Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Hei! Jeg går på Yasmine og er stort sett fornøyd. Det eneste er at jeg knapt kan hoppe over et brett før mensen kommer av seg selv (mellomblødninger). Det er skikkelig irriterendes og frem til nå har jeg da bare droppet å utsette men begynt på sukkerpillene med en gang disse blødningene begynner. Nå derimot vurderer jeg å fortsette på pillene og håpe på at mellomblødningene gir seg. Jeg har tross alt bare utsatt mensen litt under tre uker! Hører jo om folk som utsetter i flere måneder... Så det må da gå ann å "true" kroppen til å utsette lenger? Er det andre som har erfaringer med dette? Slutter mellomblødningene etterhver eller kommer det "sammenhengendes" fram til du slutter på pillen? Tenker da spesielt på yasmin-brukere. ---- Huff, er så lei av å ikke utsette mensen lenger! Vurderer å bytte pillemerke hvis dette ikke fungerer.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Virker som dette varierer veldig fra person til person, og fra merke til merke. Har selv prøvd to forskjellige, og syns det var stor forskjell. Tror min gamle het Lonette eller noe sånt, og de funket dårlig å utsette mensen med. Nå tar jeg Microgynon og utsetter mensen minst annenhver gang uten problemer i det hele tatt. Må nok bare prøve seg fram selv dersom en ikke er fornøyd.
Gjest bente85 Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Jeg har nå prøvd og utsette mensen hvert fall i 2 mnd sammenhengende, og det har gått fint. Ikke fått noen mellomblødninger av det. Men det har hendt en gang at jeg har hatt litt magesmerter nederst i magen på høyre side som ligner veldig på menssmerter. Men det er sikkert forskjellig fra person til person det der, så du får prøve og se hvordan det går. Så kan du jo vurdere og skifte merke om det ikke går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå