Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Velkommen hjem. :klem: Håper du har hatt det fint hjemme. Krysser fingrene for at dere har gode nyheter dere også når du kommer hjem neste gang.

Ja har hattd et veldig greit :) Men alltid best å komme tilbake i vår egen leilighet :)

Hadde vært deilig å snart komme med noen gledesnyheter :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Ja blir liksom her det er best :fnise:

Heldig du er som har så mye fri, hva skal du da?

Jeg fikk ikke fikset det i helgen, hadde det ikke med meg. Så vil gjerne treffe deg en dag. Lunch en av dagene på skolen?

Skal for det meste være på skolen og lese når jeg har fri, men også litt hjem til mammaen min :)

Lunch på onsdag kanskje? Eneste dagen med lite undervisning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :hoppe: litt for at det snart blir gode nyheter!!! :hoppe:

:klemmer:

:hoppe:

Skal for det meste være på skolen og lese når jeg har fri, men også litt hjem til mammaen min :)

Lunch på onsdag kanskje? Eneste dagen med lite undervisning..

Onsdag blir det da :)

Ingen undervisning da jeg kun lesing :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og ønsker deg en fin ny uke :klemmer:

Håper du hadde det fint hjemme i helga!

Kanskje det at syklusen din forandrer seg litt kan ha en positiv innvirkning på bebislagingen? Vi tar det positivt! :Nikke:

*sender over bebisstøv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Bare innom og titter litt

Håper du får en fin og produktiv uke :)

Ha en fin uke! :gullengel:

Innom og ønsker deg en fin ny uke :klemmer:

Håper du hadde det fint hjemme i helga!

Kanskje det at syklusen din forandrer seg litt kan ha en positiv innvirkning på bebislagingen? Vi tar det positivt! :Nikke:

*sender over bebisstøv*

Jeg vil og ha gode nyheter :)

Inne og leser meg opp litt siden jeg har vært borte.

Innom og ønsker deg en fin mandag :)

:vinke:

Heisann, håper det går bra med deg :)

Takk takk jenter :klemmer: Dere er så søte :)

Her går ting bra eller vi jo si ting svinger på humøret ang baby (men det gjør det vel hos oss alle babylagere?! ) Har fortalt mamma om problemet vårt når vi var hjemme i helgen, rett å slett for jeg er så lei av babysnakk og dumme bemerkninger. Greit å ha mamma sitt hus som et "safehouse" hjemme i bygda, for hos svigers og svigerinnene mine er det jo nesten bare babyprat :sukk: Svigerinnen min skal ha gutt i sommer, så hun viste meg hvert eneste plagg og smekke hun har kjøpt og alle tingene, så må si det var litt vanskelig å smile pent under den oppvisningen. Men det var viktig for henne :) Gleder meg jo til å bli tante, men tror faktisk det blir lettere når babyen er ute :sjenert:

Men en positiv ting er at svigermor har lovet å sponse barnevognene på første babyen som kommer hos alle barna hennes :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en kjempefin mandag Gossip girl !! Det var sikkert godt å fortalt mamma`n din om problemet.. Hos oss vet dem det hele gjengen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en kjempefin mandag Gossip girl !! Det var sikkert godt å fortalt mamma`n din om problemet.. Hos oss vet dem det hele gjengen :sjenert:

Takk så mye, og det samme til deg :)

Ja greit å ha noen som vet det, men ikke klar for å fortelle svigersiden det enda :sjenert:

Gravide må passe seg for hårspray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Så bra at du fortalte det til moren din, det er bra. Da vet de om det. Blir vel lettere og ta hensyn med tanke på baby prat da :jepp:

Syntes du er flink jeg, som står sånn på :) Hva er det driver og strikker egentlig? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fortalte det til moren din, det er bra. Da vet de om det. Blir vel lettere og ta hensyn med tanke på baby prat da :jepp:

Syntes du er flink jeg, som står sånn på :) Hva er det driver og strikker egentlig? :klemmer:

:klemmer: Jeg strikker en babyjakke, har ikke link til den, kanskje pys har?! *spør pys pent når hun stikker hodet inn igjen*

Har klusset den til når jeg skulle bytte til nytt nøste, så da må pys rette opp for meg :fnise:

I dag har jeg vært flink :hoppe: Har vært på skolen, har handlet inn for hele uka, og har trent masse :hoppe: Så er bare sofakos resten av kvelden med masse serier på tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TittTitt

JA, en link hadde vært stilig,så kunne jeg sett :)

Handlet inn for hele uken? Oj, så flink! Hvordan gjør du det? Sitter du deg ned med mannen din og finner ut hva dere skal ha til middag hver dag og kvelds og alt? Fortell hva du har handlet da, for jeg og vil gjøre sånt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, en link hadde vært stilig,så kunne jeg sett :)

Handlet inn for hele uken? Oj, så flink! Hvordan gjør du det? Sitter du deg ned med mannen din og finner ut hva dere skal ha til middag hver dag og kvelds og alt? Fortell hva du har handlet da, for jeg og vil gjøre sånt.. :sjenert:

Ja handler for hele uka, vareiere fra uke til uke hva vi handler da. Vi planlegger middager for hele uka, men ikke frokost og kveldsmat. Vi har MASSE pålegg i frys eller hyller. Vi handler også inn mye av pasta og andre tørrvarer som kan stå, så noen ting har vi inne for mande månder. Så bare å tenke på hva som har lang holdbarhet. vi er jo heldige som har stor frys og kott til tørrvarer :) Et tips er å handle inn når det er tilbud på ulike varer ;)

Den stripete jakka strikker Gossip :)

Der var den ja, strikker den i bare en farge - grønt :rødme:

Vi handler jo også inn for hele uka da :sjenert:

Ja er smart det :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...