Anamelona Skrevet 10. september 2008 Forfatter #221 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg synes hun passer med Charter-Svein jeg, like fæle begge to Best one so far.. Jeg digger han, på en "kun-være-vitne-til-dumheter-på-tv" - måte... Herregud blir så flau av å se på Charterfeber!! Men kan jo ikke la være å se heller da...! Nope... Men jeg måtte bare skru av da hun derre bingodama (med langt hår) begynte og hoppe og sprette og danse rundt mens hun patta på sneipen sin.. Sorry..., jeg kan takle harry-faktor ganske langt. Men nærbilder av røyking samtidig, og med baileys og særpedialekt osv takler jeg bare ikke.. Røykemotstander?? Men jeg kritiserer oftest ikke røykere, kun i denne salige blandingen av harry-heter.. Eller hvis de plager meg med det... Vendela og Harald Eia's nordnorsk?? Hehe.. Ikke dårlig... *DannerMegRareBilderIHodet* Slapper av på sofaen nå, før det bærer inn i sengen.. Får jeg også bli med i gjengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 10. september 2008 Forfatter #222 Del Skrevet 10. september 2008 Uansett, lyset har gått på datarommet, og gidder jeg å skifte?? Litt for innviklet opplegg.. Så da blir det tidlige kvelder på meg her inne en stund framover.. Så; Nå er det tid for en kopp kakao med krem igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 10. september 2008 #223 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Her er joggisen på.. men hva ser dere på i dag?? Ikke noe spennende i dag. Savner Paradise H. jeg.. HalloooooOOO.. Er du her i mørket Anamelona??.. Endret 11. september 2008 av LoppeLise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 10. september 2008 #224 Del Skrevet 10. september 2008 jeg og sambo skal se på House etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 10. september 2008 #225 Del Skrevet 10. september 2008 det er forresten temadag på skolen i mårra for russen: BBQ-Party skal ha på oss grilldress, men her blir det joggebukse og en rar stor t-skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 10. september 2008 #226 Del Skrevet 10. september 2008 Grease, supersize vs superskinny, house, og sikkert kongen av queens og seinfeld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2008 #227 Del Skrevet 10. september 2008 Ooooooo....!!! Jeg oppdaget først nå denne flotte gruppen!! Antar den ikke er full?? Når jeg kikker nedover kroppen nå er jeg i alle fall halveis kvalifisert - jeg har skiftet ut dressbuksen fra jobb med pysjbukse, men har fortsatt på skjorte... supersize vs superskinny - juhu!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 #228 Del Skrevet 10. september 2008 Nå går jeg straks fra å være sofagris til sengegris! :søvn: Hmm, sengegris hørtes unektelig litt styggere ut enn sofagris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 10. september 2008 #229 Del Skrevet 10. september 2008 Hmm, sengegris hørtes unektelig litt styggere ut enn sofagris! Ja, det gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 10. september 2008 #230 Del Skrevet 10. september 2008 Uff, vært sengegris i hele kveld. La oss begge i 6-tida med vekkeklokke en time senere, og våkna nå.. Blir spennende og se når jeg sovner for kvelden nå.. Håper dere har hatt en koselig sofakveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. september 2008 Forfatter #231 Del Skrevet 11. september 2008 Her er joggisen på.. men hva ser dere på i dag?? Ikke noe spennende i dag. Savner Paradise H. jeg.. HalloooooOOO.. Er du her i mørket Anamelona??.. Nei, jeg var nok ikke det gitt.. Gikk opp og hev teppet rundt meg og så på House og Supersize vs. Superskinny... Utrolig program det der altså... Sistnevnte.. Men House var slem mot hun dama igår.. Ooooooo....!!! Jeg oppdaget først nå denne flotte gruppen!! Antar den ikke er full?? Når jeg kikker nedover kroppen nå er jeg i alle fall halveis kvalifisert - jeg har skiftet ut dressbuksen fra jobb med pysjbukse, men har fortsatt på skjorte... supersize vs superskinny - juhu!!!! Den blir ALDRI full.. Skjorte er lov, så lenge du har kosebukse på.. Selv har jeg mammabukse på, og det kvalifiserer stort sett for det samme... (Også er det jo tidlig på dag også da.. ) i gjengen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 11. september 2008 #232 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har skikkelig sofagris kosedag hjemme idag Sitter i pysj, morgenkåpe og dyne på stua og ser på Dr Phil og drikker te. Guuuud for en herlig dag :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. september 2008 Forfatter #233 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har skikkelig sofagris kosedag hjemme idag Sitter i pysj, morgenkåpe og dyne på stua og ser på Dr Phil og drikker te. Guuuud for en herlig dag :happy: Dr Phil er konge! Men det temaet idag synes jeg ble litt slitsomt altså.. Jeg driver og gjør meg klar til noen timer på jobb nå, men er tilbake igjen om ikke altfor lenge. Må jo titte innom igjen før det blir for mørkt! Men; imorgen har jeg friiiii.. :hoppe: Uansett, jeg har verdens besteste jobb, så noen timer her og der er helt okay.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. september 2008 Forfatter #234 Del Skrevet 11. september 2008 Nå går jeg straks fra å være sofagris til sengegris! :søvn: Hmm, sengegris hørtes unektelig litt styggere ut enn sofagris! DIN GRIS!! *UttaltPåKavBergenskMedTilhørendeSkarrelyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 11. september 2008 #235 Del Skrevet 11. september 2008 Dr Phil er konge! Men det temaet idag synes jeg ble litt slitsomt altså.. Jeg driver og gjør meg klar til noen timer på jobb nå, men er tilbake igjen om ikke altfor lenge. Må jo titte innom igjen før det blir for mørkt! Men; imorgen har jeg friiiii.. :hoppe: Uansett, jeg har verdens besteste jobb, så noen timer her og der er helt okay.. Ja idag var Dr Phil skikkelig kjedelig. Liker bedre når det er liiitt mer action! Titt innom igjen senere, det er koselig!! Høres ut som du har en behagelig jobb Er det egentlig noe gøy å se på tv ikveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. september 2008 #236 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Tja det er jo finalen av the apprentice, da. Det er vel egentlig det? Jo også Top Chef. Criminal Minds. Ikke så veldig mye spennende. I denne gruppa vil jeg være med!!!! :D :D :D Joggebukse: Check! Sitter i sofaen: Check! Endret 11. september 2008 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 11. september 2008 #237 Del Skrevet 11. september 2008 Tja det er jo finalen av the apprentice, da. Det er vel egentlig det? Jo også Top Chef. Criminal Minds. Ikke så veldig mye spennende. I denne gruppa vil jeg være med!!!! :D :D :D Joggebukse: Check! Sitter i sofaen: Check! Top Chef og Criminal Minds er jo helt grei torsdagsunderholdning i sofaen! Så bra du vil være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 11. september 2008 #238 Del Skrevet 11. september 2008 jeg sitter i daffebuksa på skolen.... men må vente med sofaen/senga til jeg kommer hjem... har mistet laderen til mp3 spillern min, så jeg får ikke ladet den opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. september 2008 #239 Del Skrevet 11. september 2008 DIN GRIS!! *UttaltPåKavBergenskMedTilhørendeSkarrelyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. september 2008 Forfatter #240 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Ja idag var Dr Phil skikkelig kjedelig. Liker bedre når det er liiitt mer action! Titt innom igjen senere, det er koselig!! Høres ut som du har en behagelig jobb Er det egentlig noe gøy å se på tv ikveld?? Hmm.. Gøy idag?? :klø: Cæsar.. Ikke noe annet jeg komemr på i farta. Top Chef (innlegget under) synes jeg ikke er så artig. Bedre med Hells Kitchen. Han er så sinna, og jeg forstår ikke folka som går inn der for å ta imot dritt! Men men.. Deres tap, min vinning! De ber om det.... Jepp, jeg har en slitsom, men utrolig givende jobb! Ikke lyst å bytte den ut, men når jeg får Babymelona ser det ut til at jeg kanskje bør finne noe annet... Det finnes vel flere supre jobber der ute?? :klø: Tja det er jo finalen av the apprentice, da. Det er vel egentlig det? Jo også Top Chef. Criminal Minds. Ikke så veldig mye spennende. I denne gruppa vil jeg være med!!!! :D :D :D Joggebukse: Check! Sitter i sofaen: Check! skal du være.. Skal gå og notere deg opp på lista jeg.. Endret 11. september 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå