Lucky? Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Lurer på hvilken internettleverandør dere har og hvor mye dere betaler i mnd for det. Vi har telenor og betaler 349kr i mnd....
hufsa! Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Lurer på hvilken internettleverandør dere har og hvor mye dere betaler i mnd for det. Vi har telenor og betaler 349kr i mnd.... Heia samme her,har prøvd andre levrandører men telenor kan tlf og los kan strøm sånn er det bare har jeg funnet ut.Heller bet non kroner mere å ha linje eller ha ei billig og miste nettet titt og stadig.
feuerstein Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg har LOS som en av nettleverandørene, det er en blandet fornøyelse. Veldig rask linje til en relativt rimelig pris, men har lenge opplevd at opplastingshastighet bare er 1/10 av det de reklamerer med. I skrivende stund har jeg full fart, så jeg håper at de har ordnet opp i ting nå. I tillegg har linjen falt ut flere ganger det siste halve året, ganske kortvarig hver gang, men like fullt irriterende. I tillegg har de fullstendig fravær av NNTP-server, en mangel jeg synes de godt kunne informert om. Kjedelig å kun ha NNTP i huset som er tilkoblet gjennom Ventelo. Installasjonscden fra LOS er en utelukkende negativ opplevelse, det kreves i utgangspunktet spesiell programvare for å koble til (og den leverer de kun til Windows!), og installasjonsprogrammet ville ikke gå videre da det ikke fant mitt helt kurante nettverkskort på den ene pcen. Betaler 449 kr for 10/10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå