Gå til innhold

TEAM SOFAGRIS!


Anamelona

Anbefalte innlegg

:veslejenta: TEAM SOFAGRIS :veslejenta:

(Hiv deg på du også)

:ler:

Beskrivelse:

En gang iblant (minst en gang i mnd.. Hehe) bør man ha en jentekveld hvor man bare gjør ingenting og prater tull.. Hvis vi gjør det her, kan ingen bebreide oss.... Og så kan vi gjøre det NÅR vi vil.. :jepp: )

Vi tar på oss daffe-klærne, slenger rundt oss et teppe, tar med godt humør, chattelyst, snop, en kopp brus/vin/kakao (anything) til dataen og daffer litt og prater tull og tøys...

Foreløpige medlemmer:

Anamelona

Tussi!

Tussimannen

spinnvil

flYflax

Bloom

Roxie Hart

lolita90

Chianty

reka

Pysepus

Anemsi

Ambriel

pusilus

dinedama

MedMor

Mazilla

Ann78

Loppelise

Serenity88

Småkjekset

cypress

Grafica

Fi fi la Belle

marihan

The Kitten

En liten hyllest til Tussi som var med på å utvikle ideen.. :tommelopp:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Allerede har jeg daffe buksen på og en kopp kakao ved siden av meg.. Sliten etter en lang uke og deilig å komme hjem til stille hus med bare dataen og hundene til selskap!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Allerede har jeg daffe buksen på og en kopp kakao ved siden av meg.. Sliten etter en lang uke og deilig å komme hjem til stille hus med bare dataen og hundene til selskap!

Da antar jeg at du er et nytt medlem?? :ler:

:velkommen: skal du være.....

Hund og data er en herlig kombinasjon etter en herlig dag! Er i samme situasjon! Nå skal jeg straks opp og hente meg teppe og lage en kopp kakao.. MED KREM :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

:sjenert: Vel, jeg så tittelen og måtte ta en titt. For å si det sånn, jeg fant raskt ut at dette var en gruppe skreddersydd for meg..

Kan jeg få bli med? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da antar jeg at du er et nytt medlem?? :ler:

:velkommen: skal du være.....

Hund og data er en herlig kombinasjon etter en herlig dag! Er i samme situasjon! Nå skal jeg straks opp og hente meg teppe og lage en kopp kakao.. MED KREM :jepp:

Jeg har VELDIG lyst på krem og, men valget stod litt mellom sjokoladen eller kremen, og da ble det sjokoladen ikveld, så jeg ikke propper i meg for mye av det gode, selv om det er fredag!

..Og takk :)

:sjenert: Vel, jeg så tittelen og måtte ta en titt. For å si det sånn, jeg fant raskt ut at dette var en gruppe skreddersydd for meg..

Kan jeg få bli med? :lete:

Det jeg også fant ut av, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Vel, jeg så tittelen og måtte ta en titt. For å si det sånn, jeg fant raskt ut at dette var en gruppe skreddersydd for meg..

Kan jeg få bli med? :lete:

Selvfølgelig kan du det.. :ler: AND BRING YOUR FRIENDS.. :fnise:

Ja, denne gruppa er det nok en god del av oss som kjenner oss igjen i, enten vi liker det eller ei.. Hehe.

Her er det bare å slenge ut av seg det som måtte falle deg inn!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker å daffe, nå sitter jeg i den beste joggebuksa mi og koser meg fram til jeg og sambo skal se på film...

og gjett om det blir kos med film og jentekveld i mårra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så midt i blinken ut for meg, går her hjemme i kosebukse uten engang å være medlem :ler:

Kan jeg bli med i klubben?? :popcorn:

Selvfølgelig!

:velkommen: i gjengen!!

Dette blir jo den beste sofagris-klubben i verden.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker å daffe, nå sitter jeg i den beste joggebuksa mi og koser meg fram til jeg og sambo skal se på film...

og gjett om det blir kos med film og jentekveld i mårra

Da antar jeg også deg som en skap-sofagris, og fører deg opp på lista!!! :tommelopp:

Digg med kos og jentekveld da... *misunnelig*

Jeg som bare skal med ei venninne på shopping, og titte på brudekjoler!

Men nå; kakao med krem, kg og nyte livet...

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daffer i vei... er på vei til å hente meg is ... hehe

er jeg med? sjenert men.

Ingen grunn til å være sjenert her vel??? :klø:

Neida, velkommen til sofagris-verden!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart
Selvfølgelig kan du det.. :ler: AND BRING YOUR FRIENDS.. :fnise:

Ja, denne gruppa er det nok en god del av oss som kjenner oss igjen i, enten vi liker det eller ei.. Hehe.

Her er det bare å slenge ut av seg det som måtte falle deg inn!!!

:klem:

:helen:

Hehe, jeg sitter faktisk her i superundertøy - yndlingsdaffebukse de luxe!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:helen:

Hehe, jeg sitter faktisk her i superundertøy - yndlingsdaffebukse de luxe!! :sjarmor:

Det er vel noe av det beste?? Sukk, og jeg som "bare" har joggebukse, og snart blir vel den for liten i forhold til magemålet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OjOjOj..

At TEAM SOFAGRIS kom opp på "siste fra forum" resulterte nesten i brann på tastaturet mitt.. Er DET å daffe da?? :fnise:

Kjekt med flere fra vår verden, og forhåpentligvis er det også flere som titter ut av skapet og melder seg inn.. :ler:

Hva ellers skjer i deres verden da?

Fra mitt hold går det i graviditet, kvalme, magemål og tanker om det som skal skje... I tillegg til selvfølgelig å sende treningssenteret noen tanker. :fnise:

Men men... Jeg SKAL svømme i helga, om jeg ikke er for kvalm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Roxie Hart
Det er vel noe av det beste?? Sukk, og jeg som "bare" har joggebukse, og snart blir vel den for liten i forhold til magemålet... :fnise:

Altså, er det slik at jeg er omringet om en gjeng amatør-daffere?? :fnise: Hett tips: litt stort superundertøy har goood plass til mage! :ler: Blir det for trangt kan du få låne min, for den er jaggu godt brukt og slapp i strikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg allerede har gått rundt i kosebukse siden klokken 17, og nå sitter og koser med på sofaen, så tror jeg at jeg passer inn her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det slik at jeg er omringet om en gjeng amatør-daffere?? :fnise: Hett tips: litt stort superundertøy har goood plass til mage! :ler: Blir det for trangt kan du få låne min, for den er jaggu godt brukt og slapp i strikken!

Hehe, skjønner at jeg kjører amatør-stilen i dag, men den besteste (!) daffebuksa mi, som har god plass til meg om også 4-5 mnd, henger til tørk... :( Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da antar jeg også deg som en skap-sofagris, og fører deg opp på lista!!! :tommelopp:

Digg med kos og jentekveld da... *misunnelig*

Jeg som bare skal med ei venninne på shopping, og titte på brudekjoler!

Men nå; kakao med krem, kg og nyte livet...

blir deilig med masse film og god mat og litt annet div kos... og mye prat da... vi klarte nesten ikke stoppe å prate i friminuttet på torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...