Gjest Lancelotte Skrevet 8. september 2008 #1 Del Skrevet 8. september 2008 Da har jeg allerede snoket rundt her en stund som gjest, og funnet ut at det var på tide å registrere seg og attpåtil lage meg en dagbok her. Jeg må si jeg er lettere avhengig og kan tilbringe mange timer her på forumet, til min kjærestes store ergelse Nå har jeg ikke lest så mange dagbøker her, så jeg er ikke helt sikker på åssen jeg skal begynne, men det kommer seg vel etter hvert. Jeg kan begynne med dagen i dag, som startet for ikke særlig lenge siden. Jeg våknet opp og skjønte fort jeg hadde forsovet meg! Har slitt med nattesøvnen i flere uker nå, og i morgen skal jeg til legen og sansynligvis blir ting mye bedre Planen for i dag er: slappe mest mulig av, og prøve å få satt opp noen spotter i stua før vintermørket kommer. Og så klart se hotel cæsar! Da sier jeg meg ferdig for nå, og ønsker alle en riktig trivelig mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. september 2008 #2 Del Skrevet 8. september 2008 Hei og . Håper du kommer til og trives som dagbokskriver. Faren for at du blir kjent med masse koselige mennesker er i allefall til stede Det har iallefall jeg blitt. Ta gjerne en tur innom hvis du har lyst. Ha en nydelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lancelotte Skrevet 8. september 2008 #3 Del Skrevet 8. september 2008 Tusen takk for det ! Ja, det virker som det er veldig mange hyggelige mennesker her på KG, og jeg kommer nok til å titte innom ganske ofte Skal ta meg en tur innom jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lancelotte Skrevet 9. september 2008 #4 Del Skrevet 9. september 2008 Da var nok en dag forbi, og det er på tide å sette seg ned på KG med ostesmørbrød å oppdatere dagboken. I dag har jeg og noen venninner faktisk jogget (riktig nok ikke frivillig) men alikevel, det var ganske morsomt etter hvert. Føler meg litt sportslig nå ja! ellers har jeg vert hos legen og fått utskrevet valegra, som forhåpentlig skal hjelpe meg og få tilbake nattesøvnen. Har hørt av andre at man får en skikkelig dårlig hangover av dem, men får vel prøve I morgen er det bilteori! 3 timer.. uff, det blir fælt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lancelotte Skrevet 15. september 2008 #5 Del Skrevet 15. september 2008 Vel.. da var jeg blitt syk.. gjerne ikke en overaskelse det etter en dundrane helg på bondelandet, og en omgangskrets som er syke alle mann Så i dag har jeg tilbragt tiden min sammen med min kjære katt og tven. Handlet inn chips og brus, som jeg fortærte rask og effektivt i selskap med jentene i Top model og The secret Life of a soccer mom En virkelig herlig dag med andre ord! Da satt jeg her i mørket, lurer på om jeg skal legge meg.. Tror ikke jeg kommer til å få sove, da jeg allerede har sovet mye av dagen. Det er egentlig ganske genialt å være syk, man kan med god samvittighet sove hele dagen, sitte oppe hele natta, spise junk food, og la oppvasken stå. Og så er det så fantastisk godt når man blir frisk igjenn, og kommer seg ut for første gang på mange dager, og er skikkelig hyper av all energien som har samlet seg de siste dagene i senga. Det er egentlig ganske ok å være syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lancelotte Skrevet 17. september 2008 #6 Del Skrevet 17. september 2008 Velvel, der var forskjølelsen på vei til å trekke seg tilbake, og det føles fantastisk! Så i dag var det tilbake på skolen igjenn, nesten herlig, egentlig Ellers er det lite å skrive om, da jeg har sovet resten av dagen.. uffameg, så lat jeg er! Hadde en drøm om en høy, mørk fyr.. gleder meg til å legge meg igjenn Så er det snart helg på nytt, og alle hjerter gleder seg! Da skal jeg ha noen folk over på fredagen, og ut Lørdagen. På søndag skal jeg ut å jogge, jepp! Tenker at det kanskje blir lettere for meg å finne på noe så dumt som å trene, hvis jeg er skikkelig bakfull Men alså, nå svidde jeg hvitløksbrødet mitt så jeg får skrive senere! Tudeli.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå