Gå til innhold

Xbox 360, playstation 3 eller Wii?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe bursdagsgave til sønnen min. Han er 7 år og vil gjerne ha noe med godt utvalg type "skytespill", altså fps.

Noen forslag(gjerne med argumenter)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spørr hvilken kameratene har (om de har noen)

disse tre konsollene er veldig forskjellige, og man har somoftest bare 1 yndling. Kjipt om du kjøper feil.

Hvorfor tar du ikke ham med til butikken, (later som du skal kjøpe noe annet) og ser om det er en av de som tydelig er kulere enn de andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart tiden har forandret seg. djis..

Jeg syns du bør gjøre som nevnt, ta han med på ei spillsjappe som evt har de forskjellige konsollene ute å se hva han vil prøve/liker. Tror egentlig Wii bare er å utelukke foresten. Den er mer snillere spill på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, om vennene har playstation 3 ville jeg valgt det. Men om de har litt av hvert ville jeg gått for 360.

Den er billigere, har som oftest de samme spillene (faktisk noen fra skytespille som også er kun for 360).

Med mindre den skal benyttes av dere tror jeg ikke en blueray spille er noe som er viktig for guttungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det kun er 7-åringen som skal benytte seg av den syns jeg ærlig talt en PS3 blir litt bortkastede penger. Ps3 er mye mer en mediespiller i tillegg, og man bør ha en stor interesse for ps3 skal man utnytte den fullt ut. Ikke er det så veldig mange barnevennlige spill til den heller...

Siden det er skytespill han er mest interessert i ville jeg satset på xbox, siden wii ikke akkurat har det beste utvalget av gode skytespill... Men du bør som noen andre nevner sjekke hva andre venner har, og hva han drømmer om..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...