Anamelona Skrevet 9. september 2008 Forfatter #201 Del Skrevet 9. september 2008 Mange plagsomme bilder i hodet nå... Tror jeg må arrangere en blind-date mellom noen av disse. Andre forslag til "Vendela og..."? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. september 2008 #202 Del Skrevet 9. september 2008 Blomster Finn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. september 2008 Forfatter #203 Del Skrevet 9. september 2008 Blomster Finn!! :dåne: Eller noen av nyhetsankerne i nrk.. NEEEEI!!! Vidar Teisen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. september 2008 Forfatter #204 Del Skrevet 9. september 2008 Gud så deilig det er å kunne slå seg løs med den indre 8-åringen i meg iblant!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. september 2008 #205 Del Skrevet 9. september 2008 Trodde personen i deg var 15 uker.. Så feil kan man ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. september 2008 Forfatter #206 Del Skrevet 9. september 2008 Trodde personen i deg var 15 uker.. Så feil kan man ta :ler: :ler: Har ikke sett på den slik jeg.. Men jo, vel nei.. Nesten 16.. Men MITT indre, ikke livmoras indre.. (Jadda) er alt fra 1 år - 18år) Godt å resignere (?) litt iblant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2008 #207 Del Skrevet 9. september 2008 Neineinei.. Vendela og Elling.. For en dialogisk herlighet å få være vitne til... DEt kadde vært KONGE kan godt være flue på veggen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. september 2008 #208 Del Skrevet 9. september 2008 :ler: :ler: Har ikke sett på den slik jeg.. Men jo, vel nei.. Nesten 16.. Men MITT indre, ikke livmoras indre.. (Jadda) er alt fra 1 år - 18år) Godt å resignere (?) litt iblant.. Så det var nesten 16 nå, unnskyld Veldig greit å resignere iblant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 9. september 2008 #209 Del Skrevet 9. september 2008 :dåne: Eller noen av nyhetsankerne i nrk.. NEEEEI!!! Vidar Teisen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :skratte: Oj, oj, oj! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 9. september 2008 #210 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg synes hun passer med Charter-Svein jeg, like fæle begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 9. september 2008 #211 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg synes hun passer med Charter-Svein jeg, like fæle begge to Ja de er litt av ett radar par.. Jeg har skikkelig kose kveld idag med kose bukse og pizza!! Og GLEDER meg til Greys Anatomy :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 9. september 2008 #212 Del Skrevet 9. september 2008 Forresten, om dere har en god kakeoppskrift kan dere ikke legge ut den i kaketråden min..? Samler gode, prøvde oppskrifter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 9. september 2008 #213 Del Skrevet 9. september 2008 Er det noen sofa-griser der ute? Hva skjer i kveld? Går det i TV, KG eller noe annet? Jeg ser halveis på dumme Svein i Charterfeber, og er halveis på KG. Har tenkt til å se på Grey's etterpå - selv om jeg har sett sesongen før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 9. september 2008 #214 Del Skrevet 9. september 2008 Tv, KG, og One tree hill på nettet i reklamepauser Svein for øyeblikket ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 9. september 2008 #215 Del Skrevet 9. september 2008 Herregud blir så flau av å se på Charterfeber!! Men kan jo ikke la være å se heller da...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 9. september 2008 #216 Del Skrevet 9. september 2008 Her er det høy joggisfaktor og Grey's.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 9. september 2008 #217 Del Skrevet 9. september 2008 Herregud blir så flau av å se på Charterfeber!! Men kan jo ikke la være å se heller da...! Ja, man vil egentlig ikke se, men man klarer ikke helt å la være heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #218 Del Skrevet 9. september 2008 Vendela og Harald Eia's nordnorsk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2008 #219 Del Skrevet 9. september 2008 Slapper av på sofaen nå, før det bærer inn i sengen.. Får jeg også bli med i gjengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #220 Del Skrevet 9. september 2008 God natt sofagriser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå