Gå til innhold

AVFARING etter PERMANENT

Fremhevede innlegg

Skrevet

Farget håret for noen dager siden, nå har jeg kjøpt avfarging og en annen farge fo rå få tilbake den vanlige hårfargen (ble aaltfor mørkt....) og masse hårkur:P men noen som vet om det går bra å ha avfargingen oppi nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener permanent hårfarge, ikke permanent som i krøller? Jeg kunne godt ha funnet på noe sånt med håret mitt, men det er vel ikke akkurat å anbefale. Kan du ikke vente noen uker? Fargen pleier jo å blekne en del den første tiden.

Skrevet
Farget håret for noen dager siden, nå har jeg kjøpt avfarging og en annen farge fo rå få tilbake den vanlige hårfargen (ble aaltfor mørkt....) og masse hårkur:P men noen som vet om det går bra å ha avfargingen oppi nå?

hei.er frisør,så det jeg lurer på er hvorfor ikke farge håret til en frisør? å om du mener det er for dyrt så er det bare tull,for det du har endt opp med nå siden du har kjøpt masse farger er nokk like dyrt som det du har endt opp med hos frisøren pluss at det er mye bedre farger dufår i en salong å de som selger fargene har ikke peiling på hva de selger,det er så mye rare grunnfarger i fargee man kjøper at resultatet kan bli mye forskjellig.du kan få det lysere med avfarging,men det kan bli både oransje,rødt å gult å alt mulig,og den fargen du ønsker å ser på pakken kan bli noe helt annet,så mitt tips er nokk å gå til en frisør neste gang :)

Skrevet

Jeg ville dratt til frisør og gjort det. Du risikerer å ende opp med en verre farge enn den du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...