Krunebrura Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Eg skal holde tale til min kjære i bryllupet vårt om 2 veker, utan at han veit om det. Men eg kunne tenkje meg å ha eit fint dikt å avslutte med. Nokon som har eit tips?
Suzy Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 (endret) Lærdom av Alf Sæther Endret 9. september 2008 av Suzy
Krunebrura Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 Lærdom av Alf Sæther Tusen takk, det var fint! Nokre andre forslag?
Sørlandsbrud_09 Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Til min kjære, gode mann av Anne Brandstreet
Gjest Gjest_mette_* Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Denne er fin synest jeg: Når årenes tyngde blir lagt om din panne og tiden har rørt ved ditt myke kinn og ungdommens glans er borte fra øyet vil likefullt jeg som idag, være din. Eller så synest jeg denne og er kort og grei, men om den passer aner ikke jeg: Elsk meg mest når jeg fortjener det minst, det er da jeg trenger det mest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå