Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der var det mange positive og fine ting!!

Om en liten stund så skal du se at ikke enda en positv ting å ta på lista er at gossip er gravid *krysse fingrene og håpe alt jeg kan*

Stooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig liste! :strix:

Litt nysgjerrig på kva babyteppe du strikkar. Brunt teppe høyrtes iallfall veldig fint ut. Kanskje eg skulle strikka det. Men må berre strikka ferdig iallfall to av dei eg held på med nå (og som nesten er ferdige). :sjenert:

Avtalt time for intervju for å være besøkshjem

Så artig! Det må vera veldig givande! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker teppe nr 20106 i det hefte med babytepper.

Blir spennende med besøkshjem, snakket om dette lenge. Jeg jobbet hver tredje helg under studiet så syns ikke jeg hadde tid, men nå jobber jeg man-fredag, så har mye tid i helgene. Vi tenker hver tredje til hver fjerde helg. Vurderer å ha til opp mot ti år og med atferdsproblemmer :vetikke: Får se hva som passer :)

Ellers er ikke formen noe bedre, men er på jobb. Er plaget med kvalme, hetetokter og konsetrasjonsvansker. Merket når jeg konsentrerte meg for å strikke mønster i går ble jeg tug i hodet og svimmel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint teppe :) Hvilken farge strikker du det i?

Snille dere er som vil hjelpe andre barn da :) Det er virkelig mange som trenger det!

Håper formen din blir bedre snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint teppe :) Hvilken farge strikker du det i?

Snille dere er som vil hjelpe andre barn da :) Det er virkelig mange som trenger det!

Håper formen din blir bedre snart :klemmer:

Det er brunt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det teppet ser kjempefint ut. Og sikkert utrulig flott i brunt! :jepp:

Eg begynte på det i februar/mars, i grønt, men det blei med starten. Eg strikka ikkje eingong ei heil rute mønster før eg var misfornøyd og la det til side med forhåpningar om at eg skulle bli flinkare i strikking før eg fortsatte. Kanskje eg skulle tatt det fram igjen snart? :klø: :fnise:

God bedring, vennen! Kjipt å måtta gå å hangla så lenge. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg på jobb kl 7 i dag :sjokk: Droppet morgen kaffen og frokost, så tar jeg det her på jobb. I dag er det fredag, og vi skal hjem til bygda etter jobb - igjen :sukk: BLlitt så mange av de turene da det skjer ting hjemme i må delta på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg strikker teppe nr 20106 i det hefte med babytepper.

Kjempefint teppe. Vesla her koser seg kjempemye i det jeg strikket i alle fall ;)

Spennende med besøkshjem da, kunne virkelig tenke meg det selv. Men mannen er ikke like med på det, og jeg syns det er greit å være to om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en :klemmer: og sier som dreia at jeg håper at det enten er en veldig positiv grunn eller at det går fort over! Pleier ikke TR å komme rundt disse dagene her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...