flYflax Skrevet 18. september 2008 #361 Del Skrevet 18. september 2008 Kjipt med den den utgiften Anamelona! Jeg har ikke vært her på lenge føles det ut som, vært i stavanger, og på klassetur og så mye har skjedd... Og idag tok den ene hunden en sau så hardt at den måtte skytes, så hun må vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 18. september 2008 #362 Del Skrevet 18. september 2008 Shopping! JEg var og shoppa igår, kjole og tjukk lang cardigan og leggings og en genser. Eier jo ikke vinterklær, jeg heiv alt fra ifjor fordi det var for lite... Ble nok ikke mer enn rundt 1000kr på meg da Strømpebukser/leggings er dyrt altså!!! Det er sånne plagg som blir stygge og ødelagte så fort, så jeg vil helst ikke bruke mer enn 20-30 kroner på det, men skal man ha noe som er ordentlig varmt må man jo opp i minst 100kr... Er det noe på TV i kveld eller? Synes torsdager er de verste TV-dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 18. september 2008 #363 Del Skrevet 18. september 2008 Torsdag er en kjedelig tv-kveld ja.. Gleder meg til i morgen! Da blir det hjemmelaget pizza og skal vi danse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 18. september 2008 #364 Del Skrevet 18. september 2008 Her i sofaen skjer det ikke mye... Her er det All Acces (MTV) og masse og snart litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 18. september 2008 #365 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hallo sofagriser!!! Hvordan har jentene det idag? Jeg sitter i sofaen med kosebukse og ser på finalen av Top Chef. HEIA MARCEL! Så blir det vel Criminal Minds etterpå. Har vært hos mamman min idag og blitt skjemt bort med kjempe god middag og hjemmelaget eplekake med is. Jeg er stappmett! Så heldige dere er, Grafica og Anamelona. Jeg vil også shoppe..!! Kanskje jeg rekker en tur så jeg kan shoppe litt etter jobb imorgen Endret 18. september 2008 av Bloom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 18. september 2008 #366 Del Skrevet 18. september 2008 Snart skal jeg ut på det vanskelige oppdraget "Vinterjakke og vintersko". Gruer meg allerede Alt jeg liker er så dyrt! Og så er jeg superkresen på snitt på jakker og sånt Nå skal vi slå oss ned i sofaen med Memoairs of a geisha og Yade. Kosebuksa har blitt kassert til fordel for deilig bomullskjole, tights, ullsokker og en varm strikka cardigan. Skikkelig digg å dasse hjemme i klær som faktisk ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. september 2008 #367 Del Skrevet 18. september 2008 Så flinke dere har vært da Jeg har også shoppet litt.. ble vel en 1000 lapp her også... Hvorfor må ting koste penger?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 18. september 2008 #368 Del Skrevet 18. september 2008 Snart skal jeg ut på det vanskelige oppdraget "Vinterjakke og vintersko". Gruer meg allerede Alt jeg liker er så dyrt! Og så er jeg superkresen på snitt på jakker og sånt Nå skal vi slå oss ned i sofaen med Memoairs of a geisha og Yade. Kosebuksa har blitt kassert til fordel for deilig bomullskjole, tights, ullsokker og en varm strikka cardigan. Skikkelig digg å dasse hjemme i klær som faktisk ser bra ut! Uff ja, ikke minn meg på oppdrag "Vinterjakke og vintersko"! Håpløst å finne noe fint, både når det gjelder jakker og sko syns jeg! Men den som leter, den finner vel.. Man kan jo håpe? Søren, Ilan vant Top Chef Ja det er egentlig gøy å gå fint kledd hjemme også.. Men må liksom være fint og komfi. Du må rapportere når du har sett ferdig filmen, jeg har ikke sett den ennå- så får høre hva du syns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 18. september 2008 #369 Del Skrevet 18. september 2008 Så flinke dere har vært da Jeg har også shoppet litt.. ble vel en 1000 lapp her også... Hvorfor må ting koste penger?? Jeg skulle ønske ting var gratis :rødme: Hva har du shoppet idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 18. september 2008 #370 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg vil også shoppe! Jeg skulle absolutt hatt noen nye støvletter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. september 2008 #371 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg skulle ønske ting var gratis :rødme: Hva har du shoppet idag da? Jeg har