Gå til innhold

TEAM SOFAGRIS!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Synes det er dumt at det er så vanskelig å få tak i Disney på DVD jeg! Vi skulle kjøpe Aladdin i vinter, og det var jo plent umulig. Var over hele Oslo. Så vi endte opp med å laste ned... De har jo bare så og så mange filmer på DVD til enhver tid :sukk:

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke videospiller, bare DVD. Jeg hadde gleda meg skikkelig til vi skulle på Disney Store i london i juni, men der hadde de omtrent ingenting av DVD i det hele tatt! Ble nesten litt sjokkert, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dumt at det er så vanskelig å få tak i Disney på DVD jeg! Vi skulle kjøpe Aladdin i vinter, og det var jo plent umulig. Var over hele Oslo. Så vi endte opp med å laste ned... De har jo bare så og så mange filmer på DVD til enhver tid :sukk:

Aladdin er en Disney klassiker så kommer som regel i limited editons. Men er noen nettbutikker som har den.. Så nå kommer snart feks Tornerose på dvd. Her finner du en liste over filmene som er klassikere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men klassikerne burde jo være tilgjengelig hele tida! Vi må jo begynne å same NÅ om vi skal få full samling med klassikerne til vi får barn :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men klassikerne burde jo være tilgjengelig hele tida! Vi må jo begynne å same NÅ om vi skal få full samling med klassikerne til vi får barn :sukk:

Jeg har begynt å samle allerede, har 28 klassikere telte jeg nå :lur:

Gleder meg til jeg kan tvinge en evnt minibloom til å se på gamle Disney filmer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker gamle Disney filmer jeg også :hjerter_rundt:

over til en helt annen ting. Jeg bare HATER måten Wendela sier Mona Lisa på :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater måten Vendela sier det meste på egentlig...

Flere som ser på Ylvis møter veggen? JEg og sambo detter nesten av sofaen fordi vi ler så my :fnise:

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ta henne i forsvar, men hun er jo født i Sverige da, og det høres ofte rart ut når man skal snakke et annet språk. Men ja, hun sier utrolig mye teit da! Jeg er ikke vennen deres f.eks.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vendela ja, gikk litt fort i svingen :roll: Hun sier Mååna Lisa

Jeg hatet måten hun sa Bjørn på. Bjoørn liksom? Og hun Mååna Lisa har forresten utrolig irriterende dialekt :rope:

Hater måten Vendela sier det meste på egentlig...

Flere som ser på Ylvis møter veggen? JEg og sambo detter nesten av sofaen fordi vi ler så my :fnise:

Ja jeg ser på det!! Ha ha som Sputnik ser ut ass, ler meg ihjel.

*Føler jeg er skikkelig tv slave... Ser på alt mulig jeg jo....* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte på måten hun sa Bjoørn jeg også :Nikke:

Ylvis møter veggen er :skratte: konge

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ta henne i forsvar, men hun er jo født i Sverige da, og det høres ofte rart ut når man skal snakke et annet språk. Men ja, hun sier utrolig mye teit da! Jeg er ikke vennen deres f.eks.. :roll:

Er mer det at det er så fullstendig blottet for følelse og nyanser, hun snakker liksom så rett frem. Jeg vet hun er født i Sverige, men syntes hun heller skulle snakka svensk!

Sputnik er forferdelig altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...