Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg satt også med tårer i øynene under "da damene dro" igår. Kjempekoselig serie!

Morsom kommentar fra mannen din da :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt rørt jeg også da de dro. Er ikke bare-bare å reise fra mann og barn :sjenert:

Kos dere i helgen :hug:

Skrevet

Håper du koser deg hjemme i bygda :hug:

Skrevet

Sikkelig bbabybom her hjemme i bygda vist. Tre nye par siden desember som nå har begynt å informere om graviditeter :sjenert: Og så er de alle i vår alder... Tror rett å slett at vi må flytte tilbake her for å bli gravide :fnise:

Skrevet

Kanskje det er det som er trikset ;) Å flytte hjem.

Det trikset er i allefall for sent for meg :sjenert: Boomen var over der for 4-5 år siden hos de som er jevngammel med meg..

Skrevet
Elgbiff? :klø: Det er så masse rare biffer ute i denne verden :fnise:

Forundrer meg ikke om det snart vil komme kaninbiff og rottebiff :P

Rottebiffen må jo bli veldig liten og nett da, plass til en liten ert og en teskje gratinerte poteter til:D.

God helg!

Skrevet

Det der med å "bytte miljø" for å bli gravide har faktisk fungert for to par jeg kjenner. Begge sleit med å bli gravide i mange år så kanskje det er noe i det? Det ene paret lykkes på fjelltur og det andre på kypros ;) Kanskje fordi man er mer forelsket og dermed får en ekstra eggløsning eller no sånt.. :vetikke:

Gjest Golden Girl
Skrevet

Innom for å ønske deg en fiin helg!! Krysser fingrene for at skifte har miljø har goood effekt på formeringsevnen!! :strix:

:klemmer:

Skrevet

Skifte av miljø hadde vært greit, men forsatt 1 eller 2 år til vi flytter hjem da :(

Håper alle har ei fin helg. Skal innom bøkene deres når vi kommer hjem igjen i stavanger :)

Skrevet

Ha en fin helg, Gossip girl. Håper du koser deg hjemme :klemmer:

Gjest Golden Girl
Skrevet
Skifte av miljø hadde vært greit, men forsatt 1 eller 2 år til vi flytter hjem da :(

Håper alle har ei fin helg. Skal innom bøkene deres når vi kommer hjem igjen i stavanger :)

Ja men skulle ikke du hjem i helga da? :klø: Eller misforsto jeg helt? Tenkte bare på miljøskifte i helga jeg, se!! :ler:

Skrevet
Ja men skulle ikke du hjem i helga da? :klø: Eller misforsto jeg helt? Tenkte bare på miljøskifte i helga jeg, se!! :ler:

Jo jeg er hjemme, men vi er jo hele tiden hjemmom her, har hatt fler EL også hjemme men det har ikke skapt barn :( Tror nok vi nå hjem å bo her. Friske fjelllufta og ikke bylivet :fnise:

Skrevet

Håper du har hatt en fin helg hjemme :klemmer:

Skrevet

Da var jeg tilbake i byen :hoppe: Deilig å komem hjem til sitt eget :) Bare å gjøre seg klar for ei ny uke, men kunne gjerne hatt en dag til med fri :fnise:

Skrevet
Da var jeg tilbake i byen :hoppe: Deilig å komem hjem til sitt eget :) Bare å gjøre seg klar for ei ny uke, men kunne gjerne hatt en dag til med fri :fnise:

Har du ikke snart helg igjen du da :sjenert:

Skrevet
Har du ikke snart helg igjen du da :sjenert:

:fnise: Undervisning mandag og torsdag, men skal på skolen hver dag denne uka for å lese. Må jo begynne på b.oppgaven snart ;)

Gjest Pysepus
Skrevet

Alltid godt å komme hjem til sitt eget :nigo: Er liksom her alene sammen med mannen vi hører hjemme (og de barna som vil komme til oss da ;) ) Skulle gjerne hatt en fridag jeg også, men det får vi ta en annen gang :fnise: (eller, jeg skal en uke til på skolen før to uker ferie da :lur: ) Skal vi treffes og fikse strikketøyet ditt en dag eller fikk du hjelp i helga? :klemmer:

Gjest Revenka
Skrevet

Velkommen hjem. :klem: Håper du har hatt det fint hjemme. Krysser fingrene for at dere har gode nyheter dere også når du kommer hjem neste gang.

Skrevet
Alltid godt å komme hjem til sitt eget :nigo: Er liksom her alene sammen med mannen vi hører hjemme (og de barna som vil komme til oss da ;) ) Skulle gjerne hatt en fridag jeg også, men det får vi ta en annen gang :fnise: (eller, jeg skal en uke til på skolen før to uker ferie da :lur: ) Skal vi treffes og fikse strikketøyet ditt en dag eller fikk du hjelp i helga? :klemmer:

Ja blir liksom her det er best :fnise:

Heldig du er som har så mye fri, hva skal du da?

Jeg fikk ikke fikset det i helgen, hadde det ikke med meg. Så vil gjerne treffe deg en dag. Lunch en av dagene på skolen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...