Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2003 #41 Del Skrevet 14. juni 2003 Joda, det er klart vi alle har våre egne oppfatninger om hva som er et godt sexliv..men man skal nok også være litt forsiktig med å generalisere. Jeg har hatt ons ja, men det betyr ikke at jeg ikke setter pris på et fast forhold. For meg er det like enkelt å få orgasme uansett...så langt jeg har respekt for min partner da. Jeg har aldri vært utro på noen som helst måte når jeg har vært i et forhold. Men egentlig har jeg kanskje ikke hatt så mange ons, da vel alle har kontaktet meg igjen..og noen har jeg også hatt lengre forhold til. Så det ble litt feil å skrive at de aldri tok kontakt igjen..var litt frustrert der og da..hehe... Jeg mener ikke at ons er en forutsetning for et godt seksualliv. Men "erfaring gjør mester" her som på alle andre områder i livet...det er jeg overbevist om. Jeg har hatt både "jomfruer" og erfarne.. Jeg mener også at vi kvinner selv har et ansvar for vår egen seksualitet, og at det å få orgasme ikke er noe som kommer utenfra, men fra oss selv. Liker dårlig at mannen liksom skal få æren(eller ansvaret) - for dette også. k32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå