Hildegard Skrevet 14. februar 2009 #781 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. februar 2009 #782 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg også. Åh, så koselig med roser og kort. :rødme: Håper du koser deg og har en fantastisk kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 14. februar 2009 #783 Del Skrevet 14. februar 2009 jeg også håper du har hatt en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #784 Del Skrevet 15. februar 2009 Det var noe dritt da. Men håper du likevel klarer å kose deg masse med søte mannen. :rødme: Og 10 DPO er liiitt tidlig å teste da. Nja dpo 10 er ikke så tidlig å teste med en lutefase på 12 dager. Men var jo egentlig sikker på at den var negativ, har følt TR er på vei i noen dager nå Herlige mannen din da :rødme: Venter spent på oppdatering av det hemlige Me too PM sendt til deg. Jeg også! Jeg også. Åh, så koselig med roser og kort. :rødme: Håper du koser deg og har en fantastisk kveld. jeg også håper du har hatt en fin kveld Jeg har hatt en kjempe fin kveld :rødme: Har vært ulike overraskelser, holder noen av de for meg selv Men han hadde skjært ut navnet mitt og hjerter i ulike størrelser i gele Som igjen lå i en hjerteboks. Han hadde brukt lang tid på dette, og hadde gjort alt på kontoret Han hadde også gått til innkjøp av ulike hjerteformet godis også Ellers ble det mye god mat og film :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. februar 2009 #785 Del Skrevet 15. februar 2009 :rødme: Så herlig mannen din er. Ble nesten litt misunnelig jeg men trenger egentlig ikke å være det Her holder mannen på med mat og kakao til turen vår, han har forberedt middagen til vi kommer hjem og jeg bare henger på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 15. februar 2009 #786 Del Skrevet 15. februar 2009 Sååå spennende,Gossip! Var kjempe snilt av mannen din :D Heldig du =) Jeg ble så nysgjerrig på det andre du ikke ville si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. februar 2009 #787 Del Skrevet 15. februar 2009 Dreia er GRAVID Utrolig hvor glad man blir på andres veier Men er det noen av mine IRL venninner som dukker opp av det blå gravide er det ikke koselig Men Dreia, søte dreia har virkelig fortjent dette. Å spiren skal site i hele 9 månder Kor utrulig søt du er, då. :rødme: Eg blir heilt rørt, eg. Make your own pita pizza kan forresten anbefalas på det varmaste! Me hadde ingredienser som kjøttdeig, kylling, biffstrimler, cherrytomater, agurk , champignon, løk, pesto, jalapeños, salsa, tomatsaus, ost m.m., og det blei ein skikkelig suksess! Eg laga meg to ekstra til frokost og lunsj i dag, og i kveld skal me ha restemiddag. Du har ein skikkelig romantisk mann. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 15. februar 2009 #788 Del Skrevet 15. februar 2009 Nja dpo 10 er ikke så tidlig å teste med en lutefase på 12 dager. Men var jo egentlig sikker på at den var negativ, har følt TR er på vei i noen dager nå Jeg har hatt en kjempe fin kveld :rødme: Har vært ulike overraskelser, holder noen av de for meg selv Men han hadde skjært ut navnet mitt og hjerter i ulike størrelser i gele Som igjen lå i en hjerteboks. Han hadde brukt lang tid på dette, og hadde gjort alt på kontoret Han hadde også gått til innkjøp av ulike hjerteformet godis også Ellers ble det mye god mat og film :rødme: Så koselig av mannen din! Ellers må jeg bare nevne at min test var blendahvit på DPO 10,og jeg hadde IKM på DPO 13 Legger igjen babystøv og krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 15. februar 2009 #789 Del Skrevet 15. februar 2009 Så koselig valentines!!! Hva er det hemmelige for noe...? Nysgjerrig jeg nei!! Ha en fin søndagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 16. februar 2009 #790 Del Skrevet 16. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #791 Del Skrevet 16. februar 2009 :rødme: Så herlig mannen din er. Ble nesten litt misunnelig jeg men trenger egentlig ikke å være det : Her holder mannen på med mat og kakao til turen vår, han har forberedt middagen til vi kommer hjem og jeg bare henger på KG Så snill mannen din er Sååå spennende,Gossip! Var kjempe snilt av mannen din Heldig du =) Jeg ble så nysgjerrig på det andre du ikke ville si Kor utrulig søt du er, då. :rødme: Eg blir heilt rørt, eg. Make your own pita pizza kan forresten anbefalas på det varmaste! Me hadde ingredienser som kjøttdeig, kylling, biffstrimler, cherrytomater, agurk , champignon, løk, pesto, jalapeños, salsa, tomatsaus, ost m.m., og det blei ein skikkelig suksess! Eg laga meg to ekstra til frokost og lunsj i dag, og i kveld skal me ha restemiddag. Du har ein skikkelig romantisk mann. :rødme: Har dere pizzainnholdet inni eller utpå pitabrødet? Så koselig av mannen din! Ellers må jeg bare nevne at min test var blendahvit på DPO 10,og jeg hadde IKM på DPO 13 Legger igjen babystøv og krysser fingrene for deg! Takk takk, men denne gangen er det nok TR, har kjent at ho kommer Så koselig valentines!!! Hva er det hemmelige for noe...? Nysgjerrig jeg nei!! Ha en fin søndagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #792 Del Skrevet 16. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #793 Del Skrevet 16. februar 2009 Da var det en ny PP igjen på meg Blir nok sofan med tv og varmeflaske på meg resten av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 16. februar 2009 #794 Del Skrevet 16. februar 2009 Så snill mannen din er!! Veldig romantisk da. Pita pizza høres nam ut. Må testes!. Kjedelig at mensen kom da Ser i signaturen din at du skal til legen 5. mars. Håper dere finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. februar 2009 #795 Del Skrevet 16. februar 2009 litt på Gossipen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #796 Del Skrevet 16. februar 2009 Takk jenter Har en fantastisk mann, nå er han ute å handler til meg. Jeg syns jo vi ikke har noe å spise i huset, selv om frys og kjøleskap et fult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 17. februar 2009 #797 Del Skrevet 17. februar 2009 domme mensen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #798 Del Skrevet 17. februar 2009 God morgen jenter Sovet dårlig i natt pga TR, så ble ikke med mannen på skolen i dag. skal ha veiledning kl 13, men da skulle han komme å hente meg. Har forresten snødd utrolig mye her i dag Jaja, denne uka blir det blodprøve og sædprøve levering på fredag, så tror jeg vi reiser hjem til bygda og blir det til mandag eller tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 17. februar 2009 #799 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei, innom og hilser på Kjedelig å lese at mensen kom da Lykke til med prøvene på fredag da, vet du hvor lang tid det tar før dere får svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #800 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei, innom og hilser på Kjedelig å lese at mensen kom da Lykke til med prøvene på fredag da, vet du hvor lang tid det tar før dere får svar? Koselig med nye lesere Er litt usikker på hvor lang tid det tar å få svar på prøvene Vi skal få høre de i legetimen vi har 5 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå