LekeHusmor Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg flytter til Frankrike, nærmere sagt Grenoble, om et år for å ta siste året i bacheloren min.. og derfor lurer jeg på om det er noen andre som har studert eller bodd i Frankrike? Evt hvor bodde dere, hva studerte du, hvordan opplevde du oppholdet ditt?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Bodde et år i sveits, geneve og var mye i frankrike. Suderte fransk og spansk -hadde et fantastisk år. Franskmenn er ganske så hyggelige når du blir kjent med dem..men det er sant at engelskkunnskapene er på bånn. Mange skammer seg over dette i møte med utlendinger og kan kanskje oppleves som arrogante. -Jeg opplevde de ikke slik Håper du kan litt av språket, det vil hjelpe deg masse. Lær deg til å spise masse ost og croissanter jo før jo bedre.
LekeHusmor Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Bodde et år i sveits, geneve og var mye i frankrike. Suderte fransk og spansk -hadde et fantastisk år. Franskmenn er ganske så hyggelige når du blir kjent med dem..men det er sant at engelskkunnskapene er på bånn. Mange skammer seg over dette i møte med utlendinger og kan kanskje oppleves som arrogante. -Jeg opplevde de ikke slik Håper du kan litt av språket, det vil hjelpe deg masse. Lær deg til å spise masse ost og croissanter jo før jo bedre. har fransk C-språk og går dette året på kurs på skolen og på kveldstid. så jeg tror jeg skal ha ganske OK kunnskap når jeg kommer ned når det gjelder å spsie ost og croissanter så er det no problem for meg altså hvor mye koster fly osv til geneve?
LekeHusmor Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Er det noen som vet hvordan dette med erasmus-stipend fungerer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå