Tussi! Skrevet 8. september 2008 #181 Del Skrevet 8. september 2008 Lurer på om hun hese er litt spesiell.. edit:..men der var hun ute Heldigvis.. selv om jeg syns hun blonde som gikk sist på flyet kunne blitt igjen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #182 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har ikke TV3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 8. september 2008 #183 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har ikke TV3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2008 #184 Del Skrevet 8. september 2008 Heldigvis.. selv om jeg syns hun blonde som gikk sist på flyet kunne blitt igjen også.. Enig med deg Tussi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2008 #185 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har ikke TV3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chianty Skrevet 9. september 2008 #186 Del Skrevet 9. september 2008 huff gikk glipp av det i går jeg da vært oppe 1,5 time, er ikke kommet lengre enn hit & morgenkåpa :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dyno Skrevet 9. september 2008 #187 Del Skrevet 9. september 2008 stor myk kosebukse er det første jeg bytter til med en gang jeg kommer hjem! Jeg er definisjonen på sofagris :gjeiper: Og jeg joiner gjerne klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 9. september 2008 #188 Del Skrevet 9. september 2008 god morgen alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 9. september 2008 #189 Del Skrevet 9. september 2008 Chuck Bass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. september 2008 #190 Del Skrevet 9. september 2008 Tv3en min har ramla ut Snakk om noe annet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #191 Del Skrevet 9. september 2008 Vi har ikke hatt tv på over ei uke, og får det ikke før i oktober... Ganske kritisk for en sofagris! Så ikke klag, rekemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flYflax Skrevet 9. september 2008 #192 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg har ikke noe kanaler her jeg bor, vurderer å prøve å overtale min far til å kjøpe sånn norges pakketing, fordi jeg skal ikke ha det på mitt navn. jeg skal ikke betale noe NRK avgift gitt! Ellers så er jeg tilbake :D ! Jeg var utrolig flink og klarte å fikse dataen min selv, skrudde opp alle skruene av laptopen, dillet der inne et par timer og vips den ville fungere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flYflax Skrevet 9. september 2008 #193 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg for min del kjente Babymelona inatt!!! Første gang... Åååå! Nesten sånn at man får lyst på egen magebeboer etterhvert jo! Åå Blåbær muffins vil jeg også ha Jeg drømte om blåbærmuffins inatt!! Jeg vil så ha. og jeg er litt lei meg... vi finner ikke no sted som den eldste hunden min kan bo, han har vært noen steder, men de synes at han ikke passer... hvis vi ikke finner no sted er jeg redd vi må avlive han, vi kan dessverre ikke ha han selv Alltid her hvis du vil snakke vennen. Chuck Bass Jeg er SÅ enig. Ble en dobbelt post men jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. september 2008 #194 Del Skrevet 9. september 2008 Vi har ikke hatt tv på over ei uke, og får det ikke før i oktober... Ganske kritisk for en sofagris! Så ikke klag, rekemor! Okei, da skal jeg ikke klage, jeg har jo alle de andre kanalene Stakkar Mazilla, hva bruker du tiden din til da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. september 2008 #195 Del Skrevet 9. september 2008 Alltid her hvis du vil snakke vennen. jeg vet vennen... og tusen takk for at du fant meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. september 2008 Forfatter #196 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Vet ikke om jeg henger heeelt med, men 71 gr. nord begynnte forrige mandag. Jeg husker til og med hvem som fikk en "prikk". Så det blir en fin sofagris dag i dag altså! Skulle ønske Playboy jentene gikk da.. det synes jeg er så morsomt. No brain-no pain Jo, det gjorde nok det... Jeg jobbet overtid forrige mandag og har tydeligvis ikke hengt hodet på plass etter bruk.. Men men.. Je gprøver forsåvidt å unngå å bli hekta på noe mer enn Cæsar... Synes jeg ser for mye på tv allerede.. :dåne: Ja, det var en god sofagris-periode. Bare synd skolen forstyrret noe av moroa. Anamelona: Nei, det er ikke så nøye, lell Heldigvis... Så sparte jeg meg for enda en serie å følge med på.. JA, det er for sent å følge med fra nå.. Hehe... Forresten; noe sier meg at det var folksomt foran tv3 her igår, utifra debatten her inne å dømme?? Hadde tenkt å se, men siden Vendela var der, og jeg klarer verken dama eller pratemåten hennes ( Sorry, sånn er det bare..) så ble det ikke slik.. Dessuten fikk jeg en tlf fra kjære, igår kveld, som er på sjøen nå, og han var i området.. Så da stakk jeg ut for å møte han.. Endret 9. september 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 9. september 2008 #197 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg for min del skulle gjerne ha sett og hørt en samtale mellom Vendela og Tom Stiansen. Det tror jeg ville ha vært en... opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. september 2008 Forfatter #198 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg for min del skulle gjerne ha sett og hørt en samtale mellom Vendela og Tom Stiansen. Det tror jeg ville ha vært en... opplevelse! Vendela og Astrid Anker-Hansen.. Jeg digger sistnevnte, både karakteren og skuespilleren, men talemåten til godeste Anker-Hansen er ganske så artig! Men forløpig er det bare talemåten til V.K. som klarer å irritere meg så hinsides.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. september 2008 Forfatter #199 Del Skrevet 9. september 2008 Neineinei.. Vendela og Elling.. For en dialogisk herlighet å få være vitne til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 9. september 2008 #200 Del Skrevet 9. september 2008 Mange plagsomme bilder i hodet nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå