Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg flytter til Frankrike, nærmere sagt Grenoble, om et år for å ta siste året i bacheloren min.. og derfor lurer jeg på om det er noen andre som har studert eller bodd i Frankrike?

Evt hvor bodde dere, hva studerte du, hvordan opplevde du oppholdet ditt?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodde et år i sveits, geneve og var mye i frankrike. Suderte fransk og spansk -hadde et fantastisk år. Franskmenn er ganske så hyggelige når du blir kjent med dem..men det er sant at engelskkunnskapene er på bånn. Mange skammer seg over dette i møte med utlendinger og kan kanskje oppleves som arrogante. -Jeg opplevde de ikke slik

Håper du kan litt av språket, det vil hjelpe deg masse. Lær deg til å spise masse ost og croissanter jo før jo bedre.

Skrevet
Bodde et år i sveits, geneve og var mye i frankrike. Suderte fransk og spansk -hadde et fantastisk år. Franskmenn er ganske så hyggelige når du blir kjent med dem..men det er sant at engelskkunnskapene er på bånn. Mange skammer seg over dette i møte med utlendinger og kan kanskje oppleves som arrogante. -Jeg opplevde de ikke slik

Håper du kan litt av språket, det vil hjelpe deg masse. Lær deg til å spise masse ost og croissanter jo før jo bedre.

har fransk C-språk og går dette året på kurs på skolen og på kveldstid. så jeg tror jeg skal ha ganske OK kunnskap når jeg kommer ned :)

når det gjelder å spsie ost og croissanter så er det no problem for meg altså :fnise:

hvor mye koster fly osv til geneve?

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det noen som vet hvordan dette med erasmus-stipend fungerer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...