Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17,8 nå.. Skal sies at jeg syns det er litt i kaldeste laget, og kommer sikkert til å krype under dyna om ikke så altfor lenge..

Skrevet

23 men jeg fyrer,gidder ikke fryse noe så ubehaglig ;-)

Skrevet

24,4

meeeen sola skinn :ler:

Om vinter prøver vi å holde 18-20 grader.

Skrevet

Vi har som oftest en temperatur på mellom 20 og 25 grader inne, og vi lufter for harde livet! Men vi har også en gammel radiator som er helt rabiat, som skal byttes ut. Vi bor i blokk i borretsslag, og "de begynte på toppen" altså lengst unna oss. Det blir nok ikke vår tur før om et års tid, ifølge papirene.

Ville nok helst foretrukket en temperatur på under 20 grader, og en varm genser om vinteren... :sjenert:

Skrevet

23 grader er idealtemperaturen, syns jeg.

Har varmepunmpe som holder det på ca 18 også fyrer jeg med litt ved for å få det lunt til kvelden.

Skrevet

På stuen/kjøkkenet har jeg det 22-23 grader. Jeg er en frysepinn, så det holder ikke med å bare ta på seg en genser om temperaturen går under 22. Jeg har ovner med nattsenking, så om natten er det kaldere (17-18).

På soverommet har jeg det 18-19 grader når jeg sover, og så har jeg tidsur som setter opp temperaturen så det blir 20-21 grader når jeg står opp. Det er ille nok å stå tidlig opp om det ikke skal være iskaldt utenfor dynen i tillegg.

Skrevet

Vi pleier å ha en temperatur på mellom 20 og 25 grader. Hos oss bruker vi kun støm til oppvarming på badet + litt på ungene sine rom når det er veldig kaldt på vinteren. Ellers fyrer vi kun med ved. Siden mannen min hogger ved gratis så kan vi fyre slik at vi alltid har det godt og varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...