kjøpt en bluse, en cardigan, en kjole, strømpebukser, leggvarmere, to par øreringer, et skjerf og to tskjorter mener jeg det var :klø: Vært på HM og bestilt men husker ikke helt hva så det blir spennende å se når pakken kommer Så har jeg kjøpt gardinstoff og noe sånt for å henge gardinene i når jeg drar dem til side til soverommet jeg holder på å pusse opp Så jeg regner med at jeg må sy gardinene i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. september 2008 #372 Del Skrevet 19. september 2008 Du må rapportere når du har sett ferdig filmen, jeg har ikke sett den ennå- så får høre hva du syns Det er femte gangen jeg ser den En av mine absolutte favorittfilmer. Den er så vakker og rolig. Spennende å få et innblikk i en verden man vet så lite om, og det er så mye vakkert å se på og tenke på. Jeg anbefaler den absolutt! Bare et lite OBS: Ikke alle mannfolk som er så glad i den tenker jeg, jeg er så heldig at jeg har en kjæreste som liker slike filmer heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 19. september 2008 #373 Del Skrevet 19. september 2008 i dag skal jeg til flyflax igjen... skal ha kosekveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 19. september 2008 #374 Del Skrevet 19. september 2008 Da var det fredag og helg. Kosebuksa på, store gode genseren til samboern Dyna på sofaen og en kopp te Ser ut til å bli en bra kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. september 2008 Forfatter #375 Del Skrevet 19. september 2008 Kjipt med den den utgiften Anamelona! Jeg har ikke vært her på lenge føles det ut som, vært i stavanger, og på klassetur og så mye har skjedd... Og idag tok den ene hunden en sau så hardt at den måtte skytes, så hun må vekk! Ja, litt kjipt, men her får jeg liksom noe igjen. Føler ikke helt det samme med strømregningene.. Leit med voffen og sauen... Jeg vil bruke fornuften og si at det eneste rette er å kvitte seg med hunden, men jeg er altfor glad i voffer til å klare å si slikt.. Shopping! JEg var og shoppa igår, kjole og tjukk lang cardigan og leggings og en genser. Eier jo ikke vinterklær, jeg heiv alt fra ifjor fordi det var for lite... Ble nok ikke mer enn rundt 1000kr på meg da Strømpebukser/leggings er dyrt altså!!! Det er sånne plagg som blir stygge og ødelagte så fort, så jeg vil helst ikke bruke mer enn 20-30 kroner på det, men skal man ha noe som er ordentlig varmt må man jo opp i minst 100kr... Er det noe på TV i kveld eller? Synes torsdager er de verste TV-dagene. Strømpebukser er en-gangsvare, hvertfall når det gjelder slike under kjoler; nylonstrømper. Så der går jeg akdri for de som koster mer enn 20 kr.. Skulle bare mangle. Da kjøper jeg heller to og ta med en i tilfelle.. :gjeiper: TV-torsdager suger.. Ble sms med venninner for min del.. Hehe.... Torsdag er en kjedelig tv-kveld ja.. Gleder meg til i morgen! Da blir det hjemmelaget pizza og skal vi danse Håpløs tv-kveld.. Men Cæsar ble det iallefall!!! Jeej... Hallo sofagriser!!! Hvordan har jentene det idag? Jeg sitter i sofaen med kosebukse og ser på finalen av Top Chef. HEIA MARCEL! Så blir det vel Criminal Minds etterpå. Har vært hos mamman min idag og blitt skjemt bort med kjempe god middag og hjemmelaget eplekake med is. Jeg er stappmett! Så heldige dere er, Grafica og Anamelona. Jeg vil også shoppe..!! Kanskje jeg rekker en tur så jeg kan shoppe litt etter jobb imorgen Jeg synes mamma-mat hørtes ganske fristende ut jeg da.. Hvertfall når hun disker opp med slikt snadder... Men shopping er ikke å forakte.. Ihvertfall ikke når man finner så mye man er fornøyd med... For jeg er jo, som 90% av alle jenter, ikke fornøyd med magen min.. Men med gravidmage kan jeg jo gå i hva jeg vil uten å holde den inne.. Deilig... Snart skal jeg ut på det vanskelige oppdraget "Vinterjakke og vintersko". Gruer meg allerede Alt jeg liker er så dyrt! Og så er jeg superkresen på snitt på jakker og sånt Nå skal vi slå oss ned i sofaen med Memoairs of a geisha og Yade. Kosebuksa har blitt kassert til fordel for deilig bomullskjole, tights, ullsokker og en varm strikka cardigan. Skikkelig digg å dasse hjemme i klær som faktisk ser bra ut! Jeg prøvde også å finne meg jakke igår, men de eneste jeg synes var fine kostet ca 1000 kr.. Og det er vel mye å bruke på en jakke som jeg ikke vet om jeg kan bruke om noen mnd synes jeg.. Uff. Får se hva jeg finner på ferie, selv om vinterjakker ikke akkurat er høyt prioritert i syden.. Hehe... Så flinke dere har vært da Jeg har også shoppet litt.. ble vel en 1000 lapp her også... Hvorfor må ting koste penger?? Jeg synes vi skulle fått sånne kort man får i mange fester etc. Gratis drikke-/kleskort inntil et visst antall drinker/plagg eller en sum, så kan vi betale om vi skulle trenge noe mer. Og summen på kortene burde ligge på ca 500kr i mnd. Alt over er luksus igrunn så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. september 2008 #376 Del Skrevet 19. september 2008 Strømpebukser er en-gangsvare, hvertfall når det gjelder slike under kjoler; nylonstrømper. Så der går jeg akdri for de som koster mer enn 20 kr.. Skulle bare mangle. Da kjøper jeg heller to og ta med en i tilfelle.. :gjeiper: Ja nylonstrømper er nå en ting, men jeg vil ha varme strømpebukser til å bruke under hverdagskjolene mine nå på vinteren! Og de koster mellom 100 og 200kr. Den jeg kjøpte her om dagen er nuppete på innsida av låra ALLEREDE, og jeg har brukt den to ganger! Og den kostet 150kr på Lindex.... Idag kjøpte jeg DVD-boks med sesong 1 av The Tudors, så gjett hva jeg skal glane på i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. september 2008 Forfatter #377 Del Skrevet 19. september 2008 Ja nylonstrømper er nå en ting, men jeg vil ha varme strømpebukser til å bruke under hverdagskjolene mine nå på vinteren! Og de koster mellom 100 og 200kr. Den jeg kjøpte her om dagen er nuppete på innsida av låra ALLEREDE, og jeg har brukt den to ganger! Og den kostet 150kr på Lindex.... Idag kjøpte jeg DVD-boks med sesong 1 av The Tudors, så gjett hva jeg skal glane på i helga... Ja, det er vel det man må ut med for skikkelig vare, som igrunn ikke er så skikkelig som de skal ha det til.. Eksempel: To par sko jeg kjøpte hhv. 300 og 1100kr.. ( :dåne: ) for ca 4 år siden.. De dyre var vonde og ubrukelige, forøvrig ødelagt etter 4 mnds iblant-bruk; de andre har jeg fortsatt.. Ltt sure, men med litt vask er de så gode atte.. Aldri hatt bedre sko jeg altså... Men vinterstrømpebukse er nok et must ja, når de kjølige tidene snart kommer... Jeg gikk på GinaTricot jeg, og fant noe som de kalte "Pirat-Leggings" eller noe. Kjøpte tre par. To av dem stoppet ved anklene, den tredje var som en strømpebukse. Skal ikke bruke de før ferien, men har prøvd dem, og de var gode. Kostet vel 60 kr pr par. Noe å vurdere å prøve?? Hmm.. Tør jeg gjette på at du skal glane på "The Tudors" i helga?? Selv om jeg må innrømme at jeg aldri har hørt om det eller vet hva det er.. Hvis det ikke har et annet norsk navn da.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. september 2008 #378 Del Skrevet 19. september 2008 Her har jeg litt kvalitetstid i sofaen med KG før jeg fyker avgårde på tur. Kos dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. september 2008 #379 Del Skrevet 19. september 2008 Det er en serie som visstnok gikk på NRK for litt siden, men innen jeg fant ut om den var den over halvveis og da ville jeg ikke begynne å følge med. Er om Henrik den åttende, kongen av England. Jeg EEEEEEELSKER kong henry og dronning Elisabeth den første, og at av filmer og serier om dem måå jeg bare se. Tudortiden ruler Jeg har kommet til konklusjonen at jeg gidder ikke bruke mer penger på strømpebukser. Skal kjøpe meg et par svarte tights, altså ordentlige tights, og eller variere med fargerike strømpebukser utenpå. For sånne tights burde vel ikke bli så veldig nuppete, det er jo et helt annet stoff! Men skal vandre innom Gina Tricot neste gang vi er i Skien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 19. september 2008 #380 Del Skrevet 19. september 2008 Har falt litt ut her føler jeg. Men i kveld er det mye kos på TV. Deilig middag er inntatt, og jeg sitter/ligger i sofaen med joggebukse og oversized t-skjorte. Har fri i helgen så tipper det blir noen timer på sofaen. Er fristet til å dra innom platekompaniet i morgen og se om de har noen spennende serier på dvd. Jeg fulgte litt med på The Tudors når det gikk, syns det var bra - kanskje det er en idé.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå