Regndråpe Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Noen som har informasjon om yrket som medarbeider i ett reisebyrå? Jeg har vært inne på jobbfeber, lest i noen gamle tråder her inne osv. Men jeg vil ha mer!! Så hvis noen har mer informasjon om yrket, blir jeg veldig glad altså! Jeg vurderer forresten å ta Amadeus kurset på Treider nå. Selv det er realtivt dyrt. Men det øker vel jobbmulighetene?
Looop Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Vad slags info är du ute efter? :-) Jag har jobbat många år i resebyrå... Men nu är jag färdig och jag är HELT färdig med den branschen för att säg det milt.. Det är lätt att få jobb i resebyrå, men lönen är dålig. Ska du söka kan det vara väldigt smart att ta amadeus kurs eftersom många resebyråer använder det. De flesta resebyrår skickar dej nog på kurs i amadeus när du börjar men du står ju mycket starkare när du söker om du redan kan det.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg jobber i reisebyrå..fornøyd med jobben. Det er mye stillesitting, telefoner og data. Jeg har ikke amadeus, og får lære dette etterhvert gjennom jobben. Lønnen min er ca 145,- timen :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå