Gjest Gjest_Cammie_* Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Sitter og skal velge hva jeg skal skrive om i ett år, og trenger litt innspill. Må ha noe det er spennende å skrive om, og helst på et område der jeg kan komme opp med noen nye resultater. Må være innenfor området organisasjon og ledelse Forslag taes i mot med stooor takk:)
tingeling Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 - Årsaker til turnover, dvs hvorfor folk skifter jobb. - Reduksjon av sykefravær
Gjest Gjest_t.s_* Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Gode forslag, tusen takk Flere?
feuerstein Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Innføring av ny teknologis effekt på ansattilfredshet. Vil effektivisering som lar ansatte gjøre all saksbehandling fra kontoret sitt og reduserer behovet for å møte mennesker (kolleger/kunder) gjøre ansatte mindre lykkelige?
Gjest Bond Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Hvis du har et eller annet 'drømmested' for jobb, kan du jo ta kontakt med foretak og spørre om de har temaer du kunne se på? Da har du gode sjanser å få jobb der etterpå. Har jeg hørt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå