Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hei jenter! Promblemstilling: Da samboeren min var yngre hadde han trekant med en av bestekompisene sine og dama til denne bestekompisen. Jeg nekter ha noen han har ligget med før i bryllupet vårt. Så de blir ikke invitert i bryllupet. I allefall ikke hu. Jeg har ikke problemer med å fortelle dette rett ut til de. Men samboeren min har nesten ikke kontakt med komisen sin lengre heller. Det blir vel litt feil å invitere han og ikke hu? Må vel neste la vær å invitere noen av dem?
Gjest Lancelotte Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Da ville jeg latt vær å invitere noen av dem..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Hva har det og si om han har gjort det, var vel lenge før din tid? Vi skal også gifte oss snart men er ett par stykker som blir innvitert som har "hatt" seg med min tilkommne også. I fjortis tiene var det ett par jenter som min mann var litt borti som kompisene hans har blitt sammen med i ettertid, gjør meg ingenting, stoler både på min mann og disse jentene og kunne ikke drømmt om at han skulle være inntresert i di engang. Får du må vel være litt usikker siden du er så redd for at hun skal være der?!
Solstrålejenta Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Jeg synes ikke det går an å dele opp et par, så da ville jeg heller latt være å invitere noen av dem...
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Ville ikke invitert noen av dem. Ville vel forsåvidt ikke giftet meg med en som har drevet med noe slikt heller, men det er nå min sak =) Sorry, du spurte ikke, men måtte lette på trykket.
Gjest Gjest_Rita_* Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Ville ikke invitert noen av dem. Ville vel forsåvidt ikke giftet meg med en som har drevet med noe slikt heller, men det er nå min sak =) Sorry, du spurte ikke, men måtte lette på trykket. Er så teit av deg og skrive det til henne, så alle som har vært litt dumdristig i ungdommen skal ikke få gifte seg, tåpelig! Og NEI hun spurte ikke heller!!
bella domina Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Ville ikke invitert noen av dem. Ville vel forsåvidt ikke giftet meg med en som har drevet med noe slikt heller, men det er nå min sak =) Sorry, du spurte ikke, men måtte lette på trykket. "Drevet med slikt"? Hvor går grensa da? Hadde du sagt "driver med slikt" kunne jeg kanskje forstått, men at man ikke skal gifte seg med en fordi vedkommende har eksperimentert litt i ungdommen virker litt trangsynt......
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Hvis han omtrent ikke har kontakt med den kompisen, hvorfor skal ha da bes?
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Hvis han omtrent ikke har kontakt med den kompisen, hvorfor skal ha da bes? Siterer denne!
Gjest Lille Bie Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 Ville ikke invitert noen av dem. Ville vel forsåvidt ikke giftet meg med en som har drevet med noe slikt heller, men det er nå min sak =) Sorry, du spurte ikke, men måtte lette på trykket. Dette er det dummest jeg noensinne har lest.... Så om det kom for en dag at mannen du elsket over alt på denne jord, og ønsket og dele livet ditt med, hadde hatt trekant en gang i sin ungdom så hadde du faktisk ikke kommet til å giftet deg med han !?! You're missing out.
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Jeg ville ikke ha bedt dem i mitt bryllup, og siden de ikke har så mye kontakt lenger så har det ikke noe å si om de ikke blir bedt i bryllupet. Og isåfall, hvis de har noe imot det så har du jo et perfekt svar å gi dem ;-DD syns i hvertfall at det er unødvendig å bli sur pga det, oog hadde det betyd så utrolig mye å få komme i bryllupet burde kameraten hans i hvertfall holde litt mer kontakt. Så blir de sinte, er det jo bare å filme bryllupet og sende en kopi til dem : )
Lissi Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 Ville ikke invitert noen av dem. Ville vel forsåvidt ikke giftet meg med en som har drevet med noe slikt heller, men det er nå min sak =) Sorry, du spurte ikke, men måtte lette på trykket. Lenge leve prippenhet! Håper ikke du finner en mann som har en fortid da!
Trampe Skrevet 9. september 2008 #13 Skrevet 9. september 2008 Jeg hadde ikke hatt problemer med å invitere henne i bryllupet mitt jeg da... men om dere ikke har kontakt er det jo liten vits. Og man splitter ikke opp par.
Nienna Skrevet 9. september 2008 #14 Skrevet 9. september 2008 Det jeg lurer på er egentlig om dere burde gifte dere. Virker ikke som om du er spesielt trygg på mannen din, med tanke på at noen han eksprimenterte litt med for flere år siden må nektes adgang i bryllupet. Jeg vet at om jeg skulle giftet meg nå, så hadde det kommet opptil flere i bryllupet som hadde hatt en fortid med typen min. Jeg ser ikke problemet, jeg er trygg på typen. Han er min type nå, det var jeg som fikk ham til slutt. Da driter vel jeg i hvem han har testet før? oO
Minnelli Skrevet 9. september 2008 #15 Skrevet 9. september 2008 Ville ikke invitert noen av dem. Ville vel forsåvidt ikke giftet meg med en som har drevet med noe slikt heller, men det er nå min sak =) Sorry, du spurte ikke, men måtte lette på trykket. Latterlig....
Gjest Fru Mæla Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 Som mange andre har sagt; Ville ikke invitert disse i mitt bryllup! Det syns jeg hadde blitt ganske "klamt" :S Du/dere trenger helt sikkert ikke føle noe på det hvis ikke samboeren din nesten ikke kontakt med han lengre!! Det her er deres dag og hvis dere føler dette "ødelegger" noe, f. eks du/dere blir gående å tenke på dette bør dere tenke dere ekstra godt om før dere inviterer han Hei jenter! Promblemstilling: Da samboeren min var yngre hadde han trekant med en av bestekompisene sine og dama til denne bestekompisen. Jeg nekter ha noen han har ligget med før i bryllupet vårt. Så de blir ikke invitert i bryllupet. I allefall ikke hu. Jeg har ikke problemer med å fortelle dette rett ut til de. Men samboeren min har nesten ikke kontakt med komisen sin lengre heller. Det blir vel litt feil å invitere han og ikke hu? Må vel neste la vær å invitere noen av dem?
Mariblom Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 Det jeg lurer på er egentlig om dere burde gifte dere. Virker ikke som om du er spesielt trygg på mannen din, med tanke på at noen han eksprimenterte litt med for flere år siden må nektes adgang i bryllupet. Jeg vet at om jeg skulle giftet meg nå, så hadde det kommet opptil flere i bryllupet som hadde hatt en fortid med typen min. Jeg ser ikke problemet, jeg er trygg på typen. Han er min type nå, det var jeg som fikk ham til slutt. Da driter vel jeg i hvem han har testet før? oO Godt vi har sånne som deg her inne Nienna (og dere andre som har svart i samme retning som henne). Herregud hvor usikker og prippen går det an å bli!? Jeg ropte høyt i forskrekkelse til mannen min da jeg leste TS sitt innlegg (og noen av de snevre svarene hun fikk), og tenkte med meg selv at fy faen! Nå må jeg slutte å lese på KG. Til TS: Finn deg en jomfrumann uten fortid i steden. Og - jeg antar du selvsagt er jomfru selv også da eller? Herregud! Er faen ikke rart det blir krig her i verden...
MiAmore83 Skrevet 11. september 2008 #18 Skrevet 11. september 2008 Jeg ville også sterkt revurdert om dette var mannen jeg ville gifte meg med, hvis jeg var så usikker på han og ikke kunne la fortid være fortid! Her er det ikke hva han har gjort som er problemet, det ligger desverre hos deg selv. Ja, er du selv jomfru, og har du ikke gjort noe som helst som han ikke kunne like? Husk at det er nettop pga fortiden han er som han er, og det er vel den personen du er blitt kjent med og glad i også?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #19 Skrevet 11. september 2008 Dette er det dummest jeg noensinne har lest.... Så om det kom for en dag at mannen du elsket over alt på denne jord, og ønsket og dele livet ditt med, hadde hatt trekant en gang i sin ungdom så hadde du faktisk ikke kommet til å giftet deg med han !?! You're missing out. Da hadde han manglet noen verdier jeg verdsetter ved han og dermed vist seg å ikke være den mannen jeg kjenner og elsker. Jeg vet det jeg trenger å vite om min samboers fortid. Og til andre som kommenterte på mitt utsagn: Merkelig hvordan alle kvinnene på KG trekker til våpen og kaller alle pripne som ikke har ligget med ethvert nek som har gått forbi, og som heller ikke aksepterer at den de skal dele livet sammen med i det minste har vist en viss respekt for den pakten sex faktisk er mellom to mennesker som elsker hverandre. Forøvrig syns jeg dere vinkler svarene deres til TS feil. Det virker ikke for meg som om HUN har noe problem med hennes kommende manns tidligere affærer - det er da bare rett og rimelig at hun ikke vil ha noen i selskapet som har vært intim med mannen hun nettopp har giftet seg med? Det legger en demper på festen, selvfølgelig gjør det det. Det er faktisk ikke alle som er umenneskelige slik som alle disse wonderwomans som har kommentert her: Mennesket er sjalu av NATUR Det er NATURLIG å ikke like at partneren har hatt tidligere sexpartnere (ikke dermed sagt at det ikke går an å akseptere det og la fortid være fortid) Kan dere med hånden på hjertet si at det ikke hadde plaget dere at en (eller to) som din partner har hatt sex med kom i bryllupet deres? En ting er at de omgås en sjelden gang, det tåler dere nok sterke kvinnepersonligheter, men i bryllupet? At hun ikke bør gifte seg med han fordi hun ikke er trygg nok på seg selv og forholdet? Det er en voldsom påstand å komme med basert på TS sitt innlegg
Idnar Skrevet 11. september 2008 #20 Skrevet 11. september 2008 Inviter de som dere føler er riktig å invitere!! Det er DERES store dag, og da skal dere kose dere uten at dere skal føle noe ubehag med noen deres gjester!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå