Gjest tasha Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 har ikke sagt opp på noe jobb før, og lurer nå på hvordan jeg skal formulere meg på papiret. jeg er ansatt i prøvetid, det er helsemessige grunner jeg sier opp.. holder det med to linjer, eller bør jeg skrive noe a'la : Navnet mitt adressa mi dato... navnet til bedrift adressa til bedrift OPPSIGELSE (AV STILLING ........?) (jeg) sier herved oppp min stilling som .......... grunnet helsemessige årsaker, fra dags dato. --------------- signatur og dato og hva mer??? er det noe mer jeg kan/bør skrive?
Gjest tasha Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 hallo? kan noen være snill å svare meg? føler meg osm en liten unge som skal si opp en sommerjobb, men jeg er faktisk så uvitende å ikke vet hva jeg skal skrive...
Brunhilde Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg sier herved opp min stilling som ____ hos dere. Enkelt og greit.
Gjest Gaby Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Skriv det du hadde foreslått, men dropp begrunnelsen.
Gjest Golden Girl Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Bergrunnelse er ikke nødvendig å ha med. Den kan du evt oppgi muntlig hvis du føler for det, men det er heller ikke nødvendig. Det er på ingen måte 'uhøflig' eller 'ufint' eller noe annet å fatte seg så i korthet. Jeg føler også jeg må legge til et eller annet.. Tror jeg har skrevet 'takk for en fin tid i firmaet' eller noe sånt en gang, men da mente jeg det. Men uansett, det er absolutt ikke nødvendig.
hufsa! Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Enig med de over,enkelt men ingen begrunnelse.Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå