 2009 #1203 Del Skrevet 25. mars 2009 så morsomt, glemmer seg bort noen ganger Men koselig da du har funnet meg Men har du lest hele dagboka?! Det skal du om så ha en medalje for Vet egentlig ikke hvordan jobbtilbudene er her, men i sosiale- og barnevernstillinger finnes det en del Begynte så vidt i går, og fortsatte i dag. Spennende å lelse om prøving Har jo sett deg i boka mi, men jeg tenkte det var et nytt ansikt Tror man blir litt treg/dum når man får barn, jeg altså Hm, kanskje jeg skulle blitt noe innen sosial- og barnevern da ... Vurderer å videreutdanner meg, men aner ikke til hva enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #1204 Del Skrevet 25. mars 2009 Begynte så vidt i går, og fortsatte i dag. Spennende å lelse om prøving Har jo sett deg i boka mi, men jeg tenkte det var et nytt ansikt Tror man blir litt treg/dum når man får barn, jeg altså Hm, kanskje jeg skulle blitt noe innen sosial- og barnevern da ... Vurderer å videreutdanner meg, men aner ikke til hva enda Nei ikke så rart det, skiftet jo bruker helt og slettet det gamle. Har ikke ropt det ut Ikke noe ide om hva du vil utdanne deg til i det hele tatt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #1205 Del Skrevet 25. mars 2009 Denne jenta får ikke sove, så sto like godt opp igjen fra senga. Har ordnet meg frisørtime i morgen forresten, er så tungt og kjedelig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. mars 2009 #1206 Del Skrevet 26. mars 2009 Nei ikke så rart det, skiftet jo bruker helt og slettet det gamle. Har ikke ropt det ut Ikke noe ide om hva du vil utdanne deg til i det hele tatt?! Vel, jeg har tenkt på alt fra gullsmed til helsesekretær, førskolelærer og interiørarkitekt. Jeg er utdannet interiørkonsulent, men det er jo så og si umulig å få jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #1207 Del Skrevet 26. mars 2009 Vel, jeg har tenkt på alt fra gullsmed til helsesekretær, førskolelærer og interiørarkitekt. Jeg er utdannet interiørkonsulent, men det er jo så og si umulig å få jobb Gullsmed, så stilig, er liksom yrker jeg ikke har tenkt på. Men førskolelærer er det ikke sås tore problemer med å få etter hva jeg har hørt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #1208 Del Skrevet 26. mars 2009 Nå har jeg trent 1,3 trimpoeng, ikke så mye men trente mest styrke! Skal til frisøren kl 13 Må vel nesten tørek håret og stelle meg etter dusjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #1209 Del Skrevet 26. mars 2009 Viste ikke det gikk an å bli så misfornøyd etter en frisørtime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 26. mars 2009 #1210 Del Skrevet 26. mars 2009 Viste ikke det gikk an å bli så misfornøyd etter en frisørtime Ånei, så kjedelig. Jeg var nesten alltid misfornøyd før jeg begynte hos hun jeg hos nå. Selv om hun er dyr er hun verdt det, for nå er jeg allid fornøyd. En gang kom jeg ut med sånn sveis Jorunn Stiansen hadde da hun vant idol, gikk fra nydelig langt hår til "hockey" det var ikke det jeg ba om da jeg sa jeg ville had et klipt opp. Var så misfornøyd at jeg begynte å grine i frisørstolen og slapp å betale Men en ting har jeg lært; det vokser ut igjen. Og farger kan farges på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. mars 2009 #1211 Del Skrevet 26. mars 2009 Gullsmed, så stilig, er liksom yrker jeg ikke har tenkt på. Men førskolelærer er det ikke sås tore problemer med å få etter hva jeg har hørt?! Ja, men så vet jeg ikke helt ... For det må være noe som jeg vil trives med, og noe som det er mulig å få jobb som, for jeg gidder ikke ta en utdanning til som jeg ikke får brukt og enda mer studielån Det eneste jeg er skeptisk til med førskolelærer er at det blir slitsomt med barn både hjemme og på jobb ... Vi får se Kjedelig at du er misfornøyd etter frisørtimen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #1212 Del Skrevet 26. mars 2009 Ikke jorun sveis heldigvis, men er nok 7-8 cm kortere enn avtalt Syns så synd på Dreia :gråte: Ingen som fortjener noe slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. mars 2009 #1213 Del Skrevet 26. mars 2009 Syns så synd på Dreia :gråte: Ingen som fortjener noe slik... Eg klarar meg, eg. What doesn't kill me, makes me stronger. Eller noko slikt. Akkurat nå berre gruar eg meg til smertene i morgon. Kjedelig når frisøren ikkje gjer som du vil. Eg tør aldri gjera sprelske ting hos frisøren. Eg ber berre om å stussa (litt mykje), sånn i underkant av ein gong i året. Likar ikkje frisørar. Så eg sit nå her med tidenes mest kjedelige hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #1214 Del Skrevet 26. mars 2009 Eg klarar meg, eg. What doesn't kill me, makes me stronger. Eller noko slikt. Akkurat nå berre gruar eg meg til smertene i morgon. Kjedelig når frisøren ikkje gjer som du vil. Eg tør aldri gjera sprelske ting hos frisøren. Eg ber berre om å stussa (litt mykje), sånn i underkant av ein gong i året. Likar ikkje frisørar. Så eg sit nå her med tidenes mest kjedelige hår. Mannen syns også så synd på dere. som han sa Å miste en klare du å overleve men hele 3?! Forstår ikke kos du klare det, du er fantastisk Keg pleier heller ikke gjøre mye med håret, stusse og klippe litt opp. Men gikk til en ny plass og fikk ene lærling. Blri lei meg hver gang jeg ser et speil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. mars 2009 #1215 Del Skrevet 26. mars 2009 Mannen syns også så synd på dere. som han sa Å miste en klare du å overleve men hele 3?! Forstår ikke kos du klare det, du er fantastisk Eg har vel strengt tatt ikkje noko anna alternativ enn å faktisk klara det? Eg kan ikkje berre leggja meg ned og gi opp. Det fører ingensteds hen. Men på eit vis føler me begge at me "berre" har mista to spirer. Den andre spira har eg faktisk ingen følelsar for, trur eg. Ser først og fremst på den som ein "bonus", som førte oss raskare inn i utredningskøen enn kva me kunne forventa. Men to tapte spirer er jo sjølvsagt tungt, det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #1216 Del Skrevet 27. mars 2009 Eg har vel strengt tatt ikkje noko anna alternativ enn å faktisk klara det? Eg kan ikkje berre leggja meg ned og gi opp. Det fører ingensteds hen. Men på eit vis føler me begge at me "berre" har mista to spirer. Den andre spira har eg faktisk ingen følelsar for, trur eg. Ser først og fremst på den som ein "bonus", som førte oss raskare inn i utredningskøen enn kva me kunne forventa. Men to tapte spirer er jo sjølvsagt tungt, det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 27. mars 2009 #1217 Del Skrevet 27. mars 2009 God helg - krysser fingrene for at pergoen gjør at det lykkes denne mnd. Ser at det ikke er noe å si på innsatsen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #1218 Del Skrevet 27. mars 2009 Null hull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 27. mars 2009 #1219 Del Skrevet 27. mars 2009 Null hull Eg håpar det er tenner du snakkar om nå, for elles kan det bli vanskelig å få barn. Sorry, klarte berre ikkje å la vera. Cytotec gir meg visst fryktelig dårlig humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 27. mars 2009 #1220 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Eg håpar det er tenner du snakkar om nå, for elles kan det bli vanskelig å få barn. Hehe Jeg har lest i boken din, Dreia. Og ville bare gi deg litt og en og litt løøøøv Endret 27. mars 2009 av TittTitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå