Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med fast stilling! :klemmer:

Har ikke vært så flink til å følge med i dagbøker i det siste... :sjenert: Var det slik at dere skulle flytte til hjembygda di og at denne jobben er der?

Og når jeg først er her inne så må jeg heie litt på egg og svømmere! :duskedame: Kanskje kroppen din har holdt tilbake i påvente av fast jobb? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fast stilling! :klemmer:

Har ikke vært så flink til å følge med i dagbøker i det siste... :sjenert: Var det slik at dere skulle flytte til hjembygda di og at denne jobben er der?

Og når jeg først er her inne så må jeg heie litt på egg og svømmere! :duskedame: Kanskje kroppen din har holdt tilbake i påvente av fast jobb? ;)

Vi skal flytte til hjembygden men det er ikke før om 1-2 år, så jobben er her i byen :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter :klemmer:

Grattis med jobb :klem: det er en stor lettelse med fast ansettelse. Skal du feire? ;)

Nei blir ikke så mye feiring egentlig, feia når jeg fikk vikariatet i mars/april :fnise:

I dag tenkte vi å gå oss en lang og koselig tur i :sol: Slå oss ned å grille :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har fått fast stilling ved arbeidsplassen min :strix:

:bolledeig: Så bra! Gratulerer så mye :):bolledeig:

Kos deg på deilig grillingstur :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døtrøtt :Gjesp: tok flyet i morges og vat tilbake igjen nå, skjønner ikke de som pendler med fly regelmessig :sjenert: Stress og trøtt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døtrøtt :Gjesp: tok flyet i morges og vat tilbake igjen nå, skjønner ikke de som pendler med fly regelmessig :sjenert: Stress og trøtt :fnise:

Nei huff, det forstår ikke jeg heller :riste: Har hatt dagsmøter i storbyen noen ganger, det er slitsomt med ned og opp på samme dag.

Håper du får en fin kveld da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt treg, men bedre sent enn aldri. Gratulerer så masse med fast stilling. :hoppe:

Håper du får ei fin uke! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...