Gå til innhold

TEAM SOFAGRIS!

Anamelona

Anbefalte innlegg

:skratte:

:hallo:

Her inne går det virkelig for seg.. :lur:

Kan bare titte såvidt innom før jeg må videre her, har så mye å gjøre... :dåne: Utslitt. Det er ferie om en uke, og her må ting forberedes...

Kos dere videre.. :jepp:

Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først: Ha et eller annet godt du kan spise på, nøtter, rosiner, sjokolade, druer... Ta litt for hvert avsnitt du fullfører ;) Veldig motiverende her i gården når det er prosjektrapporter som skal skrives :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er det like før jeg kaster pcn i veggen, jeg hadde skrevet masse på en oppgave, og da finner pcn min ut at nå setter vi opp bluescreen og skrur av... og jeg skulle akkurat trykke på lagre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ctrl+s=save, å trene den kombinasjonen inn i fingrene kjempesmart, jeg trykker det automatisk etter hvert avsnitt. Veldig greit når maskina klikka klokka fem om morran mens jeg skreiv en eksamensrapport som skulle leveres klokka åtte :P

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Her var det mystisk still.. :lete:

Da må Anamelona inn og lage litt liv... :strix:

Hva skjer a? Er det tv, hekling, strikking og god mat som står på agendaen idag??

Jeg for min del har shoppet helt vanvittig igår og idag. Mammaklær er drepende dyrt... 2 bukser og 2 gensere - over 2000 kr!! :dåne:

Så da måtte jeg litt rundt på Kappahl, Cubus osv for å se om jeg kunne finne noen 99-199kroners topper idag.. Indeed I did... Sukk. Svidd av nesten 2000 kr der også.

Visa'n ble svidd på topper, gensere/tunika, et par kjoler (149kr og 298kr) tights til å ha under kjolene, sokker, leggiser.. Så nå er jeg godt utstyrt til voksende mage og kommende ferie... Skal klare meg en stund nå.

Sånn vanlig klesshopping for meg er kanskje 3000 i året, så nå er jeg "stolt" :klø: av meg selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...