*Alice Skrevet 8. september 2008 #1 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Da starter jeg også dagbok her inne! Litt om meg kanskje! :gjeiper: Gladlaks på snaart 25 år, (22.sept) bosatt på et gudsforlatt sted i Akershus. Jeg er sammen med verdens beste gutt som jeg traff på ferie i tyrkia i juni. Og ja, han bor fremdeles der nede. Får han til Norge i januar!! Det sa pang med en gang jeg traff han! Pappa møtte han først da han var nedover der for å ta over en leilighet han har leid på firmaet, som de ikke har lenger pga kluss med utleier... Lang historie. Pappa sendte meg og ei venninne til den restauranten han jobber på, og vi dro ut med han og en til fra restauranten og vi hang med de hele uka vi var der. Så dro jeg hjem, var hjemme i 12 dager før jeg bestemte meg for å dra ned igjen. Han visste jeg skulle komme ned igjen i juli en gang, men vi kom ikke lenger enn til slutten av juni før jeg pakket kofferten og dro. Et vennepar av mine foreldre var der på samme tid, så jeg hadde de og lene meg på om alt skulle gå til helvete, noe det da ikke gjorde! Var der 14 dager før jeg dro hjem, nok en gang på ubestemt tid. Denne gangen ble det 4 uker før jeg dro ned igjen for 14 dager! Da fikk jeg med ei velvillig venninne som nettopp hadde blitt singel. Det var siste gangen jeg var der nede, det er nå 15 dager siden jeg kom hjem og jeg reiser ned igjen om 6 dager sammen med samme venninne! Det er en fantastisk følelse og være nyforelsket! Etter 2 forhold hvor jeg har blitt behandlet som dritten under skosåla, føler jeg meg for en gang skyld verdsatt for den personen jeg er! Jeg har slitt litt psykisk det siste halve året pga grunner jeg komme tilbake til når jeg er blitt litt varmere i trøya. Men nå føler jeg at jeg fått startet på nytt og føler også at jeg selv fortjener å bli satt pris på den måten jeg blir av han. Jeg har 3 spontanaborter i bagasjen og en del problemer rundt det som plutselig en dag kom opp i lyset, jeg har hatt en boks jeg har puttet all dritten jeg har opplevd i og stengt lokket hardt igjen. Gått til psykolog nå siden april og fått åpnet den boksen litt etter litt. Det er bein tøft, men det begynner å gå veldig mye bedre. Av yrke er jeg svømmetrener og jobber ved siden av det på SFO. Jeg har tenkt å søke fengselsskolen fra januar 2010, kommer jeg ikke inn der blir det barnevernspedagog eller førskolelærer utdanning. Jeg har bodd hjemme hos mine foreldre det siste året, men leiter febrilsk etter en leilighet nå. Det var litt, eller mye, alt ettersom, om meg! Håper på å bli kjent med mange av dere her inne! Nicket mitt kommer fra en blanding av mitt navn og navnet til min kjære! :rødme: Endret 8. september 2008 av *Alice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RuskeSara Skrevet 9. september 2008 #2 Del Skrevet 9. september 2008 Fant deg! Hei Alice! : Gratulerer med ny dagbok, håper den blir et godt verktøy for deg! Så koselig at du er forelsket! Ååå, det er ingen ting i hele verden som er bedre enn den følelsen. Selv har jeg vært sammen med min kjære samboer i over 7 år, og selv om ny-forelskelsen for lengst har gått over, bruser det fremdeles i blodet når han ser på meg :rødme: Så spennende å reise til Tyrkia da! Deilig å kunne stikke av til varmere strøk nå som høsten sniker seg rundt hushjørnet her hjemme.. *misunnelig* Ønsker deg en fin dag Alice! Ps. Et lite tips, legg inn link til dagboken i signaturen din, så blir det enklere å finne frem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Alice Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 9. september 2008 Ruskesara! Velkommen hit! Link i signaturen fikk jeg til og! Nå skal jeg snart på jobb og på kurs etter jobb. Går for tiden på et intensivt teorikurs(veien til førerkortet hehe), jeg sliter litt med teoriprøven, skjønner alt når jeg leser og sitter på kurs men når jeg sitter med selve prøven på trafikkstasjonen blacker det helt ut og jeg får hjerneteppe, konsentrasjon hurra! Blæ. Men nå gir vi det nok et forsøk etter dette kurset som begynte i går og er ferdig torsdag. Kryss fingre for meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Alice Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) I dag har jeg en dag hvor ingenting går som de skal. Blæ. Skulle hatt mensen for 3 dager siden (om vi skal følge syklusen jeg har hatt siden mai med mensen hver 14 dager og så 5 dager) Humøret svinger som et flagg i storm og all den do flyinga, jeg er så lei av å tisse. hehe :gjeiper: Ungene på jobb spør meg hele tiden hvorfor jeg går inn når vi er ute, joda skal bare på do en tur, nå har jeg begynt å si jeg skal bare gjøre voksenting. Skulle sette inn brettet med kopper i oppvaskmaskinen på jobben og mistet hele dritten i gulvet - ca 50 plastkopper som spratt rundt på hele kjøkkenet. Så skulle jeg ta en veps som hadde kommet seg inn, så slo jeg den rett ned på leverposteiskiva til ei jente, hun hylte og da gjorde jo venninnene hennes det samme, til slutt satt hele bordet å hylte "veps veps" - den var jo død, trossalt. Når jeg skulle tømme stein ut av skoene i sta så jeg at jeg hadde blødd fra tæra, så nå er vi på`n igjen med psoriasis der. Æsj i dag var ingen god dag... Fikk vært en time på personal møte før det var å fly avgårde til teori kurs, nå sitter jeg med de fordømte teorioppgavene. Tror ganske sikkert at dette ikke er dagen for å sette seg ned å bruke hue. Jeg får heller stå opp litt tidligere i morgen å gjøre resten da. Uff, så mye negativt fra meg i dag, får vel slenge inn noen positive tanker:: Bare 5 dager til jeg reiser til min kjære!!!! :rødme: Endret 9. september 2008 av *Alice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 9. september 2008 #5 Del Skrevet 9. september 2008 Hei og gratulere med ny dagbok og ny kjæreste! Utrolig deilig å reise til varmere strøk. Jeg og min kjære har kjøpt leilighet i Bulgaria og reiser dit så ofte vi har mulighet. Ha en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 10. september 2008 #6 Del Skrevet 10. september 2008 Hei *Alice! Se, jeg kom innom dagboka di jeg også! Hmm... håper du har hatt en bedre dag i dag, for den forrige så veldig slitsom ut! Utrolig hvordan "vepse-frykt" er smittsomt! Vet du hvor lenge du skal være i Tyrkia nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Alice Skrevet 10. september 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 10. september 2008 Hei og gratulere med ny dagbok og ny kjæreste! Utrolig deilig å reise til varmere strøk. Jeg og min kjære har kjøpt leilighet i Bulgaria og reiser dit så ofte vi har mulighet. Ha en god natt Takk takk og velkommen hit! Skal ta meg en runde å se etter din dagbok! Deilig med egen leilighet da, da er det liksom bare å reise! Aldri vært i Bulgaria faktisk, men hører det er bra! Hei *Alice! Se, jeg kom innom dagboka di jeg også! Hmm... håper du har hatt en bedre dag i dag, for den forrige så veldig slitsom ut! Utrolig hvordan "vepse-frykt" er smittsomt! Vet du hvor lenge du skal være i Tyrkia nå da? Hei! Og velkommen hit! Jada, dagen i dag har vært mye bedre enn dagen i går. Bortsett fra en elendig hodepine, men den slapp nå - etter litt mat. Glemt å spise i dag jeg, og menyen på jobb var tomatsuppe noe jeg ikke er spes glad i, så da stod jeg over. Jeg blir 14-15 dager, må vel se å bestille retur billett. Skal på jobb igjen tirsdag 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Alice Skrevet 10. september 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 10. september 2008 Nå har jeg tatt kvelds dosen min med smertestillende, sliter med en 5 år gammel nakkeskade så fungerer nesten ikke uten smertestillende. Jeg er så dritt lei de pillene, men når nakken stivner så er det ikke mye utvei. Prøvd fysio, kiropraktor og osteopat. Blitt anbefalt akupunktur (eller hvordan det skrives), men er noe i meg som sier at jeg ikke klarer de stikkene uten at jeg vet hvorfor, har både piercing og tatovering. :gjeiper: Nå tror vel de fleste at jeg har vært i en eller annen form for bilulykke, men nei det er nok ikke sånn. Jeg falt i en isbelagt steintrapp, og smalt bakhodet/nakken i et av trinnene. Løsnet brusk og fikk wiplash. Og det eneste jeg tenkte på når jeg falt ; "mobilen min", den gikk jeg nemlig med i hånda mens jeg småløp ned trappa. På vei til fest, skulle bli hentet av en kamerat, men skulle bare ut med søpla først, så langt kom jeg ikke. Klarte å reise meg opp igjen, samlet mobilen som lå strødd i deler rundt meg, gikk inn hentet veska - da smalt det. Alt låste seg, klarte ikke bevege skuldrene, men sta som jeg er dro jeg til festen. Kom innenfor døra, og fortalte hva som hadde skjedd, snøvlet det frem er vel mer riktig. Og så plutselig satt jeg i bilen til ei venninne på vei til legevakta. Legevakta var fint lite til hjelp, fikk med meg 6 somadril og beskjed om å ta en og legge meg. Kom tilbake til der festen skulle være, tok en somadril og la meg. Så gikk ting bare slag i slag, og vips lå jeg i en sykeseng på sykehuset med smertestillende intravenøst. Dagen etter kom det to leger inn og skulle knekke nakken på plass, jeg brånektet etter de knakk den til den ene siden. Jeg hylte av smerte. Så ble det sjekket enda en gang, og de så det var løsnet brusk. Ikke mye å gjøre med det, men jeg skulle i hvertfall ikke bevege hodet så de satte på meg en nakkekrage. Lå der enda en natt før jeg ble skrevet ut med en sykemelding og ørten førten resepter på ymse smertestillende. Dette var i mars 2003. Startet fysio etter 4 uker og går fremdeles. 5 mnd etterpå skulle jeg prøve meg på fest uten nakkekragen, den kvelden ble jeg slått ned. Prøvde å forhindre at en kamerat skulle få juling, men det endte med oss begge to til legevakta. Anmeldte det og fikk 1550,50 kroner i generell voldsoffer erstattning. Gikk sykemeldt i 1 år, før jeg begynte å jobbe igjen. Hverdagen nå består av mye smertestillende, ofte hodepine og konstante smerter. Jeg tror at om smertene plutselig ble borte ville jeg savne dem, de er liksom blitt en del av den jeg er nå. Sikkert rart å høre, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 10. september 2008 #9 Del Skrevet 10. september 2008 Huff stakkars deg!!!!!!!! Dette høres så vondt ut. Får virkelig vondt av å lese om nakken, den er liksom hellig. Nakken holder jo hode på plass;) Jeg kan faktisk anbefale deg å prøve akupunktur. Jeg har sprøyteskrekk, men har også tatoo. Det er ikke så ekkelt som man tror, og det er bare å se en annen vei når de stikker. Er ikke vondt:) Alt som kan gjøre ting bedre er jo verdt å prøve. Å knaske smertestillende høres ikke bra ut. Men å leve i smertehelvete er heller ikke noe særlig. Som jeg har sagt til Ruskesara også i dag, jeg er heldig, jeg har tross alt ikke vondt selv om jeg er veldig sliten. Føler med dere begge to:) Ønsker alle en god bedring og snart er det helg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RuskeSara Skrevet 11. september 2008 #10 Del Skrevet 11. september 2008 Hei Alice! Uff, jeg føler virkelig med deg i dette med nakkesmerter. Selv om jeg ikke på langt nær har det så ille som deg! Det er helt utrolig at man skal man skal måtte gå og slite med sånt over lengere tid, slike skader kan snu helt om på hverdagen. Jeg kjenner meg igjen i det du sier om at smerten blir en del av deg.. Jeg har hatt så mye smerter at jeg har sluttet å kjenne etter. Har hatt en tidlig fysio time i dag. Det gjør pokker så vondt, men terapauten min er som sendt fra himmelen! Jeg byttet til henne for bare et par uker siden, og jeg har problemer med å tro på den utrolige fremgangen. Dessuten er hun veldig flink til å følge opp, har henvist meg til nevrolog og videre utredelser. Endelig et menneske som forstår at nakkevondt kommer av mer enn bare spente muskler. Jeg misunner deg virkelig å skulle dra til varmere strøk nå! Selv om jeg er glad i høsten hadde det ikke skadet med litt sol på kroppen Vi har tilbragt de to siste sommerene med å dra på tvers i norge, og det har vært kjmpe koselig, men jeg savner en tur til sydligere strøk. Det høres i allefall ut som om du har fått din dose med sol, og vel så det! Men det tror jeg er vel fortjent! Når drar du nedover igjen? Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Alice Skrevet 12. september 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 12. september 2008 Huff stakkars deg!!!!!!!! Dette høres så vondt ut. Får virkelig vondt av å lese om nakken, den er liksom hellig. Nakken holder jo hode på plass;) Jeg kan faktisk anbefale deg å prøve akupunktur. Jeg har sprøyteskrekk, men har også tatoo. Det er ikke så ekkelt som man tror, og det er bare å se en annen vei når de stikker. Er ikke vondt:) Alt som kan gjøre ting bedre er jo verdt å prøve. Å knaske smertestillende høres ikke bra ut. Men å leve i smertehelvete er heller ikke noe særlig. Som jeg har sagt til Ruskesara også i dag, jeg er heldig, jeg har tross alt ikke vondt selv om jeg er veldig sliten. Føler med dere begge to:) Ønsker alle en god bedring og snart er det helg igjen. Ja, nakken er i grunn ganske hellig, men det enda mer hellig for meg å bevare det som er igjen av den. (Hørtes jo ganske brutalt ut, men du skjønner hva jeg mener) med å ikke la unger hoppe på ryggen f.eks, ikke bære unger på ryggen og sånne helt enkle ting - som dog kan gjøre ting mye verre. Kanskje jeg skal vurdere akupuntur da, jeg har ikke sprøyteskrekk, men har en eller annen form for sperre for å sette masse nåler i kroppen og la dem sitte der en stund.. Men alle jeg snakker med sier det ikke er vondt. Jeg skal tenke på det i tyrkia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Alice Skrevet 12. september 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Hei Alice! Uff, jeg føler virkelig med deg i dette med nakkesmerter. Selv om jeg ikke på langt nær har det så ille som deg! Det er helt utrolig at man skal man skal måtte gå og slite med sånt over lengere tid, slike skader kan snu helt om på hverdagen. Jeg kjenner meg igjen i det du sier om at smerten blir en del av deg.. Jeg har hatt så mye smerter at jeg har sluttet å kjenne etter. Har hatt en tidlig fysio time i dag. Det gjør pokker så vondt, men terapauten min er som sendt fra himmelen! Jeg byttet til henne for bare et par uker siden, og jeg har problemer med å tro på den utrolige fremgangen. Dessuten er hun veldig flink til å følge opp, har henvist meg til nevrolog og videre utredelser. Endelig et menneske som forstår at nakkevondt kommer av mer enn bare spente muskler. Jeg misunner deg virkelig å skulle dra til varmere strøk nå! Selv om jeg er glad i høsten hadde det ikke skadet med litt sol på kroppen Vi har tilbragt de to siste sommerene med å dra på tvers i norge, og det har vært kjmpe koselig, men jeg savner en tur til sydligere strøk. Det høres i allefall ut som om du har fått din dose med sol, og vel så det! Men det tror jeg er vel fortjent! Når drar du nedover igjen? Ønsker deg en fin dag! Som sagt til Lissi, nakken er hellig og uansett hvor ille det er så nakkesmerter noe man kunne klart seg uten! Nytter jo ikke sammenligne hvem som har det verst, det er vondt for den som har det. Sluttet å kjenne etter selv, det liksom bare er der. Hehe. Godt du skjønner meg, så jeg ikke føler meg gal aleine. Høsten er en fin måned det, ikke minst for meg som er fotogal! Men jeg er veldig syden menneske, . Og er jo litt spesielt nå siden min kjære bor der da, lite sannsynlig at jeg hadde dratt nedover så ofte som jeg har gjort i år om det ikke hadde vært for han. Jeg reiser søndag! Flyet går 18.35 fra Gardermoen!! Så godt du har funnet en fysio som skjønner deg. Hvor ofte har du behandlinger? Hva er det som egentlig har skjedd med nakken din? Endret 12. september 2008 av *Alice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Alice Skrevet 12. september 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Da var det helg!!! Og snart klar for avreise, vel det har jeg vært siden jeg kom hjem 24.august Blir stille og rolig kveld, planen var å møte ei venninne i kveld for noen pils men har ikke hørt noe fra henne, så da anser jeg det som avlyst. Blir vel å knotte litt her på KG utover kvelden. I morgen mååå jeg på apoteket og hente ut medisiner, skulle gjort det i dag før jobb. Men det var så godt å sove lenge, så da får jeg heller klare meg en halvert dose smertestillende, tenk at jeg har gått tom før jeg hentet nye. Det har faktisk aldri skjedd før. Jaja, en skal prøve alt. Ønsker alle som titter innom en god helg! Blir vel Mayami, RuskeSara og Lissi det da! Endret 12. september 2008 av *Alice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 12. september 2008 #14 Del Skrevet 12. september 2008 Hei på deg, og gratulerer med dagbok:) Jeg har også slitt med nakkesmerter i mange år, og nå prøver jeg akupunktur. Det er slett ikke vondt, kjenner knapt at hun setter inn nålene, de er så tynne. Jeg har hatt 4 behandlinger nå, etter de to første var jeg smertefri for første gang på mange mnd, men de to siste behandlingene har trigget fram smertene. I går etter aku, var jeg helt utafor, klarte nesten ikke å snakke, gikk borti ting osv. Og var så varm i nakken. Jeg har begynt å tvile på at aku hjelper, men det er vel forskjellig fra person til person. Jeg har en skade som tilsvarer alvorlig whiplash (i følge lege og fysio etter røntgen), men jeg kan ikke huske noen ulykke eller skade. Har hatt nakkesmerter i 10 år nå. Tyrkia ja, der har jeg vært mye også! Hvor er det du skal? Kjenner kultur og folk der veldig godt etterhvert:) Vil gjerne også dit nå! Ha en fin tur da, og ei god helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RuskeSara Skrevet 12. september 2008 #15 Del Skrevet 12. september 2008 Bare en kjapp tur innom for å ønske deg en riktig god tur! Blir nok stas å treffe kjæresten igjen!! Ser frem til referat når du er tilbake, håper du ikke blir så lenge da! Jeg trenger litt underholding når jeg ligger her og synes synd på meg selv God tur, kos deg masse masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Alice Skrevet 13. september 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 13. september 2008 Hei på deg, og gratulerer med dagbok:) Jeg har også slitt med nakkesmerter i mange år, og nå prøver jeg akupunktur. Det er slett ikke vondt, kjenner knapt at hun setter inn nålene, de er så tynne. Jeg har hatt 4 behandlinger nå, etter de to første var jeg smertefri for første gang på mange mnd, men de to siste behandlingene har trigget fram smertene. I går etter aku, var jeg helt utafor, klarte nesten ikke å snakke, gikk borti ting osv. Og var så varm i nakken. Jeg har begynt å tvile på at aku hjelper, men det er vel forskjellig fra person til person. Jeg har en skade som tilsvarer alvorlig whiplash (i følge lege og fysio etter røntgen), men jeg kan ikke huske noen ulykke eller skade. Har hatt nakkesmerter i 10 år nå. Tyrkia ja, der har jeg vært mye også! Hvor er det du skal? Kjenner kultur og folk der veldig godt etterhvert:) Vil gjerne også dit nå! Ha en fin tur da, og ei god helg:) Hei! Og så koselig at du tok turen hit da! Har du dagbok også eller? Prøve å følge de som følger meg da! Enda en med nakkeplager! Uff blir nesten en "folkesykdom" blant oss på KG det. Skremmende å ikke huske noen ulykke som kan ha forårsaket skaden da og 10 år med smerter er jammen lenge! Jeg må jo helt ærlig si at nå ble jeg skeptisk til aku igjen, jeg har hele tiden hatt en følelse på at det ikke virker og nå er jeg der igjen. Hehe. Men jeg får jo lyst å prøve, bare for enten å avkrefte elle bekrefte mine egne meninger om det. Jeg skal til Alanya, men kjæresten min er ikke derfra han bare jobber der i sesongen som veldig mange andre også gjør. Han er fra det kurdiske området helt øst i Tyrkia, Diyarbakir heter det der. Hvor er det du "vanker"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Alice Skrevet 13. september 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 13. september 2008 Bare en kjapp tur innom for å ønske deg en riktig god tur! Blir nok stas å treffe kjæresten igjen!! Ser frem til referat når du er tilbake, håper du ikke blir så lenge da! Jeg trenger