Gjest faerytale Skrevet 1. september 2009 #2181 Del Skrevet 1. september 2009 Koselig punkt å få på lista :rødme: Det ble brun som farge, nøytralt og fint Brunt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. september 2009 #2182 Del Skrevet 1. september 2009 Der var det mange positive og fine ting!! Om en liten stund så skal du se at ikke enda en positv ting å ta på lista er at gossip er gravid *krysse fingrene og håpe alt jeg kan* Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. september 2009 #2183 Del Skrevet 1. september 2009 Herlig liste! Litt nysgjerrig på kva babyteppe du strikkar. Brunt teppe høyrtes iallfall veldig fint ut. Kanskje eg skulle strikka det. Men må berre strikka ferdig iallfall to av dei eg held på med nå (og som nesten er ferdige). Avtalt time for intervju for å være besøkshjem Så artig! Det må vera veldig givande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. september 2009 #2184 Del Skrevet 1. september 2009 Herlig liste Gossip Spennende med intervju da Lykke til når den tiden kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. september 2009 #2185 Del Skrevet 2. september 2009 Så fin liste Moro med besøkshjem da. Tenker dere en helg i mnd eller noe sånt da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. september 2009 Forfatter #2186 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg strikker teppe nr 20106 i det hefte med babytepper. Blir spennende med besøkshjem, snakket om dette lenge. Jeg jobbet hver tredje helg under studiet så syns ikke jeg hadde tid, men nå jobber jeg man-fredag, så har mye tid i helgene. Vi tenker hver tredje til hver fjerde helg. Vurderer å ha til opp mot ti år og med atferdsproblemmer Får se hva som passer Ellers er ikke formen noe bedre, men er på jobb. Er plaget med kvalme, hetetokter og konsetrasjonsvansker. Merket når jeg konsentrerte meg for å strikke mønster i går ble jeg tug i hodet og svimmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. september 2009 #2187 Del Skrevet 2. september 2009 Så fint teppe Hvilken farge strikker du det i? Snille dere er som vil hjelpe andre barn da Det er virkelig mange som trenger det! Håper formen din blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. september 2009 Forfatter #2188 Del Skrevet 2. september 2009 Så fint teppe Hvilken farge strikker du det i? Snille dere er som vil hjelpe andre barn da Det er virkelig mange som trenger det! Håper formen din blir bedre snart Det er brunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. september 2009 #2189 Del Skrevet 2. september 2009 Det teppet ser kjempefint ut. Og sikkert utrulig flott i brunt! Eg begynte på det i februar/mars, i grønt, men det blei med starten. Eg strikka ikkje eingong ei heil rute mønster før eg var misfornøyd og la det til side med forhåpningar om at eg skulle bli flinkare i strikking før eg fortsatte. Kanskje eg skulle tatt det fram igjen snart? :klø: God bedring, vennen! Kjipt å måtta gå å hangla så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. september 2009 Forfatter #2190 Del Skrevet 3. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. september 2009 #2191 Del Skrevet 3. september 2009 Kos deg med sofaen i kveld og bli frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. september 2009 #2192 Del Skrevet 3. september 2009 Har jeg også. Trøtt som en dupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 4. september 2009 Forfatter #2193 Del Skrevet 4. september 2009 Kom meg på jobb kl 7 i dag Droppet morgen kaffen og frokost, så tar jeg det her på jobb. I dag er det fredag, og vi skal hjem til bygda etter jobb - igjen BLlitt så mange av de turene da det skjer ting hjemme i må delta på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 5. september 2009 #2194 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg strikker teppe nr 20106 i det hefte med babytepper. Kjempefint teppe. Vesla her koser seg kjempemye i det jeg strikket i alle fall Spennende med besøkshjem da, kunne virkelig tenke meg det selv. Men mannen er ikke like med på det, og jeg syns det er greit å være to om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. september 2009 Forfatter #2195 Del Skrevet 6. september 2009 Har ikke overskudd, er alltid kvalm og hele tiden sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. september 2009 #2196 Del Skrevet 6. september 2009 forsiktig. Håper du blir bedre fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. september 2009 #2197 Del Skrevet 6. september 2009 på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. september 2009 Forfatter #2198 Del Skrevet 6. september 2009 Sku ønske det gikk over fort, men vært slik i ei uke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. september 2009 #2199 Del Skrevet 6. september 2009 *ønsker det er ein veldig god grunn for den dårlige formen* Viss ikkje, håpar eg det går raskt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. september 2009 #2200 Del Skrevet 7. september 2009 Innom med en og sier som dreia at jeg håper at det enten er en veldig positiv grunn eller at det går fort over! Pleier ikke TR å komme rundt disse dagene her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå