Gå til innhold

TEAM SOFAGRIS!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Hei damer!!! Er det ikke deilig med fredag?? :hoppe:

Her skal vi ha gjester i helgen, så denne damen har ryddet og vasket til den stoooore guldmedaljen! Endelig sitter jeg nydusjet og fresh, klar for helgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Grafica, skal se om de har den på platekompaniet her i byen i morgen. Jeg har en veldig koselig kveld her i sofaen. For en liten stund siden tente jeg ca 20 stearinlys rundt i stua her og skrudde av lysene. Det er kos det! Veksler litt mellom å se på TV (forskjellige kanaler) og surfe litt på KG og nettet. Ser at Prozac Nation går på TV2 i natt. Hva handler den om igjen? Er ikke den ganske bra? (Ikke bra for døgnrytmen min, men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når går den? Handler om Elizabeth Wurst, en ganske deprimert og forstyrret ung dame. Vet ikke om den er bra, har bare lest boka, og det for flere år siden. Boka er bra da :) Hehe. Og Christina Ricci er jo kul.

The Tudors var herlig, Jonathan Rhys-Meyers er sååå deilig :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når går den? Handler om Elizabeth Wurst, en ganske deprimert og forstyrret ung dame. Vet ikke om den er bra, har bare lest boka, og det for flere år siden. Boka er bra da :) Hehe. Og Christina Ricci er jo kul.

Den begynner 00.35. Jeg tror den er bra, tror nemlig jeg har sett den før. Men det kan jo være at du blir skuffet hvis du har lest boka. Det blir jeg som regel.

The Tudors var herlig, Jonathan Rhys-Meyers er sååå deilig :dåne:

Ja.. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så prozac nation i går, den var bra. Tror ikke jeg har sett hele før, bare deler av den. Og som en bonus; Jonathan Rhys-Meyers var med i en liten rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei...

Som foreslått her, så kjøpte jeg noe sånn støvsuger-lukt greier forrige helg! Det ble prøvd ut i type "Ocean" og "Flowers" (? Tror jeg den siste het?)

Flowers lukta såpebutikk, og Ocean, ja, den resulterte i at hele huset luktet pepperkaker i flere dager.. :klø: Merkelig....

Istad fant jeg samme merke, men med sitronlukt.. :hoppe: Ajax sitronsåpe og Jif skurekrem med sitron er også anskaffet, så imorgen blir det ikke bare rydd og vask, det blir storvask.. :jepp: :jepp: :jepp:

Gjett om det blir herlig når jeg er ferdig da....

Ikke helt en sofagris verdig.., men etter alle dagens innkjøp og stress med å komme meg rundt i butikker og få alle innkjøp i boks før ferien, så har lørdagen vært temmelig daff...

Bestemte meg for å bare slappe av, se på Judge Judy, dårlige interiør/homse-programmer og nyheter, mens jeg satt i stua med middagen på fanget.

Ostepop og firkløver er forøvrig også inntatt...

Det er da virkelig bare lørdag EN gang i uka???

Så imorgen blir det hardkjør, men idag: Beina på bordet, spise snop, se på tv, slappe av, skrive sms med venninner, og kanskje tilogmed få ei venninne på besøk og prate tull.. :ler:

:klem: på dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin lyst... :sjenert:

Hmm.. Kanskje jeg ikke er så tv-gal som jeg innbiller meg?? :klø:

Vil gjerne ha med meg nyheter, Home and away og Cæsar, men liksom ikke noe annet.. Sprøtt. Og jeg som alltid har sett på meg selv som en tv-slave.. Har jeg begynt å bli voksen????? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdags kveld og jeg er på plass i sofaen! Tirsdag er og blir den beste tv-kvelden :) Håper på masse bra dans nå, og masse drama i Grey's litt senere i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Her har det ikke vært mye skravling de siste dagene :)

Jeg har hatt vaskedag de lux idag.. Vaska 3 maskiner med klær, vaska gulv, tørka støv, tatt ut av oppvaskmaskin, bretta ett tonn med klær som har ligget og ventet driit lenge, skiftet på senga og gått en liten tur.

Så nå har jeg akkurat sett gårsdagens episode av Grey's, fikk ikke sett den igår. Spennende :popcorn:

Tenkte jeg skulle tipse om en sånn duft greie til å ha i oppvaskmaskina, litt samme som man har i do. Bare at det såklart ikke er samme da :fnise:

Lukter hvertfall veldig godt i oppvaskmaskina nå, sitroooon!

Jeg kjøpte min på elkjøp.

Ha en fortsatt strålende kveld mine damer! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoppe: I dag er det Torsdagsklubben :hoppe:

Det skal jeg se på også! Gleder meg til endelig å få litt action på tv :lur:

pcn min har tatt kvelden, må mest sannsynlig kjøpe en ny, så jeg får ikke sittet her å snakket med dere etter skoletid

Dumt..! Da må du ordne deg en ny pc snart :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...