Mazilla Skrevet 6. september 2008 #81 Del Skrevet 6. september 2008 Her kan jeg nok komme til å føle meg hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. september 2008 Forfatter #82 Del Skrevet 6. september 2008 Her kan jeg nok komme til å føle meg hjemme! Verdens koseligste gjeng!! kjære Mazilla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. september 2008 #83 Del Skrevet 6. september 2008 Opp av sofaen og ut i verden *slepe seg ut på badet først* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. september 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 6. september 2008 Opp av sofaen og ut i verden *slepe seg ut på badet først* Bare en kjapp tur innom for å vise at du ikke har forlatt oss riktig enda?? Hehe.. Jeg skal snart skifte tilværelse og stikke ut og kjøpe meg større bukser.. Magen kom nemlig plutselig på torsdag! Merkelige greier, så nå kan jeg bare gi vekk de gode, gamle buksene mine som satt så altfor godt på meg.. Sukk.. Så må jeg prøve litt brudekjoler før jeg blir for feit til det også. Man er som "nå" bare en liten gang før man får barn tror jeg, jeg blir nok litt forandret - bredere hofter, pløsete mage.. Nei, skal ikke ta sorgene på forskudd, men jeg må nok se realiteten inn i hvitøyet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 6. september 2008 #85 Del Skrevet 6. september 2008 Da er jeg tilbake i etter en god natts søvn. Håper alle har det bra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. september 2008 #86 Del Skrevet 6. september 2008 I dag skal dagen bare tilbringes i slappe av tilstand i 2 timer til Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 6. september 2008 #87 Del Skrevet 6. september 2008 God morgen, kjære medsofagriser! Har inntatt sofagrisstilling i sofaen (!) og jeg har akkurat fortært kaffe og nystekt brød.. Kan dessverre ikke påta meg æren for å ha bakt det selv, men halvfabrikata er en mer eller mindre genial oppfinnelse. I kveld skal jeg og min kjære innta middag på et hotell hvor vi også skal tilbringe natten! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flYflax Skrevet 6. september 2008 #88 Del Skrevet 6. september 2008 Sløvet i hele dag her og, utenom en liten tur til vet'n der pengene mine ble nestet spyttet ut av lommeboken min Jaja. Også må jeg vente med å sløve gitt, jeg må dusje og rydde her og gå minitur med hundene, også angrer jeg på at jeg ikke handlet når jeg var i byen istad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. september 2008 #89 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er en tvunget sofagris for tiden, har betennelse i begge hælene og fått beskjed om å gå minst mulig, men det er jo en god unnskyldning da Men idag må jeg prøve å være litt flink, handle og rydde litt, men så er det tilbake til sofagris tilstand ikveld! (Flere enn meg som synes den smileyen skulle blitt omdøpt til :sofagris: ?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 6. september 2008 #90 Del Skrevet 6. september 2008 Er godt igang med sløving her også. Men nå må jeg ut en tur. Men er nok raskt tilbake i kosebukse og sofaen.. Ser an til å bli en sofagris-kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. september 2008 #91 Del Skrevet 6. september 2008 Reka: I can see you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 6. september 2008 #92 Del Skrevet 6. september 2008 så synd det med hundene... det er ikke no gøy det ass... og du trenger ikke rydde for min skyld, som du hørte på telefonen i stad, å er jeg et rotehue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flYflax Skrevet 6. september 2008 #93 Del Skrevet 6. september 2008 Hihi, men det er greit det ser LITT greit ut første gang du kommer da! Jeg droppet tur med hundene og har bare satt dem ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 6. september 2008 #94 Del Skrevet 6. september 2008 Bare titter innom en liten tur for å si hei Skal snart reise opp på hytta, til en annen sofa Så det blir rødvin og kortspill ikveld!! Ha en fin kveld, og kos dere masse ikveld alle søte sofagriser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2008 #95 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg har nesten vært sofagris i hele dag Holder på å pusse opp et soverom så jeg kan ikke sitte i sofan hele dagen Nå bærer det i dusjsen så blir det resturang og bowling med venner i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 6. september 2008 #96 Del Skrevet 6. september 2008 Er på plass i kosebukse og i sofaen. Middagen står i ovnen, snart ferdig. Dette kan bli en riktig så koselig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flYflax Skrevet 6. september 2008 #97 Del Skrevet 6. september 2008 Nå er lolita90 her :D Så vi skal ha daffe-jente-kveld med ostekake, masse filmer, godteri, god mat! :D (Også har vi funnet løsning på håndarbeid problemet mitt, jeg legger masker, hun strikker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. september 2008 #98 Del Skrevet 6. september 2008 Da er jeg klar for sofagris tilværelsen i kveld, kosebuksa er på, filmen ligger klar. Jeg må bare lage litt middag først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. september 2008 Forfatter #99 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) God morgen, kjære medsofagriser! Har inntatt sofagrisstilling i sofaen (!) og jeg har akkurat fortært kaffe og nystekt brød.. Kan dessverre ikke påta meg æren for å ha bakt det selv, men halvfabrikata er en mer eller mindre genial oppfinnelse. I kveld skal jeg og min kjære innta middag på et hotell hvor vi også skal tilbringe natten! Gleder meg Jeg har prøvd brudekjoler (MORO), shoppet litt, spist ute med ei venninne og deretter ryddet øvre etasjen, vasket sofa og bord pluss hyller og vinduskarmer, ryddet og vasket kjøkkenet - kjørt to oppvaskmaskiner og en klesvask, laget deilig fruktsalat med krem og glemt å lage middag.. Tror ikke det blir middag heller.. Nå gjenstår kun å henge opp tøyet.. Usj.. Fortjener ikke jeg en tur i kosebuksa nå kanskje? Kanskje litt kakao med en klatt nyvispet krem også? Jeg er en tvunget sofagris for tiden, har betennelse i begge hælene og fått beskjed om å gå minst mulig, men det er jo en god unnskyldning da Men idag må jeg prøve å være litt flink, handle og rydde litt, men så er det tilbake til sofagris tilstand ikveld! (Flere enn meg som synes den smileyen skulle blitt omdøpt til :sofagris: ?) HELT KLART! :sofagris: Veslejenta er jo helt off track.. :klø: Kjipt med betennelse da, også i BEGGE hælene? Huffameg, men da kan vi alle holde hverandre med selskap her i sofagris-verden!! JEEJ!!!!!!! Er godt igang med sløving her også. Men nå må jeg ut en tur. Men er nok raskt tilbake i kosebukse og sofaen.. Ser an til å bli en sofagris-kveld! Vil ut av ola-buksa mi nååå!!!!!!!! Trange djevelskap for en gravid-mage!! Nå er lolita90 her :D Så vi skal ha daffe-jente-kveld med ostekake, masse filmer, godteri, god mat! :D (Også har vi funnet løsning på håndarbeid problemet mitt, jeg legger masker, hun strikker ) Det var jo enkelt og greit genialt?? Hehe.. Eller..Du kan få henne til å vise deg! Det er jo igrunn ganske lett, bare man får prøvd litt... Endret 6. september 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. september 2008 #100 Del Skrevet 6. september 2008 Anamelona, så klart du fortjenerkakao med nyvispet krem. Skal lage meg en kopp med te jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå