Anamelona Skrevet 16. september 2008 Forfatter #341 Del Skrevet 16. september 2008 Her inne går det virkelig for seg.. Kan bare titte såvidt innom før jeg må videre her, har så mye å gjøre... :dåne: Utslitt. Det er ferie om en uke, og her må ting forberedes... Kos dere videre.. Snakkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2008 #342 Del Skrevet 16. september 2008 So you think you can dance + Grey's + Yade sjokolade = deeeeilig TV kveld. Hvertfall etter å ha vært flink husmor hele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. september 2008 #343 Del Skrevet 16. september 2008 jeg har så mye lekser i kveld... en stor stil, og en oppgave jeg skal framføre, masse økonomi osv... åssen skal jeg bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2008 #344 Del Skrevet 16. september 2008 Først: Ha et eller annet godt du kan spise på, nøtter, rosiner, sjokolade, druer... Ta litt for hvert avsnitt du fullfører Veldig motiverende her i gården når det er prosjektrapporter som skal skrives Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. september 2008 #345 Del Skrevet 16. september 2008 Gleder meg også til i kveld!! So you think you can dance og Greys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. september 2008 #346 Del Skrevet 16. september 2008 det eneste jeg kan spise hersom er godt er resten av tress isen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2008 #347 Del Skrevet 16. september 2008 Isj, sender deg litt tanke-sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. september 2008 #348 Del Skrevet 16. september 2008 gjør det jevnlig kveld da, så er du kjempe grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. september 2008 #349 Del Skrevet 16. september 2008 nå er det like før jeg kaster pcn i veggen, jeg hadde skrevet masse på en oppgave, og da finner pcn min ut at nå setter vi opp bluescreen og skrur av... og jeg skulle akkurat trykke på lagre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2008 #350 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) ctrl+s=save, å trene den kombinasjonen inn i fingrene kjempesmart, jeg trykker det automatisk etter hvert avsnitt. Veldig greit når maskina klikka klokka fem om morran mens jeg skreiv en eksamensrapport som skulle leveres klokka åtte Endret 16. september 2008 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. september 2008 #351 Del Skrevet 16. september 2008 uff.... når kjæresten kommer hjem, skal han få lov til å formatere pcn min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. september 2008 #352 Del Skrevet 16. september 2008 Nå er det snart Grey's! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. september 2008 #353 Del Skrevet 16. september 2008 Er på plass i sofaen med vafler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. september 2008 #354 Del Skrevet 16. september 2008 Er på plass i sofaen med vafler Det hørtes godt ut! Sitter klar med strikketøyet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2008 #355 Del Skrevet 16. september 2008 Er jeg den eneste av sofagrisene som ser på So you think you can dance? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 16. september 2008 #356 Del Skrevet 16. september 2008 Ser på reprise av Himmelblå jeg Tenkte å ta en laaaaang dusj snart også! Slitsom dag idag... Much needed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. september 2008 #357 Del Skrevet 16. september 2008 Er jeg den eneste av sofagrisene som ser på So you think you can dance? Neida, du er ikke alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2008 #358 Del Skrevet 16. september 2008 Da må du også sende sinna mail til TV Norge Marihan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 17. september 2008 #359 Del Skrevet 17. september 2008 De hoppet over to par i går ja? Jeg fulgte ikke med hele tiden, men ble litt overassket da jeg så oppsummeringen.. Hvorfor gjør de det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. september 2008 Forfatter #360 Del Skrevet 18. september 2008 Her var det mystisk still.. Da må Anamelona inn og lage litt liv... Hva skjer a? Er det tv, hekling, strikking og god mat som står på agendaen idag?? Jeg for min del har shoppet helt vanvittig igår og idag. Mammaklær er drepende dyrt... 2 bukser og 2 gensere - over 2000 kr!! :dåne: Så da måtte jeg litt rundt på Kappahl, Cubus osv for å se om jeg kunne finne noen 99-199kroners topper idag.. Indeed I did... Sukk. Svidd av nesten 2000 kr der også. Visa'n ble svidd på topper, gensere/tunika, et par kjoler (149kr og 298kr) tights til å ha under kjolene, sokker, leggiser.. Så nå er jeg godt utstyrt til voksende mage og kommende ferie... Skal klare meg en stund nå. Sånn vanlig klesshopping for meg er kanskje 3000 i året, så nå er jeg "stolt" :klø: av meg selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå