Gjest marihan Skrevet 12. oktober 2008 #421 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er også på plass i sofaen med kosebukse på Hva pleier dere å se på tv på søndagskveldene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. oktober 2008 #422 Del Skrevet 12. oktober 2008 I dag har vi sett reprise av HOUSE og nytt på nytt Nå blir det dødelig våpen 2 i sofa kroken med kjære Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 12. oktober 2008 #423 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nå ser jeg Jason Bourne på tv3.. Litt håpløst med alle reklamepausene da, men men. Min kjære er på jobb i kveld, så jeg ser film alene i kveld jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. oktober 2008 #424 Del Skrevet 12. oktober 2008 Var det en fin kveld? Hørtes iallefall helt toppers ut. Brus og rødvin var smør på flesk, helt etter sofagris-reglementet. Hehe... Det er godt at det ikke er bare jeg som disker opp med 2-3 forskjellige drikker på en kosekveld. Oftest cola, kakao og vann da.. Ikke det verste på markedet, men kanskje ikke det beste heller.. :klø: Uansett: Det var en veldig fin kveld Takk som spør. Det frister til gjentagelse snarest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 13. oktober 2008 #425 Del Skrevet 13. oktober 2008 Endelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. oktober 2008 #426 Del Skrevet 13. oktober 2008 Top Model, sjokolade og deilig fruktte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 14. oktober 2008 #427 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tirsdag i dag Gleder meg til i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #428 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tirsdag i dag Gleder meg til i kveld! Hva skjedde da da? :klø: Greys eller noe??? Og tickeren din; 68 DAGER TIL JUL! det er da ikke SÅ mange dager siden jeg så den lyste 100 mot meg vel?? Åh, så deilig! GLEDER MEG TIL JUL!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 17. oktober 2008 #429 Del Skrevet 17. oktober 2008 Og det betyr 66 dager til bursdagen min Er driiitkult å ha bursdag så tett oppi jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #430 Del Skrevet 17. oktober 2008 Og det betyr 66 dager til bursdagen min Er driiitkult å ha bursdag så tett oppi jula ...hvis man er så økonomisk velsignet at man faktisk KAN få dobbelt opp med pakker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 17. oktober 2008 #431 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva skjedde da da? :klø: Greys eller noe??? Og tickeren din; 68 DAGER TIL JUL! det er da ikke SÅ mange dager siden jeg så den lyste 100 mot meg vel?? Åh, så deilig! GLEDER MEG TIL JUL!!!!! :hoppe: Ja, Greys :D Er ukas høydepunkt for meg! Det går utrolig fort fremover nå.. Plutselig er det jul Gleder meg også kjempemasse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 17. oktober 2008 #432 Del Skrevet 17. oktober 2008 ...hvis man er så økonomisk velsignet at man faktisk KAN få dobbelt opp med pakker.. Det er jo ikke dobbelt opp i det hele tatt! Jeg får da like mange pakker tilsammen som en som har bursdag på sommeren... Det er bare at jeg får de med en dags mellomrom, istedet for et par måneders mellomrom. Tvert imot egentlig, jeg får som regel færre gaver enn de som ikke har bursdag rundt jul, fordi folk kaller julegaven for bursdagsgave også... Fredag er så kjedelig, ingenting bra på TV! Men jeg får venninnebesøk i kveld, så vi skal se på film. Har akkurat shina hele leiligheten, så nå er det middagslaging ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 #433 Del Skrevet 17. oktober 2008 Deilig å ligge på sofaen og spise sjokoladepudding.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #434 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det er jo ikke dobbelt opp i det hele tatt! Jeg får da like mange pakker tilsammen som en som har bursdag på sommeren... Det er bare at jeg får de med en dags mellomrom, istedet for et par måneders mellomrom. Tvert imot egentlig, jeg får som regel færre gaver enn de som ikke har bursdag rundt jul, fordi folk kaller julegaven for bursdagsgave også... Fredag er så kjedelig, ingenting bra på TV! Men jeg får venninnebesøk i kveld, så vi skal se på film. Har akkurat shina hele leiligheten, så nå er det middagslaging ^^ Jeg tror da det var det jeg mente?? :klø: At du kanskje får litt færre siden man veksler litt på bursdag- og julegaver.. Well, so much for det å være forvirra.. Er ikke særlig god på det assa... :klø: Vel.. Ikke forvirr meg mere nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. november 2008 #435 Del Skrevet 8. november 2008 Da var det på høy tid at noen tok insiativ til en sofakveld igjen Denne kvelden består for min del av: en varm dusj, god middag, en øl, en kopp varm sjokolade, en episode med Prison Break, litt nettsurfing, en, muligens to filmer og litt til TV-titting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2008 #436 Del Skrevet 8. november 2008 Her går det i smågodt og brus foran tven.. Så en episode av en serie på dvd istad, som litt avveksling.. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. november 2008 Forfatter #437 Del Skrevet 9. november 2008 Bra at det fortsatt finnes noen sofagriser igjen her. Jeg merker at jeg igrunn er like aktiv mens jeg er sykemeldt jeg altså... Masse styr som skal ordnes, møter, papirer, husarbeid, kose og klappe på Pappamelona lufte hund, prøve å holde litt kontakt med slekt og venner, osv... Så jeg rekker å titte innom her fra tid til annen, men ikke særlig mye sofagrising. Vel, kakaoen har utgått for en periode, men det er noen kopper med te hver dag da.. Det må jeg få unne meg. Nå skal jeg rydde på plass tekoppen, skru av bakgrunns-dr.phil, hjelpe Pappamelona å vaske bil, vaske tøy, og så skal vi ut en tur og ordne dill og dall. Søndag er ingen unntak nei. Men jeg liker det allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 10. november 2008 #438 Del Skrevet 10. november 2008 jeg er fortsatt sofagris, bare litt lite innom her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. november 2008 Forfatter #439 Del Skrevet 16. november 2008 Mammabukser på - check Is i skåla - check Brus i glasset - check Kakao (også... for å roe ned frustrasjon over data) - check Sofa med puter og god plass - check Tenke på å få gjort alt jeg skal - check Kose hunden - check Gi kjære en suss - snart TV'n på - check KG på standby i bakgrunnen - Må jo det! Ta ut av oppvaskmaskinen - Maybe later Sløve og bare føle meg stor og sprekkeferdig - Yes!!! ...Eller heter det "checked"?? :klø: Så nå skal jeg legge meg tilrette og slappe av etter å ha gjort ganske mye idag - faktisk. Begynner å føle meg sløv, trøtt og tung nå. Det er sannsynligvis 2 grunner til det; Høstværet og mørket + Babymelona. Bare noen få mnd til jeg får se henne....... Flere som har sløv søndag her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #440 Del Skrevet 7. desember 2008 En hel bråte med sofagriser her gitt.. Julestria som har ødelagt for sofaens ve og vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå