Gå til innhold

TEAM SOFAGRIS!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har vi sett reprise av HOUSE og nytt på nytt :)

Nå blir det dødelig våpen 2 i sofa kroken med kjære ;)

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Nå ser jeg Jason Bourne på tv3.. Litt håpløst med alle reklamepausene da, men men. Min kjære er på jobb i kveld, så jeg ser film alene i kveld jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en fin kveld?

Hørtes iallefall helt toppers ut. :jepp:

Brus og rødvin var smør på flesk, helt etter sofagris-reglementet. :ler: Hehe... Det er godt at det ikke er bare jeg som disker opp med 2-3 forskjellige drikker på en kosekveld. Oftest cola, kakao og vann da.. Ikke det verste på markedet, men kanskje ikke det beste heller.. :klø:

Uansett: :velkommen:

Det var en veldig fin kveld :) Takk som spør.

Det frister til gjentagelse snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tirsdag i dag :hoppe: Gleder meg til i kveld!

Hva skjedde da da? :klø: Greys eller noe???

Og tickeren din; 68 DAGER TIL JUL! :hakeslepp: det er da ikke SÅ mange dager siden jeg så den lyste 100 mot meg vel?? :bond:

Åh, så deilig! GLEDER MEG TIL JUL!!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det betyr 66 dager til bursdagen min :danse: Er driiitkult å ha bursdag så tett oppi jula :P

...hvis man er så økonomisk velsignet at man faktisk KAN få dobbelt opp med pakker.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Hva skjedde da da? :klø: Greys eller noe???

Og tickeren din; 68 DAGER TIL JUL! :hakeslepp: det er da ikke SÅ mange dager siden jeg så den lyste 100 mot meg vel?? :bond:

Åh, så deilig! GLEDER MEG TIL JUL!!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ja, Greys :D Er ukas høydepunkt for meg!

Det går utrolig fort fremover nå.. Plutselig er det jul :hoppe: Gleder meg også kjempemasse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
...hvis man er så økonomisk velsignet at man faktisk KAN få dobbelt opp med pakker.. :fnise:

Det er jo ikke dobbelt opp i det hele tatt! Jeg får da like mange pakker tilsammen som en som har bursdag på sommeren... Det er bare at jeg får de med en dags mellomrom, istedet for et par måneders mellomrom. Tvert imot egentlig, jeg får som regel færre gaver enn de som ikke har bursdag rundt jul, fordi folk kaller julegaven for bursdagsgave også...

Fredag er så kjedelig, ingenting bra på TV! Men jeg får venninnebesøk i kveld, så vi skal se på film. Har akkurat shina hele leiligheten, så nå er det middagslaging ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke dobbelt opp i det hele tatt! Jeg får da like mange pakker tilsammen som en som har bursdag på sommeren... Det er bare at jeg får de med en dags mellomrom, istedet for et par måneders mellomrom. Tvert imot egentlig, jeg får som regel færre gaver enn de som ikke har bursdag rundt jul, fordi folk kaller julegaven for bursdagsgave også...

Fredag er så kjedelig, ingenting bra på TV! Men jeg får venninnebesøk i kveld, så vi skal se på film. Har akkurat shina hele leiligheten, så nå er det middagslaging ^^

Jeg tror da det var det jeg mente?? :klø: At du kanskje får litt færre siden man veksler litt på bursdag- og julegaver.. Well, so much for det å være forvirra.. Er ikke særlig god på det assa... :klø:

Vel.. Ikke forvirr meg mere nå... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Da var det på høy tid at noen tok insiativ til en sofakveld igjen :)

Denne kvelden består for min del av: en varm dusj, god middag, en øl, en kopp varm sjokolade, en episode med Prison Break, litt nettsurfing, en, muligens to filmer og litt til TV-titting.

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i smågodt og brus foran tven.. Så en episode av en serie på dvd istad, som litt avveksling.. ;)

Deilig!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at det fortsatt finnes noen sofagriser igjen her. :fnise:

Jeg merker at jeg igrunn er like aktiv mens jeg er sykemeldt jeg altså... Masse styr som skal ordnes, møter, papirer, husarbeid, kose og klappe på Pappamelona :fnise: lufte hund, prøve å holde litt kontakt med slekt og venner, osv... :bond:

Så jeg rekker å titte innom her fra tid til annen, men ikke særlig mye sofagrising.

Vel, kakaoen har utgått for en periode, men det er noen kopper med te hver dag da.. :ler: Det må jeg få unne meg.

Nå skal jeg rydde på plass tekoppen, skru av bakgrunns-dr.phil, hjelpe Pappamelona å vaske bil, vaske tøy, og så skal vi ut en tur og ordne dill og dall.

Søndag er ingen unntak nei. :sukk:

Men jeg liker det allikevel. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammabukser på - check

Is i skåla - check

Brus i glasset - check

Kakao (også... for å roe ned frustrasjon over data) - check

Sofa med puter og god plass - check

Tenke på å få gjort alt jeg skal - check

Kose hunden - check

Gi kjære en suss - snart

TV'n på - check

KG på standby i bakgrunnen - Må jo det! :jepp:

Ta ut av oppvaskmaskinen - Maybe later

Sløve og bare føle meg stor og sprekkeferdig - Yes!!!

...Eller heter det "checked"?? :klø:

Så nå skal jeg legge meg tilrette og slappe av etter å ha gjort ganske mye idag - faktisk. :jepp: Begynner å føle meg sløv, trøtt og tung nå. Det er sannsynligvis 2 grunner til det; Høstværet og mørket + Babymelona. :fnise:

Bare noen få mnd til jeg får se henne.......

Flere som har sløv søndag her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...