Gå til innhold

TEAM SOFAGRIS!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg sitter nå fortsatt planta i sofaen hele dagen omtrent jeg, men jeg er kanskje FOR sofagris til å telles? :fnise:

:hallo:

Spørs om vi ikke har noe felles der.. :sjenert: Blitt i overkant grisete i det siste altså. :fnise: Er jo så deilig å bare strekke seg ut på sofaen og la julestria bare flyte i verden utafor. Herlig å tenke på at jeg er ferdig med det jeg skal ha kjøpt av julegaver. Nå er det bare resten av vask og bakst som står igjen, men det tar jeg når Pappamelona kommer igjen, slik at han også kan få rent hus med bakelukt i.. :jepp: Og ferske kaker!

Hva skjer ellers med sofagrisene våre tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det tentamen og slikt da, og blir mye film, og jeg kan jo ikke sitte å skrive på nettet når jeg leser til tentamen og når jeg ser på film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det tentamen og slikt da, og blir mye film, og jeg kan jo ikke sitte å skrive på nettet når jeg leser til tentamen og når jeg ser på film

Fullt forståelig.

Nei student-sofagrisene våre er unnskyldt. Ikke tid til slikt i disse eksamenstider. :ler:

Men det med film?? Hmmm... :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt forståelig.

Nei student-sofagrisene våre er unnskyldt. Ikke tid til slikt i disse eksamenstider. :ler:

Men det med film?? Hmmm... :fnise:

:klem:

jeg føler at fiolmen er viktig for å slappe av mellom tentamene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir nesten mer sofagris enn vanlig i eksamenstida jeg... :sjenert:

Må bare :danse: litt for at jeg ikke har eksamener/tentamener og slikt jeg.. :fnise: og at jeg har stor kul på magen så jeg kan sofagrise litt med god samvittighet. :lur:

Te, teppe, litt god snacks (alt fra gulrøtter til kvikklunsj) litt tv, (snaaart Cæsar.. tror jeg. :klø: ) og HELG!!!

:hoppe:

God klem til alle, spesielt de som koser seg med eksamener og sånn.. :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tid til "sofagrising" i eksamensperioden, derfor nyter jeg det til det fulle nå :sjarmor:

Julebrus, marsipan, kosebukse og kg ;)

:fnise:

Det er bra det snart er jul... Da skal snop inntas og relax-innstillingen skrus på fullt! :lur:

Men litt julemusikk i bakgrunnen og julemat-lukt i hele huset.

Mærri krissmass! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...