Gå til innhold

TEAM SOFAGRIS!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Her har det skjedd masse siden jeg meldte meg inn!!

Har daffet på sofaen i hele kveld, sett på film og spist god mat- kooooos.

Her går det i hekling og strikking skjønner jeg? Ikke min sterke side akkurat, jeg kan såvidt å sy på en knapp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags filmer har folk sett i dag da?

Her skulle vi egentlig se mannen som elsket Yngve, men så kløna kjærsten det til, så nå sitter vi og ser på nattsvermeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags filmer har folk sett i dag da?

Her skulle vi egentlig se mannen som elsket Yngve, men så kløna kjærsten det til, så nå sitter vi og ser på nattsvermeren :)

Har sett The Departed, innmari spennende film.. Andre gang jeg ser den :)

Nattsvermeren er bra, men boka er bedre syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det vel egentlig gått mest sex og singelliv episoder, but we like it! :popcorn:

Natta jenter, nå køyer jeg! :natti:

Sove godt da. Er nok ikke lenge til her heller, samboer ligger under teppet ved siden av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo kjempebra da, lenge siden jeg har sett.

hadde ikke sett den før, men den er faktisk en av de beste krigfilmene jeg har sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vel egentlig gått mest sex og singelliv episoder, but we like it! :popcorn:

Natta jenter, nå køyer jeg! :natti:

Jeg skal kjøpe meg alle sesongene på dvd så jeg kan ha sex og singelliv maraton en kveld... Can't wait!!

God natt :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovnet litt på sofaen jeg :flau: kjenner jeg er litt sliten ja, så skal jeg sette på noen episoder av... Hmm, heroes kansje? Og sovne til dem :) En god hund ved beina mine og to som ligger som slakt på en dyne nedenfor sofaen. Deilig start på helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir så trøtt når hundene sover i senga mi jeg... særlig han eldste, han gjør meg veldig slapp, og gjør ånn at jeg sover lenge om morgenen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sett Gone baby gone... den var driiitskummel så jeg satt heller på dataen og surfa :fnise: Fikk ikke lov å sitte på fanget til mannen bak en pute i en time :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke lov å sitte på fanget til mannen bak en pute i en time :overrasket::ler:

Kan ikke skjønne det du :gjeiper:

Nå er Nattsvermeren slutt her, så nå skal jeg prøve å vekke gubben her og få han med i senga. Ha en fortreffelig kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke skjønne det du :gjeiper:

Nå er Nattsvermeren slutt her, så nå skal jeg prøve å vekke gubben her og få han med i senga. Ha en fortreffelig kveld alle sammen.

Nei du, det skjønner ikke jeg heller! :skratte: Stakkar, han hadde jo aldri fått blodomløp tilbake i beina sine :tunge1:

Ha en fortreffelig kveld du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rekker opp hånden* Vil være med her jeg også :jepp: har hatt jentekveld med :skravle: og :vin: i kveld. Håper det er plass til meg her også :jepp: ELSKER KOSEBUKSER :hoppe: har en veeeldig god flanels pysjamasbukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Jeg vil gjerne være med i denne klubben! Helt klart!!!!! :veslejenta::nigo:

Jeg er veldig ofte sofagris. Helst hver dag hvis jeg får muligheten... Har skjønt av reaksjonene til folk rundt meg at det ikke er noe å skryte av, at å være sofagris er det samme som å være lat, og at man helst burde holde det i skapet. Men ærlig talt så er jeg ikke no særlig begeistra for skap :nei: derfor har jeg innført et nytt begrep: Jeg er ikke lat, jeg er en livsnyter!!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OjOjOj..

Hva ellers skjer i deres verden da?

Fra mitt hold går det i graviditet, kvalme, magemål og tanker om det som skal skje... I tillegg til selvfølgelig å sende treningssenteret noen tanker. :fnise:

Men men... Jeg SKAL svømme i helga, om jeg ikke er for kvalm....

Gravid du? så koselig :)ny05.gif

jeg er ferdig med unge stell, venter nå bare at mine vokser seg store & gode :) hehe

Sitter i morenkåpen med flecs sokker ,kaffien og venter på at mannen skal stå opp. Ble litt sent i går.. :lur: "kremt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg passer inn her.. Det tok meg under 2 min å finne veien ut av ola-buksa da jeg kom hjem i 15-tiden i dag, og finne veien inn i daffe-buksa - og her sitter jeg enda. Måtte dessverre ut en halvtime i stad for å handle inn litt mat, men daffe-buksa var med i butikken.

Kan jeg aller nådigst få be om medlemskap? TEAM SOFAGRIS virker som et koselig sted å være!

Så koselig med flere deltakere!!!

Her har vi det bare kos, må du vite!!!

:klem:

Oi, her var det mange sløve mennesker :veslejenta:

Jeg som trodde vi nesten var alene her i verden Annamelona ;)

Koselig med en helg egen gruppe, nå har vi handla, rydda og laga pizza så nå er det bare sløving på sofaen resten av kvelden :)

Måtte fortelle kjærsten om gruppa du hadde laga da, og første han spurte om var om han fikk være med

Tror dette blir en koselig gjeng jeg.

Vi er visst ikke de eneste nei.. Hehe... Men det er jo bare gøy..... Denne klubben har allerede blitt en kjempekoselig plass. Hiv med typen også!! *noterer* Jentegjeng med et guttete innslag!!!

Sofagris melder seg

Jeg har hatt en jentekveld på sofaen med bikkja hvis det teller? Hun er en jente :fnise: Og jeg skifter alltid til kosebukse med en gang jeg er innenfor husets fire vegger :Nikke:

Det er sånn det skal være ja!!! Sofagris Ambriel... *noterer*

Velkommen!!

Kan ikke skjønne det du.

Jeg så også på nattsvermeren!! Dritstilig, forferdelig ekkel og utspekulert han derre Hannibal altså!!

*rekker opp hånden* Vil være med her jeg også. har hatt jentekveld med :skravle: og :vin: i kveld. Håper det er plass til meg her også :jepp: ELSKER KOSEBUKSER :hoppe: har en veeeldig god flanels pysjamasbukse.

Jaaa... Velkommen skal du også være!!!!!

Jeg kan også være sofagris avogtil

Får jeg være med? :sjenert:

Helt klart! Velkommen i klubben!

Jeg vil gjerne være med i denne klubben! Helt klart!!!!!

Jeg er veldig ofte sofagris. Helst hver dag hvis jeg får muligheten... Har skjønt av reaksjonene til folk rundt meg at det ikke er noe å skryte av, at å være sofagris er det samme som å være lat, og at man helst burde holde det i skapet. Men ærlig talt så er jeg ikke no særlig begeistra for skap :nei: derfor har jeg innført et nytt begrep: Jeg er ikke lat, jeg er en livsnyter!!!

Selvfølgelig skal du få være med... Og ja; alle har rett, det kommer bare an på hvordan man vinkler ting! Livsnyter er en av de tingene som høres bra ut! Men TEAM SOFAGRIS fanger liksom litt mer oppmerksomhet.. Hehe... kg-sofagriser skal bare være stolte av det!!!!!

(Måtte kutte litt på smileys'ene, for her må det administreres.. Hehe.. Blir nesten heltidsjobb dette:) Hmmm.. Tenk om det kunne vært det? FOR en kul jobb!!!)

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid du? så koselig :)ny05.gif

jeg er ferdig med unge stell, venter nå bare at mine vokser seg store & gode :) hehe

Sitter i morenkåpen med flecs sokker ,kaffien og venter på at mannen skal stå opp. Ble litt sent i går.. :lur: "kremt"

Er visst litt gravid ja.. :jepp: Og storkoser meg med det.. Første lille Babymelona som er på vei, fra før av har vi bare en liten hund, så dette blir veldig spennende!

Blir nok artig når de(n) vokser seg til også, men først og fremst skal jeg nok fokusere på graviditeten og den første tiden etter fødselen.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...