flickan Skrevet 29. september 2008 #61 Del Skrevet 29. september 2008 så forresten linken og. veldig fin. Også glemte jeg å stjele lista di, kopierte den, men glemte å bruke den. Gjør et i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #62 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg og mannnen reiser hjem til bygda i morgen og blir helga, han blir værende igjen litt uti neste uke. Blir litt rart med IKM rundt hjørnet, kan jeg klare å vente med testing vist mensen uteblir?!? Ønsker hvertfall alle ei super fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. oktober 2008 #63 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg tror ikke du klarer det Har ikke du testa der før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 2. oktober 2008 #64 Del Skrevet 2. oktober 2008 Den lista med symptomer har jeg sjekket utallige ganger tror jeg, kanskje jeg skal kopiere den lista de jeg og Masse lykke til med testing og IKM :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. oktober 2008 #65 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har visst enda ikke fått stjælt lista di. Tror jeg bare må inn her når jeg skal sjekke den.. Jeg tror heller ikke du klarer å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #66 Del Skrevet 4. oktober 2008 ingen som har troen på meg her Ingen TR enda hvertfall Tror jeg skulker et par dager på skolen i neste uka å tar meg en mini høstferie rett å slett Skal tross alt jobbe neste helg igjen så. vært noen aktive dager nå i det siste her, så må prøve å lese på mandag litt. Ønsker dere ei super helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. oktober 2008 #67 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Når er IKM egentlig? Håper det har klaffet for dere denne gangen Endret 4. oktober 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. oktober 2008 #68 Del Skrevet 4. oktober 2008 Åh, så spennende ikke lenge til IKM nå. Må bare :duskedame: :duskedame: litt ekstra. og litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #69 Del Skrevet 6. oktober 2008 IKM var i går eller i dag egentlig (syklusen varierer på 28 og 29 dager) Ingen TR enda, så flink jente som jeg så har jeg ikke testet enda. Å dere som ikke hadde troen på meg på det området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. oktober 2008 #70 Del Skrevet 6. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. oktober 2008 #71 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er det snart testing på gong? Og må sjølvsagt heia litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #72 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bestemt meg å vente til torsdag med testingen. vist den ikke har kommet den morgenen må jeg teste. I dag reiser jeg tilbake til stavanger, mens mannen er igjen i bygda noen dager til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. oktober 2008 #73 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bestemt meg å vente til torsdag med testingen. vist den ikke har kommet den morgenen må jeg teste. I dag reiser jeg tilbake til stavanger, mens mannen er igjen i bygda noen dager til. Da blir det veldig spennende på torsdag! Hvis du ikke har fått TR og testen er positiv håper jeg at jeg får sms med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #74 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja gitt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 7. oktober 2008 #75 Del Skrevet 7. oktober 2008 Oi, enda ikke TR? Da er det big time for :popcorn: :popcorn: Spenndende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #76 Del Skrevet 7. oktober 2008 Drar fram symptomlisten igjen, sist var jeg på dag 22 i syklysen, nå er jeg på dag 30, altså to dager over vanlig TR Vanlige fornemmelser i begynnelsen av graviditeten er: * Økt søvnbehov --> JA * Glupende appetitt * Intens lyst på spesiell mat * Stadig småtissing --> JA * Ømme, spente bryst * Kvalme --> JA * Menstrasjon uteblir --> JA * Mer utflod en normalt --> JA * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter --> Hatt litt murringer i dag * Stikking i høyre side * Stølhetsfølelse i magen * Livmortappen ganske lav * Tett i nesen - forkjølt --> Forsatt tett i nesen * Litt stikking i korsryggen * Tørr i halsen og utrolig tørst * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort. * Svimmel --> Ja * Halsbrann * Klarer ikke å ha på stramme klær * Oversensitive for noen lukter * Hårsår * Stram lukt av urinen * Kviser * Tung i hodet --> Ja * Festesmerte/Festeblødning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. oktober 2008 #77 Del Skrevet 7. oktober 2008 for alle penga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. oktober 2008 #78 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ojojoj Spennende :popcorn: :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #79 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er så spent, skal godt gjøres at jeg klarer å vente helt til torsdag med å teste. Hatt litt murring i magen i dag, det er jo både et graviditets tegn og et mensen tegn. Har også hatt en del utflod, og det er ikke vanlig ---------------- Nå er det nybakt brød i huset og tv kveld. Rart å ikke ha mannen i hus. Tror ikke han kommer tilbake før på fredag og da skal jeg jobbe hele helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. oktober 2008 #80 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg håper du ikke klarer å vente til torsdag, for er ikke sikker på om jeg klarer å vente så lenge Kan komme og holde deg med selskap i morgen tidlig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå