Gå til innhold

Posten har fått ny logo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj.. Minte meg litt om kommunisme tegnet :ler:

Likte den gamle jeg..

Skrevet

Den gamle hadde litt "koselige-posten" feeling åver seg. Dette var litt uvandt. Men går sikkert fint etter en stund

Skrevet

De bruker så mye penger til å bytte til den der? Jeg ville sparket han som mente det var en lur ide.

Skrevet
De bruker så mye penger til å bytte til den der? Jeg ville sparket han som mente det var en lur ide.

Nå er det ikke logoen alene det er brukt så mye penger på, men det er den folk henger seg opp i. Alt det andre drukner jo fullstendig i logobråket.

Jeg skal forsåvidt si meg enig i at den nye logoen er særlig spennende. Dessuten må vel den gamle ha vært den mest kjente logoen vi har her i landet. Så litt ståhei må de nok ha regnet med.

Skrevet (endret)

Eigentleg syns eg det er dumt at ei "merkevare" byttar logo og image. Det skapar forvirring. Spesielt posten som alltid har vore der, men kanskje det nettopp er difor dei kan gjere det også. Folk veit om dei uansett, så dei mistar ikkje noko i den forstand.

Men eg likte ikkje denne nye logoen, korleis var den gamle eigentleg? :klø:

Denne ser ikkje ut som ein "post-logo". Dei teikningane dei har på bilane som skal førestille verda og sånn...dei likar eg :) Betyr dette at desse teikningane vert kasta på dunken også?

Nei, dette var ikkje så lurt av Posten... :scorpis:

Endret av Årolilja
Skrevet
Eigentleg syns eg det er dumt at ei "merkevare" byttar logo og image. Det skapar forvirring. Spesielt posten som alltid har vore der, men kanskje det nettopp er difor dei kan gjere det også. Folk veit om dei uansett, så dei mistar ikkje noko i den forstand.

Enig med deg.

Dessuten minner den nye logoen meg om nav sin logo.

Skrevet (endret)
Dessuten minner den nye logoen meg om nav sin logo.

Ja! Eitt eller anna tørt og kjedeleg :jepp:

Endret av Årolilja
Skrevet

Jeg likte heller ikke den nye logoen.Eller logoane..Kunne heller ha fresha opp den gamle..

Skrevet

For min del må jeg si meg enig med ene innlegget på vg bloggen. Den minner om en death star, eller en pokemon ball. Rett og slett.

Skrevet

Ser ikke behovet for at Posten bytter logo.

Og den nye logoen har noe Pokemon-aktig over seg ...

Skrevet

Som "postmann/dame" i 25 år, kommer jeg til å savne det gamle posthornet..

Skrevet

En venn av sambo jobber på nor cargo og de har da byttet navn til bring. Han var så oppgitt nå, folk vet ikke at de har byttet navn pg første dagen begynte de bare å le hver gang de måtte si det..

Skrevet

Jeg likte logoen, jeg.

Skrevet (endret)

Hvorfor kunne de ikke holde seg til det gode gamle?? Den der var STYGG!!!! Og gir ingen direkte link til Posten heller. Sprettball! Hadde aldri gjettet at den skulle ha noe med Posten å gjøre! Noen logoer burde bare beholdes i evig tid, rett og slett. Postens gamle var koselig og "trygg" :) Savner den allerede... Det er som om Coca-Cola skulle begynne å tukle med sin nå, når de er så etablert og kjent.

Endret av Smulan
Skrevet

:klappe: :klappe: :klappe::duskedame: :duskedame:

Skrevet

Hvis de absolutt skulle fornyet logoen sin, så kunne de laget det gamle hornet litt mer tredimensjonelt :P

Er ikke noe galt med selve logoen, men den passer absolutt ikke til formålet. Jeg trodde posten ville være koselige og varme, men den nye logoen viser akkurat det motsatte. Den er kald og stiv, og minner lite om det posten vil representere i følge seg selv på reklamene.

Kan ikke skjønne hvem som har fått lov til å komme med en slik logo til posten. Den hadde passet godt til et datafirma eller noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...