Gjest Grafica Skrevet 19. september 2008 #381 Del Skrevet 19. september 2008 Anemsi den kosta 229kr så ikke så allerverst pris Sitter og ser på ekstrem oppussing og regner med at sminka flyter utover ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 19. september 2008 #382 Del Skrevet 19. september 2008 Hei damer!!! Er det ikke deilig med fredag?? Her skal vi ha gjester i helgen, så denne damen har ryddet og vasket til den stoooore guldmedaljen! Endelig sitter jeg nydusjet og fresh, klar for helgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 19. september 2008 #383 Del Skrevet 19. september 2008 Takk Grafica, skal se om de har den på platekompaniet her i byen i morgen. Jeg har en veldig koselig kveld her i sofaen. For en liten stund siden tente jeg ca 20 stearinlys rundt i stua her og skrudde av lysene. Det er kos det! Veksler litt mellom å se på TV (forskjellige kanaler) og surfe litt på KG og nettet. Ser at Prozac Nation går på TV2 i natt. Hva handler den om igjen? Er ikke den ganske bra? (Ikke bra for døgnrytmen min, men..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. september 2008 #384 Del Skrevet 19. september 2008 Når går den? Handler om Elizabeth Wurst, en ganske deprimert og forstyrret ung dame. Vet ikke om den er bra, har bare lest boka, og det for flere år siden. Boka er bra da Hehe. Og Christina Ricci er jo kul. The Tudors var herlig, Jonathan Rhys-Meyers er sååå deilig :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 19. september 2008 #385 Del Skrevet 19. september 2008 Når går den? Handler om Elizabeth Wurst, en ganske deprimert og forstyrret ung dame. Vet ikke om den er bra, har bare lest boka, og det for flere år siden. Boka er bra da Hehe. Og Christina Ricci er jo kul. Den begynner 00.35. Jeg tror den er bra, tror nemlig jeg har sett den før. Men det kan jo være at du blir skuffet hvis du har lest boka. Det blir jeg som regel. The Tudors var herlig, Jonathan Rhys-Meyers er sååå deilig :dåne: Ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 20. september 2008 #386 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg så prozac nation i går, den var bra. Tror ikke jeg har sett hele før, bare deler av den. Og som en bonus; Jonathan Rhys-Meyers var med i en liten rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. september 2008 Forfatter #387 Del Skrevet 20. september 2008 Hei hei... Som foreslått her, så kjøpte jeg noe sånn støvsuger-lukt greier forrige helg! Det ble prøvd ut i type "Ocean" og "Flowers" (? Tror jeg den siste het?) Flowers lukta såpebutikk, og Ocean, ja, den resulterte i at hele huset luktet pepperkaker i flere dager.. :klø: Merkelig.... Istad fant jeg samme merke, men med sitronlukt.. Ajax sitronsåpe og Jif skurekrem med sitron er også anskaffet, så imorgen blir det ikke bare rydd og vask, det blir storvask.. :jepp: Gjett om det blir herlig når jeg er ferdig da.... Ikke helt en sofagris verdig.., men etter alle dagens innkjøp og stress med å komme meg rundt i butikker og få alle innkjøp i boks før ferien, så har lørdagen vært temmelig daff... Bestemte meg for å bare slappe av, se på Judge Judy, dårlige interiør/homse-programmer og nyheter, mens jeg satt i stua med middagen på fanget. Ostepop og firkløver er forøvrig også inntatt... Det er da virkelig bare lørdag EN gang i uka??? Så imorgen blir det hardkjør, men idag: Beina på bordet, spise snop, se på tv, slappe av, skrive sms med venninner, og kanskje tilogmed få ei venninne på besøk og prate tull.. på dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 22. september 2008 #388 Del Skrevet 22. september 2008 Etter en lang deilig kveldstur, er det joggis og Ylvis som gjelder Fryktelig stilige og "heite" drakter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. september 2008 #389 Del Skrevet 22. september 2008 Ler meg skakk i sofaen her jeg elsker Ylvis møter veggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 23. september 2008 Forfatter #390 Del Skrevet 23. september 2008 Hver sin lyst... Hmm.. Kanskje jeg ikke er så tv-gal som jeg innbiller meg?? :klø: Vil gjerne ha med meg nyheter, Home and away og Cæsar, men liksom ikke noe annet.. Sprøtt. Og jeg som alltid har sett på meg selv som en tv-slave.. Har jeg begynt å bli voksen????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 23. september 2008 #391 Del Skrevet 23. september 2008 Tirsdags kveld og jeg er på plass i sofaen! Tirsdag er og blir den beste tv-kvelden Håper på masse bra dans nå, og masse drama i Grey's litt senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. september 2008 #392 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg gikk glipp av so you think you can dance pga husvask, hvem gikk ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 24. september 2008 #393 Del Skrevet 24. september 2008 Vet ikke.. Jeg gidder aldri å se utsemmingen, ser bare på for dansens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 24. september 2008 #394 Del Skrevet 24. september 2008 Hei jenter! Her har det ikke vært mye skravling de siste dagene Jeg har hatt vaskedag de lux idag.. Vaska 3 maskiner med klær, vaska gulv, tørka støv, tatt ut av oppvaskmaskin, bretta ett tonn med klær som har ligget og ventet driit lenge, skiftet på senga og gått en liten tur. Så nå har jeg akkurat sett gårsdagens episode av Grey's, fikk ikke sett den igår. Spennende Tenkte jeg skulle tipse om en sånn duft greie til å ha i oppvaskmaskina, litt samme som man har i do. Bare at det såklart ikke er samme da Lukter hvertfall veldig godt i oppvaskmaskina nå, sitroooon! Jeg kjøpte min på elkjøp. Ha en fortsatt strålende kveld mine damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 25. september 2008 #395 Del Skrevet 25. september 2008 I dag er det Torsdagsklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 25. september 2008 #396 Del Skrevet 25. september 2008 pcn min har tatt kvelden, må mest sannsynlig kjøpe en ny, så jeg får ikke sittet her å snakket med dere etter skoletid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 25. september 2008 #397 Del Skrevet 25. september 2008 I dag er det Torsdagsklubben Det skal jeg se på også! Gleder meg til endelig å få litt action på tv pcn min har tatt kvelden, må mest sannsynlig kjøpe en ny, så jeg får ikke sittet her å snakket med dere etter skoletid Dumt..! Da må du ordne deg en ny pc snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. september 2008 #398 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har ikke tid å være sofagris nesten.. Altfor mye som skal gjøres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 26. september 2008 #399 Del Skrevet 26. september 2008 i dag skal jeg ta på daffe buksa og se på skal vi danse... fikk ikke sett forrige gang... hvem gikk ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 26. september 2008 #400 Del Skrevet 26. september 2008 i dag skal jeg ta på daffe buksa og se på skal vi danse... fikk ikke sett forrige gang... hvem gikk ut?? Jenny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå