DDuck Skrevet 26. september 2008 #401 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg skal være skikkelig grisejente i dag jeg også... Etter at jeg har vasket badet og støvsugd og ryddet huset riktignok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 26. september 2008 #402 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg skal være skikkelig grisejente i dag jeg også... Etter at jeg har vasket badet og støvsugd og ryddet huset riktignok Dette er min fredagsplan også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. september 2008 #403 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg er ferdig Nå kan jeg bare griiiiiise hele resten av dagen :hoppe: Jeg har foresten fått meg kaffetrakter så jeg skal trakte meg litt kaffe senere og ha litt bailey's oppi DA blir det Fredag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 26. september 2008 #404 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg er ferdig Nå kan jeg bare griiiiiise hele resten av dagen :hoppe: Jeg har foresten fått meg kaffetrakter så jeg skal trakte meg litt kaffe senere og ha litt bailey's oppi DA blir det Fredag da Nam, det tror jeg jaggu jeg skal lage meg i dag også En uke siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 26. september 2008 #405 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg og har inntatt sofaen etter kveldens oppgaver! Det er HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 27. september 2008 #406 Del Skrevet 27. september 2008 Så vart det kvællen igjen. Her står lørdagsmaten i ovnen og det lukter godt. Mmmm sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. september 2008 #407 Del Skrevet 28. september 2008 Har vært i pysjen i hele dag jeg.. Men fant ut jeg skulle gjøre noe saklig, så vasket litt opp og lagde meg mitt første måltid i sted - nemlig litt middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 28. september 2008 #408 Del Skrevet 28. september 2008 Noen som ser " Lisa- livet blant døde"?... Uff.. ekkelt, men spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. september 2008 #409 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg syns det er et helt teit program jeg.. :klø: Det er greit..Jeg tror på sånne overnaturlige greier, men hun derre Lisa har jeg liten tro på... Vet ikke hvorfor, for det virker jo egentlig som om hun vet hva hun holder på med, men jeg klarer henne ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 29. september 2008 #410 Del Skrevet 29. september 2008 Det er en spesiell dame. Har sett et program hvor hun har et "talk show" og snakker med de i salen. Det var teit. Og det har jeg ingen planer om å se igjen. Men det i går var litt spennende, det var vel hjemme hos henne. Og for en sveis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #411 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg tenkte jeg skulle kommentere den sveisen, men jeg klarte å la være Men nå må jeg bare!! Dama ser jo ut som en skunk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 #412 Del Skrevet 30. september 2008 I dag har jeg bare lyst til å være sofagris... Er litt småsjuk, så det er mest fristende å gå hjem til sofaen eller senga, og få min kjære til å passe på meg og varte meg opp... Men dengang ei! Får se om jeg kan lure han til å lage kakao med is i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 1. oktober 2008 #413 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg tenkte jeg skulle kommentere den sveisen, men jeg klarte å la være Men nå må jeg bare!! Dama ser jo ut som en skunk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 4. oktober 2008 #414 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen andre sofagriser i kveld? Har akkurat skiftet fra skjørt, strømpebukser og høye støvletter til pysjbukse og collegegenser. DEILIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. oktober 2008 #415 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg er en skikkelig grisejente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #416 Del Skrevet 4. oktober 2008 Queen Couchpig har steget fram fra en aktivitetsfull uke i Costa del Syden og kastet seg ned på sofaen igjen!! HILL HILL!!! Trøtt og sliten, kan lett forklares som koma-tilstand! Kun det mest nødvendige blir utført; Les: Maslows behovspyramide! (pluss rask oppdatering på KG) Så nå er det straks tilbake til sofaen!!! på alle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 6. oktober 2008 #417 Del Skrevet 6. oktober 2008 Top Model og Ylvis møter veggen nytes i kveld i sofaen sammen med oppskjærte epler og hjemmebakte kanelboller ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. oktober 2008 #418 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har ikke vært med her tidligere, men håper det er greit at jeg kommer inn nå. Nå er alt klart for en skikkelig daffekveld foran TV med yndlingsserien. Pizza, popcorn (med smør) sjokolade, brus og rødvin er på plass Jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #419 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har ikke vært med her tidligere, men håper det er greit at jeg kommer inn nå. Nå er alt klart for en skikkelig daffekveld foran TV med yndlingsserien. Pizza, popcorn (med smør) sjokolade, brus og rødvin er på plass Jeg gleder meg Var det en fin kveld? Hørtes iallefall helt toppers ut. Brus og rødvin var smør på flesk, helt etter sofagris-reglementet. Hehe... Det er godt at det ikke er bare jeg som disker opp med 2-3 forskjellige drikker på en kosekveld. Oftest cola, kakao og vann da.. Ikke det verste på markedet, men kanskje ikke det beste heller.. :klø: Uansett: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. oktober 2008 #420 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kryper sammen i sofaen i joggebuksen etter en dag på jobb og med div oppgaver.. Tv´en slås på om få strakser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå