Gå til innhold

Tisser jeg på meg?

Gjest Tisser jeg på meg?

Fremhevede innlegg

Gjest Tisser jeg på meg?
Skrevet

Har opplevd noen ganger når jeg onanerer at jeg får en enorm tissetrang. Har hørt at dette kan være orgasmen som er på vei, så jeg holder ikke igjen, slik jeg normalt ville gjort dersom jeg følte at jeg tisset på meg. Resultatet er da at det kommer væske fra meg, som jeg føler lukter urin. Dette hender selv om jeg akkurat har vært på toalettet og tømt meg helt.. Hva er dette...? Synes det er litt ekkelt, siden jeg ikke vet helt hva det er.. Blir helt kald i hele kroppen før og når det skjer, og får sammentrekninger i skjeden... Noen som også opplever dette, eller vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en orgasme... Når jenter kommer, skiller kroppen ut væske på samme måte som gutter, men det er veldig variert fra jente til jente om hvor møe dette er.. Så det er ikke noe å tenke på! Nyt det!

Skrevet

Det høres ut som om du ejakulerer, noe som langtfra er uvanlig. Og mange av oss (menn) synes det er ekstra sexy :-)

Gjest Gjest_Malin_*
Skrevet
Har opplevd noen ganger når jeg onanerer at jeg får en enorm tissetrang. Har hørt at dette kan være orgasmen som er på vei, så jeg holder ikke igjen, slik jeg normalt ville gjort dersom jeg følte at jeg tisset på meg. Resultatet er da at det kommer væske fra meg, som jeg føler lukter urin. Dette hender selv om jeg akkurat har vært på toalettet og tømt meg helt.. Hva er dette...? Synes det er litt ekkelt, siden jeg ikke vet helt hva det er.. Blir helt kald i hele kroppen før og når det skjer, og får sammentrekninger i skjeden... Noen som også opplever dette, eller vet hva det er?

Det er orgasme ja....Dette skjer med meg og så jeg holder igjen nesten hver gang,klarer ikke å "godta" det kanksje....Men det håper jeg du gjør da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...