litt underholding når jeg ligger her og synes synd på meg selv God tur, kos deg masse masse! Halla!!! Takk for det, begynner å bli utålmodig nå! Referat kommer, skal ikke se bort i fra at jeg titter innom mens jeg er der også! Har jo med meg pcen og har nett tilgang så da ligger det vel dekket for en tur innom her da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Alice Skrevet 13. september 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Vaske, vaske, vaske! Pakke, pakke, pakke! Jeg er såååå klar for å dra nå!! Men enda så er det over et døgn til jeg drar. Nå skal jeg sette meg ned med litt scrappesaker, mamma og pappa skal i bryllup mens jeg er i Tyrkia og de trenger å ha med seg et kort, så da skal jeg lage til dem! Og da måtte jeg bare innom her før jeg begynner, en tur i peisen skal jeg også først! Ha en flott dag alle som titter innom! Jeg kommer nok en tur seinere! Endret 13. september 2008 av *Alice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 13. september 2008 #19 Del Skrevet 13. september 2008 Hei! Og så koselig at du tok turen hit da! Har du dagbok også eller? Prøve å følge de som følger meg da! Enda en med nakkeplager! Uff blir nesten en "folkesykdom" blant oss på KG det. Skremmende å ikke huske noen ulykke som kan ha forårsaket skaden da og 10 år med smerter er jammen lenge! Jeg må jo helt ærlig si at nå ble jeg skeptisk til aku igjen, jeg har hele tiden hatt en følelse på at det ikke virker og nå er jeg der igjen. Hehe. Men jeg får jo lyst å prøve, bare for enten å avkrefte elle bekrefte mine egne meninger om det. Jeg skal til Alanya, men kjæresten min er ikke derfra han bare jobber der i sesongen som veldig mange andre også gjør. Han er fra det kurdiske området helt øst i Tyrkia, Diyarbakir heter det der. Hvor er det du "vanker"? Jeg har vært mest i Side, men også noen turer til Alanya, har leid bil og kjørt rundt litt:) Du er vel godt kjent i Alanya nå, etter å ha være der flere ganger, men hvis du vil har jeg gode tips om Alanya og kystområdet til vest for Kemer. Du trenger ikke være skeptisk til aku, bedre å prøve det og se hvordan det virker enn å la det være....jeg skal forresten få henne til å sette noen nåler mot søtsug neste gang, hørte noen som hadde god effekt av det, og det kan trengs her i gården også Så da kan det hende man får andre positive bieffekter, he he. Skal prøve aku et par ganger til før jeg gir meg, men så langt har jeg ikke hatt effekt av det. Det er vel ikke så mye å gjøre med sånne skader, tror jeg. Er du blitt skikkelig utredet for skaden din? Røntgen og MR? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Alice Skrevet 13. september 2008 Forfatter #20 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg har vært mest i Side, men også noen turer til Alanya, har leid bil og kjørt rundt litt:) Du er vel godt kjent i Alanya nå, etter å ha være der flere ganger, men hvis du vil har jeg gode tips om Alanya og kystområdet til vest for Kemer. Du trenger ikke være skeptisk til aku, bedre å prøve det og se hvordan det virker enn å la det være....jeg skal forresten få henne til å sette noen nåler mot søtsug neste gang, hørte noen som hadde god effekt av det, og det kan trengs her i gården også Så da kan det hende man får andre positive bieffekter, he he. Skal prøve aku et par ganger til før jeg gir meg, men så langt har jeg ikke hatt effekt av det. Det er vel ikke så mye å gjøre med sånne skader, tror jeg. Er du blitt skikkelig utredet for skaden din? Røntgen og MR? Ja, moro med reisetips! Bare skriv det her du, så leser jeg i løpet av ferien! Må jobbe litt, så må innom pcen en gang om dagen hvertfall. Ja, jeg er utredet for skaden min med både MR og røngten. Ble det den dagen jeg kom inn på sykehuset pluss at jeg har hatt MR og røngten en stund etter et par ganger. Føler hvertfall at det som kan gjøres er gjort. Ja, jeg skal som sagt tenke gjennom det og vurdere aku en gang til, så får vi se hva jeg bestemmer meg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå