Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom meg ikke så skolen i dag :sjenert: Sovet dårlig de siste nettene, våkner i 6 tiden hverr morgen, så i dag droppet jeg skolen og sove lenger! Se om jeg får gjort noe fornuftig hjemme, men blri sofan ei stunnd til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her holder jeg senga foreløpig, det er KALDT i dag. :fryse:

fyrer der emed ved?! Vi har på ovnene hele døgnet så er heldigvis ikke så kaldt :hoppe: Har på tørketrummel også. Tenkte å tene litt aerobic snart, bare klare å reise meg fra sofan :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyrer der emed ved?! Vi har på ovnene hele døgnet så er heldigvis ikke så kaldt :hoppe: Har på tørketrummel også. Tenkte å tene litt aerobic snart, bare klare å reise meg fra sofan :fnise:

Nei det gjør vi ikke, men vi har kun 2 varmeovner her. Vi flyttet inn i sommer og har ikke kommet så langt som til å montere panelovner etter at vi tok ned de gamle brannfellene. :fnise: Det var ingen prioritet, var jo godt og varmt da vi flyttet inn. Er ikke så kaldt inne da, det er bare det at jeg fryser ekstra når jeg VET at det er kaldt ute.

Jeg skal ut og lunsje med en kompis snart, så jeg holder senga til jeg MÅ stå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det gjør vi ikke, men vi har kun 2 varmeovner her. Vi flyttet inn i sommer og har ikke kommet så langt som til å montere panelovner etter at vi tok ned de gamle brannfellene. :fnise: Det var ingen prioritet, var jo godt og varmt da vi flyttet inn. Er ikke så kaldt inne da, det er bare det at jeg fryser ekstra når jeg VET at det er kaldt ute.

Jeg skal ut og lunsje med en kompis snart, så jeg holder senga til jeg MÅ stå opp.

:fnise: Ja da så! Vi har også bare to ovner, men så bor vi bare på 75 m2.

Ha en fin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en fin dag. :klemmer:

Håper du koser deg i sofaen! ;)

Har tent nå :hoppe: Så nå kan jeg fortjene å sitte i sofan :fnise:

Men kjenner TR nærmer seg, merker det på trningen, får murringer i magen når jeg trener, pulsen er høyere enn vanlig og jeg svetter som en gris :skratte: Jaja, er jo som forventet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det ikke lenge til 5. mars, så da håper vi på noen svar da i stedet :kose: Har du forresten regelmessige sykluser, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det ikke lenge til 5. mars, så da håper vi på noen svar da i stedet :kose: Har du forresten regelmessige sykluser, eller?

Jeg hadde regelmessieg sykluser for noen månder siden på 28 dager, de siste 3-4 syklusene har bare økt. er langt over 30 nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hva er det der panelovn? Jeg fryser meg ihjeel her. Tenkte og kjøpe sånn der ovn man kan sku på veggen, er det panelovn? Er det bare til å sku den på plass, eller må det være folk som skal sjekke at alt er som det skal osv? Er de brannfarlige? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det der panelovn? Jeg fryser meg ihjeel her. Tenkte og kjøpe sånn der ovn man kan sku på veggen, er det panelovn? Er det bare til å sku den på plass, eller må det være folk som skal sjekke at alt er som det skal osv? Er de brannfarlige? :sjenert:

dette er panelovner Panelovn er bare å skru opp, men du må alltid passe på at du ikke her ting foran disse ovnene.

Liker best disse radiator ovnene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal dere jenter på 14 februar?!

Vi pleier ikke feire dagen, men nå er det jo på en lørdag og vi har ikke hatt en alene lørdag på 3-4 uker nå, så denne lørdagen skal vi ha det koselig :duskedame:

Vi skal ha fondy :spise: Både jeg og manne elsker det :hoppe:

Så skal vi se helt og 100 % bort fra GR, å ha chips og dipp :fnise:

Ellers har jeg sakt til mannen at jeg skal lage sjokoladepudding, men det han egentlig skal få er hans ynglingskake. Og det må virkelig være en av de letteste å lage også. Det er marengsbunn (kjøpt ferdig) med pisket fløte og fruktcocktail. Gjort på 5 min :hoppe: Ellers blir det serie (lost :hoppe: ) og film kveld på sofan på oss :rødme:

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Ok, takk :)

Radiator/oljeovnene, må du sku ned/a når du sover eller er ute. Var på brann kurs da jeg jobbet i bhg, og der sa brannmennene at de ikke anbefalte slike ovner, da de var mest brannfarlig enn andre ovner. Jeg har selv sånn ovn da, men skrur alltid ned og noen ganger av når jeg sover, er på jobb eller ute..

Ellers har jeg lyst å feire valentines dag, men N skal jobbe kveld :( Men håper å få konfekt eller noe.. Vi har alltid pleid å gjøre noe koselig, spist mat, så har vi alltid sett titanic. Det er vår valentines dag. :rødme: Selvom han ikke husker det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har timere på ovnene våre. Det vil si at den ene ovnen som er "høy" i tempratur er på i de tidsrommene vi pleier være hjemme. Og når vi sover eller er på skolen går ovnen som er "høy" av og den ovnen som er "lavere" på tempratur på. Kanskje de ovnene der hadde i bhg var branfarlige, men de vi har her er veldig sikre, liker ikke panelovner av den grunn at de "tar opp" sp mye veggplass. Kan ikke ha noe stående der de er :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva skal dere jenter på 14 februar?!

Fondue hørtes ut som veldig koselig valentinsmat! Vi har heller ikke brukt å feire valentinsdagen så mye, men i fjor fridde min kjære så da har det liksom blitt en litt ekstra koselig dag for oss. :rødme: Vi skal på fjellet i helga og kose oss i bakkene/løypene og med god mat, ah det blir fint.... Tror kanskje det blir biffmiddag på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Nei er du gaaal, har da ikke slike ovner i en barnahega :ler: Men da jeg jobbet i barnehagen var vi på brann-kurs. Og de anbefalte ikke oljeovner, det var de som toppet høyest på branner i hjemmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja da så! Vi har også bare to ovner, men så bor vi bare på 75 m2.

Ha en fin dag :vinke:

Vi bor på 70 m2, men han som bor under oss fyrer lite + at vi har toppleiligheten så mye av varmen forsvinner liksom ut den veien. Vi har 2 sånne oljeovner, men de trekker mer strøm enn sånne panelovner. Der panelovnene skal være kan vi allikevel ikke ha noe inntil veggen så da kan vi like gjerne ha varme der.

Vi skal ut og spise og på kino med en venninne - gleder meg har ikke sett henne siden i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye å bidra med i ovnsdebatten, men kan jo svare på spørsmålet om hva vi skal på Valentines day. Ehm.. Vi feirer egentlig ikke den vi, så da skal vi vel egentlig ikke noe spesielt. Hmm. Hadde i det store og det hele ikke så mye å bidra med i dag da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...