Gå til innhold

Frustrert! (om pynting av bord)


Huldra

Anbefalte innlegg

Hadde bestemt meg for champagnefarga kubbelys til pynt på bordet. Altså 2 og 2 sammen med perlerader rundt og stående på en speilplate.

Har nå vært på så godt som alle butikker, både spesial butikker og andre(tom matbutikker) for å finne champagnefarga kubbelys i 2 str som ikke koster skjorta.

Har funnet en butikk med ok lys, men de kosta 50 kr pr stk og det synes jeg ble litt i det dyreste laget når jeg trenger 16 stk lys. Duni har noen fine lys, men kun i str 18 cm.... :(

Kan noen hjelpe meg nå? Hvordan kan jeg ordne slik at jeg enten får brukt disse lysene fra Duni, eller en annen måte å pynte på?

(skal som bordkort ha et telys m gullskrift (altså på glasset rundt))

Ser bare utgiftene tårne seg opp, og særlig når jeg allerede har brukt flere hundre kroner på perler og drit... (unnskyld uttrykket) ARG!

HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg har kjøpt billige kubbelys på ikea om du har det i nærheten. Siden du skal kjøpr så mange ville jeg ha kjøpt et par først og prøvd. Hørt om at de kan være rennende men de jeg har nå er kjempefine. Mine er i kremhvit eller noe sånt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ha hvite kubbelys og så pynter du med gullfargede perlerader? det kan jo bli like fint det og så koster det sikkert ikke like mye????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker de lysene fra Duni, kan du jo enten sette det ene lyset på noe, eller kappe et par centimeter av det ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...